Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Nightmarelwd

#1
Algemeen / Re: Sfeer
juni 13, 2018, 11:44:04




Vanaf 5:27

Jack de Gier ole ole
Hennie Meijer scoort er twee,
Fredje Grim die houdt de 0
Ajax 1 staat weer voor lul
#2
Wedstrijden / Re: Play-Offs 2017-2018
april 25, 2018, 10:08:03
Citaat van: Galdiano op april 21, 2018, 08:20:44
Laten we maar lekker tegen Dordt spelen eerste ronde en dan door. Ipv 2de ronde en teveel dagen rust.

Geen besloten trainingen in de tussentijd.
#3
Algemeen / Re: Sfeer
april 25, 2018, 10:04:34
Citaat van: brambo3004 op maart 26, 2018, 17:03:03
Voorlopig is een meerderheid in de poll voor een terugkeer van de trommel.


Terug en snel
    30 (60%)
Mooi in het sfeerhok blijven
    14 (28%)
Geen mening
    6 (12%)

30 supporters zijn voor en 14 tegen.

Er komen 8000 supporters in het stadion. Waarvan 7900 het bestaan van Cambuur online niet eens weten.

Op basis van Cambuur online moet er een trommel komen.  :_schater
Mag hopen dat de mensen binnen de club Cambuur online niet als serieus Cambuur supporters platform nemen. Dan zijn we binnen de club wel naar een bedenkelijk niveau gezakt.




#4
Algemeen / Re: Sfeer
december 05, 2017, 17:15:01
Citaat van: Montana op december 05, 2017, 16:49:31
Is het weer tijd voor de trommel? :devil

:rodekaart
#5
Algemeen / Re: Sfeer
december 04, 2017, 17:14:43
Citaat van: thankyou op oktober 12, 2017, 19:04:53
Lees veel berichten op social media over de sfeer op de tribunes van de laatste 2 jaren.

Mijn mening is dat er een gat is in vak 14/15 van een mannetje of 100 door s.t en haar collega's. Ik zelf denk dat juist die mensen het hele vak - tribune - stadion op sleep touw kunnen krijgen. En dat missen wij !

Ik kan me nog wedstrijden (tegen Twente )herinneren waarbij we 10 minuten lang Cambuur Leeuwarden ole SCC doorzongen. Misschien kunnen we eens kappen met hazes dkv (domme anti tegenstander nummers) , en al die andere kroeg nummers.

Tuurlijk is het een omschakeling van Eredivisie naar JL qua lege uitvakken die ook niet sfeerverhogend werken. Om te beginnen lijkt het mij mooi als we weer eens gele en blauwe sliertjes de lucht in schieten bij opkomst.

Hopelijk kunnen de mensen op de overige tribunes weer eens de moeite nemen om te gaan staan met als je voor Cambuur bent.

Om te beginnen morgen zou ik zeggen! vol gas !

Bijna twee maanden later en de sfeer is nog altijd hetzelfde.  8P


Eerste tien minuten wordt er gezongen, maar het is net of wordt iedereen in slaap gesust door het spel wat de heren op het veld laten zien.
Heeft niks te maken met een gat op 14/15.

Kan een trainer iedere keer voor de wedstrijd wel populair lopen brullen, dat ze willen dat het publiek erachter gaat staan, maar er is geen wisselwerking, spel op het veld en supporters.

Ik ben heel eerlijk, ik kan het  niet opbrengen om deze selectie 90 minuten toe te zingen. 

#6
Citaat van: vialli op september 09, 2017, 17:12:24
Het was een waardeloze actie en heeft de club punten gekost. Ze worden bedankt en ze
breken alleen de eigen club maar af.

Punten gekost? Dat punten kosten komt doordat er een onsamenhangend team op het veld staat.

#7
Citaat van: michello op juni 02, 2017, 09:15:40
Doorverkooppercentage, naar welke club dan? Ik durf wel te stellen dat FC Utrecht z'n plafond is. Dan zou hij door een lagergeklasseerde club ( ik noem een Zwolle of Willem II ) weggekocht moeten worden, maar dan zal z'n waarde ook minder zijn geworden.

Ik denk dat hij bij Utrecht een completere voetballer wordt. De eerste seizoenen had ik niet het idee dat hij na ons hoger op kon. Afgelopen seizoen op een andere positie en de clubs staan in de rij.
#8
Citaat van: denistel op mei 30, 2017, 13:01:42
het gaat er toch om waarom hij hier niet uit de verf kwam terwijl ie bij telstar een
sensatie was en dat geldt voor kip ook al heeft zijn blessure niet mee gewerkt.


Bij Telstar heb je geen druk, hier ligt er constant druk op. Bij Le Havre speelde hij ook niet.
#9
Citaat van: wiekie1969 op mei 29, 2017, 19:05:58
Heeft een heel goed gevoel bij vvv. Heeft Bakker ook bij Zwolle. Wat gaat er mis in Leeuwarden???

Gaat niks mis. Gewoon door selecteren.
#10
Overig Voetbal / Re: 1e divisie
mei 28, 2017, 19:53:51
Citaat van: Cambuur Groningen op mei 28, 2017, 18:48:32
ik erger me er mateloos aan. Je kunt kennelijk beter wat lager eindigen dan staat er geen druk op in de nacompetitie. Waardeloos systeem dit.

Je kan je er aan ergeren, maar in de Nederlandse competitie wordt sinds begin jaren 70 volgens dit systeem gespeeld.

Dat wij werden uitgeschakeld door MVV heeft ermee te maken dat wij de druk van de rol waar we ingeduwd werden niet waar konden maken.
#11
Overig Voetbal / Re: 1e divisie
mei 26, 2017, 19:26:30
Viel allemaal wel mee.
Een paar op het veld. Een paar stokken na elkaar gooien en stoer de middelvinger opsteken.

De voorzitter van MVV is woest. Roept dat er meerdere supporters van andere clubs aanwezig waren. Een supporter liep met een FC den Haag sjaal en de ander met een Feyenoordsjaal.

Wanneer MVV promoveert dan hebben ze daar echt een probleem met het stadion. Dat is volgens ingewijden niet geschikt voor de eredivisie.

Laat Roda en NEC maar lekker in de eredivisie blijven. Qua begroting steken ze boven ons uit.
#12
Vanmiddag verlengd.  |:) |:)
#13
Wedstrijden / Re: Cambuur-Mvv
mei 22, 2017, 19:26:03
Het seizoen in een woord samengevat.

Maas(tricht)
#14
Laatste twee wedstrijden duidelijk geworden waarom er een hoofdtrainer is aangetrokken en Sipke assistent wordt.

Niks ten nadele van Sipke, heeft samen met Arne het team laten voetballen. Halve finale van de beker gehaald.
#15
Wedstrijden / Re: Cambuur-Mvv
mei 21, 2017, 18:44:00
Citaat van: speculeter op mei 21, 2017, 17:42:43
De uittocht  van spelers zal nu wel beginnen ben ik bang....

Mooi laten gaan. Geld vangen en klaar.