Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Citaat van: AL op mei 25, 2017, 21:11:22
Nou die krijgen echt een veel zwaardere straf!
Zelden zoiets gezien in het betaalde voetbal de laatste jaren.
wat is er gebeurt?

AL

Citaat van: speculeter op mei 25, 2017, 21:33:47
wat is er gebeurt?

Echt totale chaos daar.
Spelers Roda werden bekogeld met zware voorwerpen.
Supporters MVV op het veld.
In de rust veel meer supporters op het veld.
Zelden zoiets gezien de laatste jaren.


zeewolde

Supporters op het veld en over en weer spullen gooien. Ws veel fans van andere clubs er bij

Nightmarelwd

Viel allemaal wel mee.
Een paar op het veld. Een paar stokken na elkaar gooien en stoer de middelvinger opsteken.

De voorzitter van MVV is woest. Roept dat er meerdere supporters van andere clubs aanwezig waren. Een supporter liep met een FC den Haag sjaal en de ander met een Feyenoordsjaal.

Wanneer MVV promoveert dan hebben ze daar echt een probleem met het stadion. Dat is volgens ingewijden niet geschikt voor de eredivisie.

Laat Roda en NEC maar lekker in de eredivisie blijven. Qua begroting steken ze boven ons uit.
MI-Sider for Life

NRG

Citaat van: Nightmarelwd op mei 26, 2017, 19:26:30
Viel allemaal wel mee.
Een paar op het veld. Een paar stokken na elkaar gooien en stoer de middelvinger opsteken.

De voorzitter van MVV is woest. Roept dat er meerdere supporters van andere clubs aanwezig waren. Een supporter liep met een FC den Haag sjaal en de ander met een Feyenoordsjaal.

Wanneer MVV promoveert dan hebben ze daar echt een probleem met het stadion. Dat is volgens ingewijden niet geschikt voor de eredivisie.

Laat Roda en NEC maar lekker in de eredivisie blijven. Qua begroting steken ze boven ons uit.

Grappig dat je in deze context het woord supporter in de mond durft te nemen. Ik zag voornamelijk criminelen met bivakmutsen..

Casuals-lwd

Citaat van: NRG op mei 26, 2017, 20:52:22
Grappig dat je in deze context het woord supporter in de mond durft te nemen. Ik zag voornamelijk criminelen met bivakmutsen..
Een voetbalwedstrijd tegen je aartrivaal is oorlog, tenminste zo zie ik het.

Gasgeve

Citaat van: Casuals-lwd op mei 27, 2017, 00:08:05
Een voetbalwedstrijd tegen je aartrivaal is oorlog, tenminste zo zie ik het.
Maar jij bent natuurlijk een casual ultra met een bepaalde levensstijl  :_schater

Collingwood

Citaat van: NRG op mei 26, 2017, 20:52:22
Grappig dat je in deze context het woord supporter in de mond durft te nemen. Ik zag voornamelijk criminelen met bivakmutsen..

Ik zag voornamelijk lachwekkende figuren die zich stoerder voelen dan ze daadwerkelijk zijn.
Kalmte alleen kan u redden.

666

Citaat van: Collingwood op mei 27, 2017, 10:45:04
Ik zag voornamelijk lachwekkende figuren die zich stoerder voelen dan ze daadwerkelijk zijn.

Die ouwe gast.. Die maakte zich echt belachelijk.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

CamLeeuw

Citaat van: 666 op mei 27, 2017, 13:11:50
Die ouwe gast.. Die maakte zich echt belachelijk.

Die was duidelijk dronken.
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

DayDreamer

Citaat van: Nightmarelwd op mei 26, 2017, 19:26:30
Laat Roda en NEC maar lekker in de eredivisie blijven. Qua begroting steken ze boven ons uit.

Vanuit Cambuuroogpunt is dit ook het beste, hoe langer NAC in de eerste divisie speelt, hoe minder mogelijkheden ze daar hebben, hoe mooi ik die club ook vind.
Roda en NEC moet je er niet bij willen hebben, MVV kan dit niet nog een seizoen vol houden denk ik.

AL

Citaat van: DayDreamer op mei 27, 2017, 21:18:24
Vanuit Cambuuroogpunt is dit ook het beste, hoe langer NAC in de eerste divisie speelt, hoe minder mogelijkheden ze daar hebben, hoe mooi ik die club ook vind.
Roda en NEC moet je er niet bij willen hebben, MVV kan dit niet nog een seizoen vol houden denk ik.

Eens.
Als NEC en Roda er bij komen(en die is toch aanwezig) kun je kampioenschap sowieso vergeten al zal dat met Eagles en een goede Graafschap ook niet zomaar gebeuren.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: AL op mei 27, 2017, 21:22:37
Eens.
Als NEC en Roda er bij komen(en die is toch aanwezig) kun je kampioenschap sowieso vergeten al zal dat met Eagles en een goede Graafschap ook niet zomaar gebeuren.

Eredivisie ploegen hebben het eerst meestal altijd moeilijk in de Juup, dus hier valt helemaal niks over te zeggen.
En waarom zijn wij minder dan een GAE , beetje geloof in jezelf houden Bitte :D

Bankzitter

Ik heb vaak ook een dubbel gevoel bij andere mooie clubs als De Graafschap, N.A.C. , Eagles en nog een paar. Aan de ene kant gun ik het ze het meer dan clubs met bioscooppubliek, anderzijds zijn het vaak onze directe concurrenten op de spelersmarkt , om tv-gelden ect. .

Het zijn vaak wel de enige wedstrijden in de Juup die het nog een beetje leuk maken.

Als Roda degradeert kan dat wel eens een hele harde klap daar geven. Technisch beleid is stuurloos (Caanen weg, Vergoossen weg, trainer weg). Van die Rus hebben ze na de winter meer van gehoord, dus het geld is dan op (Schrouff zal ze wel redden maar extra investeren is er niet bij). . De begroting gaat dan naar 6 miljoen terug met hoge kosten voor de huidige selectie (veel te grote selectie, doorlopende contracten). Daarbij de concurrentie vanuit Maastricht als erediviseploeg. Roda gaat het heel zwaar krijgen als daar alle rampscenarios uitkomen,

Marc S

Zowel NEC als Roda maken waardeloos beleid op dit moment, je moet het een beetje zien als ons met VD Vegt, sloeg ook nergens op, alleen heeft NEC vast en zeker meer geld te besteden.