Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sander van de Streek

Gestart door zeewolde, mei 01, 2014, 13:19:25

Vorige topic - Volgende topic

Sander van de Streek is...

Een topper
1 (2.1%)
Topper in wording
12 (25%)
Leuke aanvulling voor de breedte
7 (14.6%)
Speler voor de beloften
1 (2.1%)
Te licht
0 (0%)
Geen idee
27 (56.3%)

Totaal aantal stemmen: 48

Stemmen gesloten: mei 06, 2014, 15:04:55

justremco

Citaat van: 666 op juni 02, 2017, 08:22:51
hoeveel % gaat er naar het spelers fonds?

Volgens mijn info een vast bedrag, minder dan een ton

Collingwood

Goed dat het relatief snel afgerond is (als het klopt), nu kan Cambuur zelf ook doorpakken richting andere spelers. Vanwege de stugge onderhandelingen ga ik uit van een mooi transferbedrag. Hopelijk heeft Remco's bron gelijk vwb het spelersfonds.
Kalmte alleen kan u redden.

sccvl

Update 8.39 uur: Sander van de Streek verruilt SC Cambuur definitief voor FC Utrecht, meldt het Algemeen Dagblad. Aanvankelijk was het verschil tussen vraag (zeven ton) en aanbod (drie ton) te groot, maar in de afgelopen dagen zijn beide clubs nader tot elkaar gekomen. Van de Streek is in de Domstad de beoogde opvolger van Sofyan Amrabat, die in de belangstelling staat van Feyenoord en RB Leipzig.

Gasgeve

Vreemd dat ze hem zien als opvolger van Amrabat, want het zijn 2 compleet verschillende spelers.

LWD vak 7

Als je het zo leest dan krijgen we geen 7 ton voor vd Streek

Collingwood

Citaat van: Gasgeve op juni 02, 2017, 08:55:51
Vreemd dat ze hem zien als opvolger van Amrabat, want het zijn 2 compleet verschillende spelers.

Kan ook maar zo een verzinsel van de media zijn. Die presenteren Dessers ook als opvolger van Haller terwijl die volgens ingewijden Zivkovic moet vervangen.

Overigens melden AD en VI dat het al zeker is. Sander bedankt voor de mooie jaren, zowel het eerste jaar in de ere (goals tegen dkv) als afgelopen seizoen. Veel succes bij Utrecht, hopelijk ook in Europa (goed voor het Nederlandse voetbal).

Perfecte transfer is dit geweest voor de club. Transfervrij opgepikt uit een beloftenteam, enkele jaren goed gepresteerd en nu met dikke winst verkocht. Waarschijnlijk gaat hetzelfde gelden voor Monteiro.
Kalmte alleen kan u redden.

Tanjajeah

Citaat van: LWD vak 7 op juni 02, 2017, 08:58:47
Als je het zo leest dan krijgen we geen 7 ton voor vd Streek

Misschien iets minder, maar dan met een doorverkooppercentage? 5 ton en een doorverkooppercentage van 20% lijkt me ook prima.

LWD vak 7

Sander bedankt. zal je drive en doelgerichtheid niet snel vergeten. Succes bij Utrecht

scc-aaron

Bedankt voor de mooie jaren.  |:) |:) Succes bij FCU

michello

Citaat van: Tanjajeah op juni 02, 2017, 09:04:04
Misschien iets minder, maar dan met een doorverkooppercentage? 5 ton en een doorverkooppercentage van 20% lijkt me ook prima.

Doorverkooppercentage, naar welke club dan? Ik durf wel te stellen dat FC Utrecht z'n plafond is. Dan zou hij door een lagergeklasseerde club ( ik noem een Zwolle of Willem II ) weggekocht moeten worden, maar dan zal z'n waarde ook minder zijn geworden.

DayDreamer

Als ze op 5 ton zijn uitgekomen is dan een prima bedrag. En zoals hierboven, ik denk ook dat een subtopper als Utrecht zijn plafond is.

Collingwood

#941
Als hij het goed doet bij Utrecht zou hij nog wel eens naar het buitenland kunnen vertrekken natuurlijk. Ik denk dat in Nederland Utrecht inderdaad zijn plafond is. Is ook gewoon een hele mooie club natuurlijk, zeker nu met Ten Hag als trainer en technisch directeur.
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Mooi zo....
Bedankt Sander.
En nu op naar een paar nieuwe spelers  voor ons!!

hobbes

Mooie stap, maakt hij iig een keer europees voetbal mee

DK

goede stap voor Sander, daar is ie ook wel aan toe! nu hopen dat er iets leuks voor terug komt..