Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

denistel

maar liefst 200 supporters bij almere-helmond vanaond. :_schater

Ronnie tng

1200 staat op teletekst. Is natuurlijk nog steeds om te janken. Helemaal voor een stad als Almere.

De JL staat echt met clubs als MVV , Sparta, Graafschap enz. en uiteraard onze eigen club. Verder is het echt om te janken!

denistel

op text stond eerst 200,,,maar idd 1200 is nog niks terwijl die lui een leuke
serie hadden voor de winter.

nepomuk

Het was inderdaad tranen met tuiten. Kale boel, koude lege tribunes in een winderig stadion en geen voetbal om erg warm van te worden.

Ik denk persoonlijk dat de ploeg nu wat wordt overschat na de vijf winstpartijen. Met de komst van Grim is er wel meer voetbal in gekomen, maar het houdt al met al niet over. De (jonge)  nieuwelingen die bij Ajax vandaan komen moet nog in het team groeien en dat heeft tijd nodig. Voorlopig hoeft Cambuur nog niet bang te worden van DIT Almere City.

Als het op prijs gesteld wordt dan wil ik de ontwikkelingen bij Almere city wel voor dit forum wat prominenter volgen.

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: nepomuk op januari 21, 2013, 18:21:07
Het was inderdaad tranen met tuiten. Kale boel, koude lege tribunes in een winderig stadion en geen voetbal om erg warm van te worden.

Ik denk persoonlijk dat de ploeg nu wat wordt overschat na de vijf winstpartijen. Met de komst van Grim is er wel meer voetbal in gekomen, maar het houdt al met al niet over. De (jonge)  nieuwelingen die bij Ajax vandaan komen moet nog in het team groeien en dat heeft tijd nodig. Voorlopig hoeft Cambuur nog niet bang te worden van DIT Almere City.

Als het op prijs gesteld wordt dan wil ik de ontwikkelingen bij Almere city wel voor dit forum wat prominenter volgen.

Van mij mag het  :D
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Dokkumer

Fortuna Sittard vindt nieuwe sponsors
Gepubliceerd op woensdag 30 januari 2013 om 18:07

Fortuna Sittard heeft twee sponsors gevonden die de financiële nood bij de club enigszins verlichten. Automerk Kia en De Leasemaatschappij hebben zich voor twee jaar aan de Limburgse club verbonden.  "We zijn nog niet gered, maar dit is een goede stap in de juiste richting. We hopen op een domino-effect", aldus directeur Martin Masset woensdag.

Fortuna verkeert al jaren in geldnood. De club uit de eerste divisie heeft 500.000 euro nodig om het lopende seizoen af te kunnen maken. De voetbalbond KNVB zette de club onlangs terug naar categorie 1, waarmee de bond heeft aangegeven dat Fortuna in de financiële gevarenzone verkeert en dringend moet saneren.

In november repte Masset al van een penibele situatie. Fortuna Sittard leed vorig seizoen 750.000 euro verlies. "Er staat 200 euro op de bankrekening", zei Masset toen. Enkele weken daarvoor was de Limburgse club nog lekker gemaakt met een miljoeneninvestering vanuit Qatar en Brazilië. Die financiële toezeggingen bleken gebakken lucht.

Fortuna werkt sinds november ook aan een groot plan om de toekomst veilig te stellen. Via onder meer het plaatsen van een groot aantal multifunctionele zonnepanelen bij het stadion wil de club energie gaan leveren aan supporters, sponsors en bewoners van Sittard-Geleen.

Destroyer

Maar hopen dat niet nog meer clubs failliet gaan, blijft er geen competitie over  ;(
** Poolwinner 18/19 - 21/22

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: Dokkumer op januari 30, 2013, 18:34:21
Fortuna Sittard vindt nieuwe sponsors
Gepubliceerd op woensdag 30 januari 2013 om 18:07

Fortuna Sittard heeft twee sponsors gevonden die de financiële nood bij de club enigszins verlichten. Automerk Kia en De Leasemaatschappij hebben zich voor twee jaar aan de Limburgse club verbonden.  "We zijn nog niet gered, maar dit is een goede stap in de juiste richting. We hopen op een domino-effect", aldus directeur Martin Masset woensdag.

Fortuna verkeert al jaren in geldnood. De club uit de eerste divisie heeft 500.000 euro nodig om het lopende seizoen af te kunnen maken. De voetbalbond KNVB zette de club onlangs terug naar categorie 1, waarmee de bond heeft aangegeven dat Fortuna in de financiële gevarenzone verkeert en dringend moet saneren.

In november repte Masset al van een penibele situatie. Fortuna Sittard leed vorig seizoen 750.000 euro verlies. "Er staat 200 euro op de bankrekening", zei Masset toen. Enkele weken daarvoor was de Limburgse club nog lekker gemaakt met een miljoeneninvestering vanuit Qatar en Brazilië. Die financiële toezeggingen bleken gebakken lucht.

Fortuna werkt sinds november ook aan een groot plan om de toekomst veilig te stellen. Via onder meer het plaatsen van een groot aantal multifunctionele zonnepanelen bij het stadion wil de club energie gaan leveren aan supporters, sponsors en bewoners van Sittard-Geleen.

En wat heeft dat gekost ?????  :wall
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Dokkumer

Daar is vast wel een constructie via een energieleverancier mee gemaakt.

AL

Gunstige uitslagen vanavond!
Alleen Graafschap pakt volle winst. Verwacht dat zij nog echt mee gaan doen voor kampioenschap!

Chipke


Chipke

Meeste ploegen hebben twee of zelfs drie wedstrijden meer gespeeld. Helmond vier punten voor op ons en wij hebben nog drie wedstrijden tegoed  |:) |:) |:)

Destroyer

Zeer gunstig. Zondag is heel erg belangrijk! Winnen  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

AL

Citaat van: Destroyer op februari 01, 2013, 22:20:34
Zeer gunstig. Zondag is heel erg belangrijk! Winnen  |:)

Zondag winnen zou super zijn!
Verwacht echter dat we (ruim) verliezen. Geen Bakens en uitwedstrijd geven mij geen goede hoop!

denistel

Dijkstra en vd laan staan hun mannetje wel hoor...en winst graag maar
een puntje zou zeker na de uitslagen van vanavond geen slecht resultaat
zijn. bij winst doe je hele goeie zaken.