Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sipke Hulshoff

Gestart door Tanjajeah, november 12, 2015, 11:57:12

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Sipke wat bist een lul kerel we staan weer met beide beentjes op de grond.

Yellow Army

#496
Het uitgangspunt van wisselen is dat je de slechtste spelers eraf en niet de besten. Graag onthouden voor de volgende keer.
Area 58

DayDreamer

Superflow was het toch?, was wel een korte trouwens.

Yellow Army

Citaat van: DayDreamer op februari 06, 2017, 22:07:36
Superflow was het toch?, was wel een korte trouwens.

Maar super was hij wel
Area 58

Tukker

Hoe kun je toch met zo'n op- en instelling aan de wedstrijd beginnen. Gewoon starten met je beste 11, het verschil maken en dan simpel uitspelen. Maar nee, weer van een fysieke tegnstander verliezen gvd

Weg is het goede gevoel, de flow, de rose wolk
Weer helemaal vanaf nul beginnen

Weinig lichtpuntjes gezien. Mannes komt er wel ??
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

DayDreamer


legeips

Slipke..

Eerste les van de trainers cursus..
Zet de speler op de positie waar zijn voorkeur, kracht en rendement ligt..

Streek in de punt zetten krijg ik al lichte jeuk van, maar bij gebrek van een goede spits te verklaren..

Maar vanavond must flink kachel zijn geweest, want zelfs Fred van Leer had minder vreemde keuzes gemaakt... joehoeee

DayDreamer

Laten verassen door de tactiek van Henk zegt ie, maar ook niet in staat om er iets aan te doen dus.
Daarnaast, waarom niet uitgaan van eigen kracht, poppetjes op de juiste plaats.
Als van Deelen bijvoorbeeld niet kan spelen, Anderson daar opstellen.
Lilypaly was doodongelukkig man die eerste helft, gebruik die man aub op een plek waar hij rendeert.
Deze nederlaag is volledig aan de TS te wijten. Probeer nu maar weer eens het goede gevoel te krijgen.

speculeter

Kan één iemand mij uitleggen en heel simpel uitleggen waarom je start met 5 verdedigers tegen een ploeg met één spits die bovendien 4 keer heeft verloren.

wiekie1969

Ken deze man oek de bronzen paardenlul krijgen??? Wat een idioot juh met sien 5-3-2. Henkie zo lekker weer even terug in het zadel helpen. Hou toch op man. Die lui waren rijp voor de sloop. Begin dan gewoon met de opstelling van vrijdag. Meest trieste was de vvd sjaal om zijn nek. Doe dan gvd een cambuur sjaal om, dan liekt ut nog wat.

Finaal door de mand gevallen deze dorpspastoor.

Houtkoop :_schater :_schater :_schater

Clint

Hest geliek wiekmans. Wat een tactisch geblunder vanavond. Sipke seit dat we meerdere systemen kunnen spelen. Ik heb ze niet gezien. Wat een drama.

vialli

Die hele mooie week in 1 keer naar de kloten, ze wurre bedankt met dat domme angsthazige gedoe.

wiekie1969

Ze gooien alles op de beker, onvoorstelbaar juh. Tegen az verlies je 8 vd 10 keer. Gvd je mut alles op de competitie gooien man. 5-3-2- tegen een dolend de graafschap zonder greintje zelfvertrouwen. Zodra het een beetje mannelijk wut trekt de helft de pootjes terug.

Totaal onnodige nederlaag door een volledig falende ts vabavond.

sunderland

Citaat van: speculeter op februari 06, 2017, 22:42:47
Kan één iemand mij uitleggen en heel simpel uitleggen waarom je start met 5 verdedigers tegen een ploeg met één spits die bovendien 4 keer heeft verloren.
nee . !! En waarom niet met v deelen en lillipaly op rechts zoals afgelopen vrijdag wat fantastisch was. Houtkoop is verleden tijd

sunderland

Citaat van: DayDreamer op februari 06, 2017, 22:22:11
Niet in de basis is te hopen.
hou toch op juh . Hij en Peersman en skilder bleven overeind