Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Clint

#1
Selectie en Technische staf / Re: Doke Schmidt
augustus 04, 2019, 11:00:11
Citaat van: roepieh op augustus 04, 2019, 10:34:55
Dat heet humor, om te lachen.

Hylarisch weer Roepieh. Als vanouds.
Als men dat niet snapt.
#2
Selectie en Technische staf / Re: Sipke Hulshoff
februari 06, 2017, 23:31:52
Hest geliek wiekmans. Wat een tactisch geblunder vanavond. Sipke seit dat we meerdere systemen kunnen spelen. Ik heb ze niet gezien. Wat een drama.
#3
Citaat van: wiekie1969 op augustus 18, 2015, 16:04:04. En zo dom als olie.

En dat kan jij weten. :devil
#4
Wedstrijden / Re: Oefencampagne 2015/2016
juli 31, 2015, 22:53:23
Citaat van: Collingwood op juli 31, 2015, 22:13:07
Sterk Cambuur gezien, liet Achilles tot ver in de tweede helft totaal niet in het spel voorkomen. Uitblinkers wederom Overgoor en Reijnen (zelfs een mooie goal en knappe assist in de eerste helft). Ook Heerings, Van de Streek, Vytas, Ogbeche (geweldige goal!) en Mac-Intosch waren goed (al zie ik liever Pereira als rechtsback). Masek speelde onopvallend, maar zeker niet slecht.

Rosheuvel had enkele mooie acties in huis, maar wederom geen enkel rendement. Opvallend was dat hij met links betere voorzetten gaf dan met rechts. Dissonanten voor mij waren Nienhuis en Steblecki. Nienhuis is voetballend gewoon matig tot zwak en stompte ook een keer een bal weg die hij gemakkelijk klem had kunnen hebben. Daardoor bijna een gevaarlijke rebound. Steblecki is simpelweg geen buitenspeler. Te traag en stijfrechts, dus totaal geen verrassing in zijn spel. Het halen van een goede linksbuiten is echt een must.

Over de invallers: Vond Peersman niet sterk. Denderde er wel een paar keer goed overheen, waar ook de goal van Berisha uitkwam. Maar verdedigend oogt hij kwetsbaar, en in de opbouw vertraagt hij het spel enorm. Pereira speelde zoals altijd, degelijk dus. Hetzelfde kun je zeggen over Bakker en Barto. Schootstra viel prima in op de rechtsback, lekker fel baasje. Berisha lijkt als afmaker een echt fenomeen. Verder zie je hem echter niet, hoewel hij wel ijverig is. Lijkt nog te moeten wennen aan het spel van Cambuur. Ik snap dus wel dat Ogbeche nog even de voorkeur krijgt. Berisha is ook een ideale speler om in te brengen als je iets moet forceren.

Al met al heb ik veel vertrouwen in het aankomende seizoen. Het druk zetten en positiespel ziet er erg goed uit. Wel is het cruciaal dat er nog een echte klasbak op linksbuiten wordt gehaald. Anders ben je voorin te voorspelbaar. Ook is het te hopen dat Narsingh snel weer fit wordt. Is normaal gesproken veel effectiever dan Rosheuvel.

Zo zag ik het ook, alhoewel ik toch liever Berisha vanaf het begin wel eens wil zien. Die jongen heeft wat. Een stukje killersmentaliteit wat ik bij Ogbeche net even mis de laatste tijd.
#5
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
februari 04, 2015, 07:34:09
Goeie zaak. Heb je in ieder geval weer iets om de ruimte 'te vullen'. Dit betekent sowieso geen gezeik van die ondernemers uit de binnenstad.
#6
Citaat van: Len Cantello op februari 01, 2015, 11:38:43
Deze winnen we. We moeten er voor oppassen dat we ons zelf niet in de put praten. We voetballen geweldig, de resultaten komen wel weer.
|:)

_O_ _O_
#7
Denk niet dat de TS en technisch manager daar zitten. Is overduidelijk iets voor het bestuur om daar te zitten.
#8
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
januari 22, 2015, 10:54:08
Citaat van: TARGET op januari 22, 2015, 10:42:41
Maken ze de keus om naar het WTC te gaan.. dan spelen we in de toekomst inderdaad in de Jupiler League.!!! Op deze locatie blijven we in de Eredivisie en gaan we er niet meer uit.!!!

:? :?
#9
Hoeveel wil die lamlul hebben?
#10
Wordt bij NAC allemaal betaald door sponsors.
#11
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
januari 12, 2015, 13:15:06
 l0l
#12
Selectie en Technische staf / Re: Sinan Bytyqi
januari 12, 2015, 07:43:25
Citaat van: Galdiano op januari 10, 2015, 09:33:06
Kan er geen ban komen voor Wiekie tussen 23:00-08:00, als die aan de drank zit.  :zucht

Helemaal mee eens. Ik hef die mongool ook nog eens in een groepsapp.

Je weet niet wat je mist in die nachtelijke uren als ie lam is. :zweep

Je moest hem vanmorgen eens horen. Een en al lof over Bytyqi.
#13
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
januari 12, 2015, 07:31:08
Citaat van: waldkip op januari 10, 2015, 13:13:27
heb je wel eens geprobeerd om op 7 uur sochtens door lwd te rijden naar je werk?

Doe ik al 40 jaar, geen probleem. :P
#14
Selectie en Technische staf / Re: Erik Bakker
januari 08, 2015, 07:49:08
 _O_ _O_ _O_
#15
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
januari 08, 2015, 07:17:35
En zakenlui zijn bijna hetzelfde als politici. Slap ouwehoere en zwetsen.