Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sander van de Streek

Gestart door zeewolde, mei 01, 2014, 13:19:25

Vorige topic - Volgende topic

Sander van de Streek is...

Een topper
1 (2.1%)
Topper in wording
12 (25%)
Leuke aanvulling voor de breedte
7 (14.6%)
Speler voor de beloften
1 (2.1%)
Te licht
0 (0%)
Geen idee
27 (56.3%)

Totaal aantal stemmen: 48

Stemmen gesloten: mei 06, 2014, 15:04:55

Dokkumer

Sander bedankt! Veel succes bij Utrecht.

Scc4-ever

Sander vd Streek bedankt! En succes bij Fc Utrecht!

666

Citaat van: justremco op juni 02, 2017, 08:37:15
Volgens mijn info een vast bedrag, minder dan een ton

Gelukkig niet 50%, ik hoop dat er wat leuks met potentie voor terugkomt. Sander succes bij Utrecht.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

okkele

Citaat van: michello op juni 02, 2017, 09:15:40
Doorverkooppercentage, naar welke club dan? Ik durf wel te stellen dat FC Utrecht z'n plafond is. Dan zou hij door een lagergeklasseerde club ( ik noem een Zwolle of Willem II ) weggekocht moeten worden, maar dan zal z'n waarde ook minder zijn geworden.
lukoki is een mooi voorbeeld van een andere scenario.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

denistel

benieuwd op welke positie hij daar dan gaat spelen? we zullen het zien.

sander bedankt voor je inzet voor de club en belangrijke goals. tegen
dkv was trouwen het 2e jaar toen we met 2-1 wonnen 1e jaar was
manu-mister b en lukoki en was het 3-1.

suc 6 bij utreg

Dokkumer

Citaat van: denistel op juni 02, 2017, 11:19:31
benieuwd op welke positie hij daar dan gaat spelen? we zullen het zien.

sander bedankt voor je inzet voor de club en belangrijke goals. tegen
dkv was trouwen het 2e jaar toen we met 2-1 wonnen 1e jaar was
manu-mister b en lukoki en was het 3-1.

suc 6 bij utreg
Was in zijn eerste jaar ;) Verschil in interpretatie.

Collingwood

Citaat van: Dokkumer op juni 02, 2017, 12:06:02
Was in zijn eerste jaar ;) Verschil in interpretatie.

Zo bedoelde ik het inderdaad (neem aan dat het een reactie op mij was).
Kalmte alleen kan u redden.

denistel

Citaat van: Collingwood op juni 02, 2017, 12:14:57
Zo bedoelde ik het inderdaad (neem aan dat het een reactie op mij was).

ok dan ja dan klopt het kerel

Collingwood

Kalmte alleen kan u redden.

moodygrunn

Bedankt Sander! Succes in Utrecht.

In Henk en Sandor we trust

Collingwood

En het is officieel. Vierjarig contract voor Streek.
Kalmte alleen kan u redden.

Drumfather SCC

Ik zag Sander net nog rijden ri. Bourguignon in zijn VW
Bedankt  |:) en veel succes bij FCU

Bankzitter

#957
Zo te zien had 25% de juiste voorspelling in de poll : Topper in wording (voor ons) :)

Het lijkt erop dat we een prima deal hebben kunnen maken met hopelijk een doorverkoop percentage. Dan krijgen we extra centjes als Sander de komende 3 jaar er eens keer 15 maakt (wat best wel reel is). Hij moet nog wel wat dingetjes bijleren maar top karakter en met Ten Hag ook een prima trainer.

Nu Monteiro nog... Voor mijn gevoel gaat dat allemaal wat moeizamer worden maar AZ is natuurlijk een club die wel wat te besteden heeft.

Nightmarelwd

Citaat van: michello op juni 02, 2017, 09:15:40
Doorverkooppercentage, naar welke club dan? Ik durf wel te stellen dat FC Utrecht z'n plafond is. Dan zou hij door een lagergeklasseerde club ( ik noem een Zwolle of Willem II ) weggekocht moeten worden, maar dan zal z'n waarde ook minder zijn geworden.

Ik denk dat hij bij Utrecht een completere voetballer wordt. De eerste seizoenen had ik niet het idee dat hij na ons hoger op kon. Afgelopen seizoen op een andere positie en de clubs staan in de rij.
MI-Sider for Life

Galdiano

Citaat van: Drumfather SCC op juni 02, 2017, 16:36:13
Ik zag Sander net nog rijden ri. Bourguignon in zijn VW
Bedankt  |:) en veel succes bij FCU

Vreemd...

Hij reed altijd in zijn Seat Leon FR.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets