Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Tarik Tissoudali

Gestart door sunderland, januari 04, 2017, 20:07:23

Vorige topic - Volgende topic

el haj

Citaat van: wiekie1969 op mei 29, 2017, 19:05:58
Heeft een heel goed gevoel bij vvv. Heeft Bakker ook bij Zwolle. Wat gaat er mis in Leeuwarden???

Niet overal wat achter zoeken, Wiekie. Elke profvoetballer zegt dat 'ie een goed gevoel had bij zijn nieuwe club. Wat had je dan verwacht dat ze zouden zeggen; "ja het gevoel hier is kut maar Zwolle/VVV betaalt wel lekker"?

Gewoon een standaardzinnetje, net zoals je op kraamvisite niet zegt: "allejezus wat een lelijk klein mormel" maar "wat een prachtige baby, hij heeft jouw ogen".

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: el haj op mei 29, 2017, 21:19:07

Gewoon een standaardzinnetje, net zoals je op kraamvisite niet zegt: "allejezus wat een lelijk klein mormel" maar "wat een prachtige baby, hij heeft jouw ogen".

Aaahh nu snap ik het ook ! BEDANKT :_schater

Dokkumer

Citaat van: el haj op mei 29, 2017, 21:19:07

Gewoon een standaardzinnetje, net zoals je op kraamvisite niet zegt: "allejezus wat een lelijk klein mormel" maar "wat een prachtige baby, hij heeft jouw ogen".
Gadver, wat is mijn familie dan eerlijk :devil

Yellow Army

Citaat van: el haj op mei 29, 2017, 21:19:07
Niet overal wat achter zoeken, Wiekie. Elke profvoetballer zegt dat 'ie een goed gevoel had bij zijn nieuwe club. Wat had je dan verwacht dat ze zouden zeggen; "ja het gevoel hier is kut maar Zwolle/VVV betaalt wel lekker"?

Gewoon een standaardzinnetje, net zoals je op kraamvisite niet zegt: "allejezus wat een lelijk klein mormel" maar "wat een prachtige baby, hij heeft jouw ogen".

En vertel je nu pas? Heb ik het dus al die jaren verkeerd gedaan
Area 58

denistel

Citaat van: Gasgeve op mei 29, 2017, 18:22:12
Momentenvoetballer. Vaak het leukst om naar te kijken, maar ook degene waar je je het meest aan ergert. Al gold dat dit halve seizoen niet voor Tissoudali, heb inderdaad maar 1,5 wedstrijd van hem genoten.

anderhalve wedstrijd is wel heel weinig hoor uiteraaard zat er meer in maar ja dan
er weer in dan er weer uit..kon niet spelen in een groot leeg stadion? de ts mut zich
oek heel anders gaan gedragen anders verknoei je spelers als tissoudali kip en Lilipaly
die eigenlijk de technische spelers zijn waar publiek voor komt maar nogmaals als
je te veel kijkt baar werk ethiek enz maar die spelers geven in de po niet thuis dan
heb je er niks aan.

Collingwood

Citaat van: denistel op mei 30, 2017, 12:09:09
anderhalve wedstrijd is wel heel weinig hoor uiteraaard zat er meer in maar ja dan
er weer in dan er weer uit..kon niet spelen in een groot leeg stadion? de ts mut zich
oek heel anders gaan gedragen anders verknoei je spelers als tissoudali kip en Lilipaly
die eigenlijk de technische spelers zijn waar publiek voor komt maar nogmaals als
je te veel kijkt baar werk ethiek enz maar die spelers geven in de po niet thuis dan
heb je er niks aan.

Hij gaf toch zelf ook niet thuis tijdens de play-offs? Dat kun je volgens mij niet (alleen) op het conto van de ts schrijven. Zeker in de periode in aanloop naar de nacompetitie heeft hij gewoon alles gespeeld.
Kalmte alleen kan u redden.

Gasgeve

Ik waardeer je mening Denistel, maar in elke post terugkomen op het falen van de TS wordt eentonig en saai. Je probeert in elke post te linken naar de dramatische TS. We hebben nu een nieuwe TS, kijk vooruit  |:)

denistel

het gaat er toch om waarom hij hier niet uit de verf kwam terwijl ie bij telstar een
sensatie was en dat geldt voor kip ook al heeft zijn blessure niet mee gewerkt.

natuurlijk moeten we voor uit zien maar ik hoop dat de dijkhuizen sommige dingen
toch anders zal gaan doen en dat we spelers er bij halen die ook durven uitdelen
en als het moet tegen de grens aan spelen.

denistel

Citaat van: Gasgeve op mei 30, 2017, 12:25:58
Ik waardeer je mening Denistel, maar in elke post terugkomen op het falen van de TS wordt eentonig en saai. Je probeert in elke post te linken naar de dramatische TS. We hebben nu een nieuwe TS, kijk vooruit  |:)

zeker geen dramatische ts maar ze hebben zich zelf overschat en ik hoop
dat ze daar van hebben geleerd. op naar een nieuw seizoen. |:) :proost

PePe

Ik hoop ook dat Dijkhuizen sommige dingen anders zal gaan doen, maar dit niet ten koste van de resultaten!!

Nightmarelwd

Citaat van: denistel op mei 30, 2017, 13:01:42
het gaat er toch om waarom hij hier niet uit de verf kwam terwijl ie bij telstar een
sensatie was en dat geldt voor kip ook al heeft zijn blessure niet mee gewerkt.


Bij Telstar heb je geen druk, hier ligt er constant druk op. Bij Le Havre speelde hij ook niet.
MI-Sider for Life

piene hassus

miskien lag ut systeem hem minder

D.H.Skolten

Had zo gehoopt dat ie hier zou blijven, jammer.

denistel

Citaat van: Nightmarelwd op mei 31, 2017, 11:04:20
Bij Telstar heb je geen druk, hier ligt er constant druk op. Bij Le Havre speelde hij ook niet.

we hevve ons zelf zo veel druk op leit dat we er aan ten onder gingen helaas

wiekie1969

Voor de keutel te duur in de playoffs, net als sien maatje Hoefdraad.

Zodra er wat strijd bij komt kijken, haken zulke jongens als 1e af.