Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Tarik Tissoudali

Gestart door sunderland, januari 04, 2017, 20:07:23

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Is toch klote . Zit nog veel meer in dan dat hij heeft laten zien. Ook gemiste kans , dat vvv hem even voor ons wegkaapt.

Dokkumer

vd Belt moest sowieso aan de bak, daar doet het vertrek van Tissou niets aan af. Ik had eerlijk gezegd stiekem gehoopt dat hij nog een seizoen gehuurd kon worden, want er zit heel veel voetbal in die jongen, maar ja de Eredivisie is altijd aantrekkelijker.

Ik wens hem veel succes daar en bedankt voor bewezen diensten.

Collingwood

Citaat van: sunderland op mei 29, 2017, 13:48:39
Is toch klote . Zit nog veel meer in dan dat hij heeft laten zien. Ook gemiste kans , dat vvv hem even voor ons wegkaapt.

Wie weet wat Van den Belt heeft geprobeerd? Lijkt me sterk dat hij voor ons zou hebben gekozen terwijl hij ook naar de eredivisie kan.
Kalmte alleen kan u redden.

Lore

Citaat van: poelie-lwd op mei 29, 2017, 13:21:40
Jammer, meer ook niet. Had persoonlijk veel meer van hem verwacht. Zal waarschijnlijk ook beter tot zijn recht komen in een ploeg die veelal op de counter speelt.

:0= NEXT!

Misschien wel, maar hij gaat veel minder kansen krijgen als hij bij ons kreeg. en koel blijven voor een goal is nu niet echt zijn kracht!

denistel

als je dat spelletje goed speelt krijg je juist veel kansen zoals bijvoorbeeld een
exelsior heeft laten zien

Montana


AL

Zat veel meer in en daarom had ik hem hier wel langer willen zien.
Vond hem hier echt dramatisch op 1,5 wedstrijd na.

Gasgeve

Momentenvoetballer. Vaak het leukst om naar te kijken, maar ook degene waar je je het meest aan ergert. Al gold dat dit halve seizoen niet voor Tissoudali, heb inderdaad maar 1,5 wedstrijd van hem genoten.

wiekie1969

Heeft een heel goed gevoel bij vvv. Heeft Bakker ook bij Zwolle. Wat gaat er mis in Leeuwarden???

Nightmarelwd

Citaat van: wiekie1969 op mei 29, 2017, 19:05:58
Heeft een heel goed gevoel bij vvv. Heeft Bakker ook bij Zwolle. Wat gaat er mis in Leeuwarden???

Gaat niks mis. Gewoon door selecteren.
MI-Sider for Life

justremco

Citaat van: wiekie1969 op mei 29, 2017, 19:05:58
Heeft een heel goed gevoel bij vvv. Heeft Bakker ook bij Zwolle. Wat gaat er mis in Leeuwarden???

Bakker gaat daar gewoon meer verdienen, tuurlijk heeft ie daar een goed gevoel bij. En Tissoudali gaat voor het eerst in z'n leven eredivisie spelen

mugel

Citaat van: Lore op mei 29, 2017, 14:41:53
Misschien wel, maar hij gaat veel minder kansen krijgen als hij bij ons kreeg. en koel blijven voor een goal is nu niet echt zijn kracht!

Misschien dan wel in stadion 'De Koel'...?

michello

Citaat van: wiekie1969 op mei 29, 2017, 19:05:58
Heeft een heel goed gevoel bij vvv. Heeft Bakker ook bij Zwolle. Wat gaat er mis in Leeuwarden???

Leeuwarden vinden ze een klote stad. We zijn een club van niks met een verouderd stadion en allemaal domme schreeuwers op de tribune. Daarom wil niemand hier spelen. :zweep

sunderland

Citaat van: Montana op mei 29, 2017, 14:50:30
Te duur voor ons
klopt idd . Alles geprobeerd maar te duur. Was zonet afscheid van hem .

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: michello op mei 29, 2017, 19:14:39
Leeuwarden vinden ze een klote stad. We zijn een club van niks met een verouderd stadion en allemaal domme schreeuwers op de tribune. Daarom wil niemand hier spelen. :zweep

Niet gelijk al je troefkaarten op tafel gooien sjef..... :_schater