Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Citaat van: Gasgeve op mei 09, 2017, 19:34:34
3 goeie aankopen voor de Jupiler League. Goed werk daar.

Mwa, zowel Receveur als Nieuwpoort zou ik hier niet hoeven. Abena ken ik onvoldoende.
Kalmte alleen kan u redden.

Collingwood

Citaat van: Collingwood op mei 09, 2017, 19:23:02
De Graafschap is al druk bezig met volgend seizoen. De afgelopen dagen zijn Tim Receveur (VVV), Lars Nieuwpoort (Almere) en Myenty Abena (Jong Utrecht) vastgelegd.

Linksback Jordy Tutuarima (Telstar) kan aan dit rijtje worden toegevoegd. Ze schijnen ook nog geïnteresseerd te zijn in Serrarrens van datzelfde Telstar.
Kalmte alleen kan u redden.

Gasgeve

Citaat van: Collingwood op mei 09, 2017, 20:47:28
Mwa, zowel Receveur als Nieuwpoort zou ik hier niet hoeven. Abena ken ik onvoldoende.
Abena is een groot talent, maar door blessures Utrecht 1 nog niet gehaald. Had niet verwacht dat ze hem zouden laten gaan.

justremco

De Graafschap gaat maar door:
De Graafschap versterkt zich met doelman Agil Etemadi. 30-jarige keeper komt over van het Iraanse Sanat Naft Abadan en tekent voor 2 seizoenen #dg

Galdiano

Allemaal paniek!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Collingwood

Tim Hölscher van Twente naar Go Ahead. Eerder haalden die al de aanvoerder van de Twentse beloften, ene Soumaoro.
Kalmte alleen kan u redden.

Collingwood

Serrarens heeft inmiddels bij De Graafschap getekend. Kon ook naar Emmen. De Graafschap heeft ook Van Overbeek vastgelegd, werd vorig seizoen al gehuurd van de Eagles.
Kalmte alleen kan u redden.

justremco

Emmen heeft Bijl van Groningen aangetrokken en Nick Bakker blijft daar ook

speculeter

Diemers blijft bij de graafschap.

AL

Wat een puinhoop in Maastricht zeg!!!
Die gaan een hele hele zware straf tegemoet.

AL

Ho verkeerde topic

Collingwood

#1961
Wat een idioten man. Benadelen alleen maar hun eigen team en club.

Bij NAC is het NEC-bestuur ook al bekogeld met bier na de teruggedraaide rode kaart van NEC. Al is dat wel een incident van een hele andere orde natuurlijk.
Kalmte alleen kan u redden.

AL

MVV gaat een hele zware straf krijgen!!

justremco

Citaat van: AL op mei 25, 2017, 20:56:06
MVV gaat een hele zware straf krijgen!!

1 wedstrijd zonder publiek

AL

Citaat van: justremco op mei 25, 2017, 21:09:27
1 wedstrijd zonder publiek

Nou die krijgen echt een veel zwaardere straf!
Zelden zoiets gezien in het betaalde voetbal de laatste jaren.