Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Geelblauwstiens

Citaat van: Casuals-lwd op april 21, 2018, 13:53:59
Vind dat de muziek ook beter is geworden in het stadion
Is alleen wel zo dat een beetje finetuning hier en daar het nog plezieriger zou maken.
Er zijn nu mensen die sinds ze onomkeerbaar doof zijn toch weer alles kunnen verstaan. Mag wel iets anders (voor mij dan;)
Muziekkeuze is prima overigens maar Rein mag wel ietsje bescheidener

PePe

Citaat van: ChantiSCC op april 21, 2018, 12:33:05
2e helft weer sfeer zoals vanouds!  |:)

Het voetbal was de 2e helft eindelijk weer als vanouds.

666

Citaat van: PePe op april 21, 2018, 23:32:48
Het voetbal was de 2e helft eindelijk weer als vanouds.

Voetbal en (goede) sfeer zijn afhankelijk van elkaar. Met scheit voetbal, scheit sfee vice versa.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

thankyou

Autocentrum Birdaard heeft geen meerpersonenbusjes meer te huur voor Zaterdag.
Heeft iemand nog een andere mogelijkheid om een busje te huren zonder km bijtelling ?
Cambuur, Beer & Loyal Mates

Nightmarelwd

Citaat van: brambo3004 op maart 26, 2018, 17:03:03
Voorlopig is een meerderheid in de poll voor een terugkeer van de trommel.


Terug en snel
    30 (60%)
Mooi in het sfeerhok blijven
    14 (28%)
Geen mening
    6 (12%)

30 supporters zijn voor en 14 tegen.

Er komen 8000 supporters in het stadion. Waarvan 7900 het bestaan van Cambuur online niet eens weten.

Op basis van Cambuur online moet er een trommel komen.  :_schater
Mag hopen dat de mensen binnen de club Cambuur online niet als serieus Cambuur supporters platform nemen. Dan zijn we binnen de club wel naar een bedenkelijk niveau gezakt.




MI-Sider for Life

marslwd

Citaat van: Nightmarelwd op april 25, 2018, 10:04:34
Terug en snel
    30 (60%)
Mooi in het sfeerhok blijven
    14 (28%)
Geen mening
    6 (12%)

30 supporters zijn voor en 14 tegen.

Er komen 8000 supporters in het stadion. Waarvan 7900 het bestaan van Cambuur online niet eens weten.

Op basis van Cambuur online moet er een trommel komen.  :_schater
Mag hopen dat de mensen binnen de club Cambuur online niet als serieus Cambuur supporters platform nemen. Dan zijn we binnen de club wel naar een bedenkelijk niveau gezakt.

Hij heeft zijn login ook weer gevonden  :_schater :_schater :_schater :_schater

Cor

Citaat van: Nightmarelwd op april 25, 2018, 10:04:34
Terug en snel
    30 (60%)
Mooi in het sfeerhok blijven
    14 (28%)
Geen mening
    6 (12%)

30 supporters zijn voor en 14 tegen.

Er komen 8000 supporters in het stadion. Waarvan 7900 het bestaan van Cambuur online niet eens weten.

Op basis van Cambuur online moet er een trommel komen.  :_schater
Mag hopen dat de mensen binnen de club Cambuur online niet als serieus Cambuur supporters platform nemen. Dan zijn we binnen de club wel naar een bedenkelijk niveau gezakt.

Spijker op de kop

RotterdamLeeuwarden

Laat dan maar mooi in het sfeerhok liggen. Dan doe je het altijd goed  :zweep
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Nightmarelwd

#2903




Vanaf 5:27

Jack de Gier ole ole
Hennie Meijer scoort er twee,
Fredje Grim die houdt de 0
Ajax 1 staat weer voor lul
MI-Sider for Life

Zuid1991

Aardige sfeer gister  |:)
Trouwens kan de kvc/cambuurculture misschien de discussie aan met bestuur om de hekken voor noord weg te halen?

Casuals-lwd

Het blijft verbazingwekkend. Het verschil qua sfeer in de eerste en tweede helft.
1e helft, matig. 2e helft als van oudsher op Noord. Dat moet wel echt stabieler.

Die hekken mogen ze ook wel weghalen idd, wat een ongelofelijk onnozel beleid hebben wij op dat gebied. Supporters zijn de club.

Vlampiep

Citaat van: Casuals-lwd op augustus 27, 2018, 00:36:49
Het blijft verbazingwekkend. Het verschil qua sfeer in de eerste en tweede helft.
1e helft, matig. 2e helft als van oudsher op Noord. Dat moet wel echt stabieler.

Die hekken mogen ze ook wel weghalen idd, wat een ongelofelijk onnozel beleid hebben wij op dat gebied. Supporters zijn de club.
De hekken zijn in der tijd geplaatst omdat de spelers allerlei voorwerpen gooiden naar de supporters en hun daarmee ook te voorkomen dat ze de tribune op te gaan. :zweep
Heroverweging of de hekken weggehaald kunnen worden zou volgens mij niet verkeerd zijn.

KernvanCambuur

#2907
Citaat van: Zuid1991 op augustus 25, 2018, 12:08:10
Aardige sfeer gister  |:)
Trouwens kan de kvc/cambuurculture misschien de discussie aan met bestuur om de hekken voor noord weg te halen?

Die voeren we ieder jaar weer. Wil de BVO écht niet, maar we blijven bezig. Dat foeilelijke hek mut vut

Ronnie tng

En wat zijn de redenen dat het hek perse moet blijven staan?

Yellow Army

Citaat van: KernvanCambuur op augustus 27, 2018, 08:43:50
Die voeren we ieder jaar weer. Wil de BVO écht niet, maar we blijven bezig. Dat foeilelijke mut vut

Dan het veiligheidsargument er maar bijhalen. Tijdens het inschieten zijn de voetgangers in de gracht wandelende schietschijven. De ballen zie je door het hek niet aankomen en zijn dus niet te ontwijken. Met enige regelmaat zijn er dan ook supporters die een bal tegen het hoofd krijgen. Het is op deze manier wachten op een ernstig ongeval.
Area 58