Vanaf 5:27
Jack de Gier ole ole
Hennie Meijer scoort er twee,
Fredje Grim die houdt de 0
Ajax 1 staat weer voor lul
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: Galdiano op april 21, 2018, 08:20:44
Laten we maar lekker tegen Dordt spelen eerste ronde en dan door. Ipv 2de ronde en teveel dagen rust.
Citaat van: brambo3004 op maart 26, 2018, 17:03:03
Voorlopig is een meerderheid in de poll voor een terugkeer van de trommel.

Citaat van: thankyou op oktober 12, 2017, 19:04:53
Lees veel berichten op social media over de sfeer op de tribunes van de laatste 2 jaren.
Mijn mening is dat er een gat is in vak 14/15 van een mannetje of 100 door s.t en haar collega's. Ik zelf denk dat juist die mensen het hele vak - tribune - stadion op sleep touw kunnen krijgen. En dat missen wij !
Ik kan me nog wedstrijden (tegen Twente )herinneren waarbij we 10 minuten lang Cambuur Leeuwarden ole SCC doorzongen. Misschien kunnen we eens kappen met hazes dkv (domme anti tegenstander nummers) , en al die andere kroeg nummers.
Tuurlijk is het een omschakeling van Eredivisie naar JL qua lege uitvakken die ook niet sfeerverhogend werken. Om te beginnen lijkt het mij mooi als we weer eens gele en blauwe sliertjes de lucht in schieten bij opkomst.
Hopelijk kunnen de mensen op de overige tribunes weer eens de moeite nemen om te gaan staan met als je voor Cambuur bent.
Om te beginnen morgen zou ik zeggen! vol gas !

Citaat van: vialli op september 09, 2017, 17:12:24
Het was een waardeloze actie en heeft de club punten gekost. Ze worden bedankt en ze
breken alleen de eigen club maar af.
Citaat van: michello op juni 02, 2017, 09:15:40
Doorverkooppercentage, naar welke club dan? Ik durf wel te stellen dat FC Utrecht z'n plafond is. Dan zou hij door een lagergeklasseerde club ( ik noem een Zwolle of Willem II ) weggekocht moeten worden, maar dan zal z'n waarde ook minder zijn geworden.
Citaat van: denistel op mei 30, 2017, 13:01:42
het gaat er toch om waarom hij hier niet uit de verf kwam terwijl ie bij telstar een
sensatie was en dat geldt voor kip ook al heeft zijn blessure niet mee gewerkt.
Citaat van: wiekie1969 op mei 29, 2017, 19:05:58
Heeft een heel goed gevoel bij vvv. Heeft Bakker ook bij Zwolle. Wat gaat er mis in Leeuwarden???
Citaat van: Cambuur Groningen op mei 28, 2017, 18:48:32
ik erger me er mateloos aan. Je kunt kennelijk beter wat lager eindigen dan staat er geen druk op in de nacompetitie. Waardeloos systeem dit.
Citaat van: speculeter op mei 21, 2017, 17:42:43
De uittocht van spelers zal nu wel beginnen ben ik bang....