Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sipke Hulshoff

Gestart door Tanjajeah, november 12, 2015, 11:57:12

Vorige topic - Volgende topic

DayDreamer

Citaat van: Agy op februari 07, 2017, 09:03:02
Amen..

En trouwens vDeelen en Anderson hadden ook elk een helft kunnen spelen. Had vDeelen rust gehad en Anderson weer opbouwende minuten.

Precies, van Deelen is beter, maar Anderson deed het helemaal niet verkeerd. Daarnaast was van het weekend al bekend dat Henk de bus ging parkeren, en dan achteraf lopen te janken dat we er niet doorheen konden voetballen, nee als je rasvoetballers rechtsback gaat neerzetten gaat dat niet lukken, daarnaast had je om die bus heen moeten spelen, oftewel over de vleugels, daar lag genoeg ruimte, zelfs Gyasi probeert nu al door het midden te gaan voetballen, terwijl zijn kracht juist op de buiten ligt. Vrijdag trouwens 2 prima doelpunten die uit een lage voorzet vanaf de buiten kwamen  :proost

058-4life

Misschien misplaatst maar zou 'Petro' wat zijn? Ontslagen door ADO...

ruubmac

Citaat van: 058-4life op februari 07, 2017, 11:08:07
Misschien misplaatst maar zou 'Petro' wat zijn? Ontslagen door ADO...

Jan Pipo de clown? Dit meen je niet serieus toch?  :X

058-4life

Citaat van: ruubmac op februari 07, 2017, 11:16:06
Jan Pipo de clown? Dit meen je niet serieus toch?  :X
Het was dan ook een vraag omdat ik het zo niet zou weten. Ik vind hem weinig te verwijten als je naar ADO en de hele bende daar kijkt. Vandaar de vraag.

Vlampiep

Citaat van: Agy op februari 07, 2017, 08:24:00
Als je Bakker centraal achterin en Lilipaly rechtsback zet is het niet zo vreemd dat er geen voetbal inzit toch... en allemaal leuk zo'n brede bank maar neemt niet weg dat je spelers op de juiste posities neer moet zetten. Bakker, Lilipaly, Houtkoop zijn geen echte verdedigers. Ze kunnen er spelen maar om dit op 3 posities zo in te vullen was pure arrogantie.
Dat dit doordrenkt was met arrogantie heb je helemaal gelijk in, maar de spelers waren daartegen ook absoluut niet geïnspireerd.

Vlampiep

Citaat van: 058-4life op februari 07, 2017, 11:08:07
Misschien misplaatst maar zou 'Petro' wat zijn? Ontslagen door ADO...
We hebben een mooie serie gehad en daarbij Ajax en Utrecht uitgeschakeld in de beker.
Nu spelen we de halve finale en na 1 waardeloze verloren wedstrijd zou er een nieuwe trainer moeten komen?
Volgens mij werkt het zo in 020, maar niet bij 058.


DayDreamer

Citaat van: Vlampiep op februari 07, 2017, 11:50:23
We hebben een mooie serie gehad en daarbij Ajax en Utrecht uitgeschakeld in de beker.
Nu spelen we de halve finale en na 1 waardeloze verloren wedstrijd zou er een nieuwe trainer moeten komen?
Volgens mij werkt het zo in 020, maar niet bij 058.

Niet de eerste keer dat Sipke goochelt met de opstelling.
Als Sipke hier volgend jaar ook voor de groep wil staan, zal hij toch dit soort maffe praktijken moeten mijden.
Hij moet niet doen of hij het wiel heeft uitgevonden en meerdere spelsystemen wil beheersen, richt je op 1 of 2 systemen waar je goed in bent, en zorg ervoor dat je met een goed gevoel die PO ingaat, voor de bekerwedstrijd moet niet alles wijken, eigen spel daar spelen, lukt dat niet, jammer dan, alsnog een wereldprestatie gedaan. Ps, bij eventuele promotie zie ik liever een wat ervaren trainer voor de groep komen.

speculeter

Denk toch ook dat als we promoveren er een nieuwe trainer gaat komen toch?

Bernardo

Ook als we niet promoveren moet er een nieuwe trainer komen.

058-4life

Citaat van: Vlampiep op februari 07, 2017, 11:50:23
We hebben een mooie serie gehad en daarbij Ajax en Utrecht uitgeschakeld in de beker.
Nu spelen we de halve finale en na 1 waardeloze verloren wedstrijd zou er een nieuwe trainer moeten komen?
Volgens mij werkt het zo in 020, maar niet bij 058.
Ik zeg toch ook niks over het tijdstip waarop een trainer dan eventueel moet komen? Wou je volgend seizoen zo aanmodderen met Sipke? Er komt sowieso een nieuwe trainer. Bovendien gaat t niet alleen om 1 waardeloze wedstrijd. Hij heeft vaker wel heel vreemde opstellingen en beslissingen in een wedstrijd. Hij mist de ervaring maar ik denk niet dat hij die al voldoende heeft na dit seizoen.

Noordcambuur

Citaat van: Bernardo op februari 07, 2017, 12:35:04
Ook als we niet promoveren moet er een nieuwe trainer komen.
klopt wat is hij mij tegen gevallen en maar weer goed praten geef je fout toe kerel en je laat spelers op een andere positie spelen kan toch niet,kappe hier mee :y

Chris Cambuur

Gisteren zwaar door het  ijs  gezakt! !!  :rodekaart wat bezielt hem om dit te  doen? ????je moet  nu juist  gas geve  lijkt mij  .druk er op houden  bij je concurrentie! !

Delamere

Interessantdoenerij, dat gezwam over allerlei verschillende spelsystemen, in allerlei verschillende bezettingen. Tsjongejonge, geweldig als je na die prachtige wedstrijd tegen Helmond Sport het elftal zo ziet modderen omdat die trainers het nu weer met andere spelers, en spelers op andere posities wilden doen.
En het resultaat? Een k**wedstrijd, en daardoor logischerwijs een k**resultaat, en bijna 24 uur later nog steeds een k**gevoel!
Laten we hopen dat onze trainers hier lessen uittrekken. Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald. En anders kon het wel eens snel over zijn met dit bijdehandte trainersduo en zullen ze de geschiedenis ingaan als Simpele Sipke en Slome Slot.

Noordcambuur

Gelukkig ben jij niet de enige die er zo over denkt

moodygrunn

Men zegt altijd dat trainer zijn een ervaringsvak is. Laten we hopen dat Sipke en Arne deze ervaring meenemen en hier wijzer uitkomen dan dat ze erin gingen. Als je de fouten niet maakt kun je er ook niet van leren...
In Henk en Sandor we trust