Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sipke Hulshoff

Gestart door Tanjajeah, november 12, 2015, 11:57:12

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Foutje bedankt: Lillipaly moest naar voren, en Houtkoop er uit.
Ik hoorde Sipke regelmatig zeggen, dat hij het elftal niet ging aanpassen aan de tegenstander.
Waarom uitgerekend vandaag, we hadden nu immers goede zaken kunnen doen.

sunderland

Nog een vraag ??? De as is heilig Vlgns jullie gedachte , is bakker weer op zijn oude geweldige nivo speelt ie het eerste uur gewoon als een verdwaalde rechts achterin waar hij helemaal niks voor het team betekend . Waarom wordt er niet tegen monteiro gezegd dat hij niet de regisseur is , waarom .... never change a winning team.. ... su en nu maar weer op naar vrijdag

wiekie1969

Belachelijke begin opstelling. Er had in de rust meteen gewisseld moeten worden. Gebeurde niet.

Vvv verliest vanavond dus je had weer een mooie slag kunnen slaan.

sk13

Tsjonge jonge een speler "rust" geven omdat hij (van deelen) er lang uit geweest is ala. Maar zet dan gewoon andersen er neer. Je middenveld haal je ook nog eens totaal uit elkaar. WAAROM??? Dat is juist je voetballende gedeelte. Tactisch totaal gefaald vandaag.

PePe

Sipke heeft 3 punten aan Henk verkocht.  :(

sunderland

Citaat van: PePe op februari 06, 2017, 23:48:40
Foutje bedankt: Lillipaly moest naar voren, en Houtkoop er uit.
Ik hoorde Sipke regelmatig zeggen, dat hij het elftal niet ging aanpassen aan de tegenstander.
Waarom uitgerekend vandaag, we hadden nu immers goede zaken kunnen doen.
en dan lees ik in de Lc met trots dat lillipaly zoveel sprints had gedaan met meer dan 20 km per uur.

sunderland

Je weet ook dat we thuis 75% sterker bent dan uit dus laat je v deelen gewoon spelen en zie je vrijdag wel weer . Dan kun je evt een ander laten spelen .

wiekie1969

Dorpspastoor juh met sien Bloemendaal sjaaltsje :R :R :R

sunderland

Snap het ook niet . Hij was zo goed bezig maar sloeg de plank vanavond volledig mis . De beker is pas over 3.5 week

Kuzmanovic-Apeldoorn

En wat heeft ie nou bereikt?

Van Deelen en El Baad moesten rust hebben. Beide zitten bij de selectie, doen de hele voorbereiding helemaal mee, vroeg verzamelen, rond drie uur lijkt me, maken de reis van 2 uur. Worden in een slechtspelend team gezet terwijl ze achterstaan. Daarna dikke teleurstelling en in de nacht thuiskomen met een kater. Ze hebben 30 minuten gespeeld ipv 90, maar ik denk dat de mentale belasting zwaarder is dan de fysieke belasting die bespaard is.

Een enorme blunder.
Henk, held, bedankt

Bankzitter

Het probleem met het spelen door de as is sowieso dat het er niet uitziet als er geen kansen of goals uit voortkomen.

Achterste linie was weinig op aan te merken maar dat kan ook bijna niet als de tegenstander ultra defensief is.
Het middenveld is normaal onze kracht  met Bakker/Monteiro/Streek en Lilipaly als uitstekend alternatief. Dat was volledig afgebroken waardoor Monteiro alleen maar gekke dingen deed.

Voorin  miste je Lilipaly. Tissoudali onthutsend zwak (kan een keer gebeuren, maar haal hem er dan af). Hoefddraad en Barto kunnen met z'n tweeen het verschil natuurlijk ook niet maken.

Eerste helft was slecht maar nog niks aan de hand, tweede helft verzuimd de TS het recht te zetten en dat was helaas niet de eerste keer... .

Vlampiep

Het was tactisch misschien niet een beste zet van het trainers duo, maar we gaan er volledig aan voorbij dat de spelers niet in staat bleken te zijn de bal naar de goede kleur te spelen en in hun loop acties op,z'n zachts gezegd ongelukkig waren.
De onzorgvuldigheid in het ten uitvoering brengen van het systeem heeft ons de nederlaag bezorgd.
Dat er een aantal spelers rust kregen lijkt mij daarbij een normale zaak, want de bank is voldoende gevuld om dit met voetbal vermogen op te kunnen vangen.
Mentaliteit daar tegen is niet op te vangen en dat is nu duidelijk geworden.

Agy

Citaat van: Vlampiep op februari 07, 2017, 08:05:08
...maar we gaan er volledig aan voorbij dat de spelers niet in staat bleken te zijn de bal naar de goede kleur te spelen en in hun loop acties op,z'n zachts gezegd ongelukkig waren. De onzorgvuldigheid in het ten uitvoering brengen van het systeem heeft ons de nederlaag bezorgd.
Dat er een aantal spelers rust kregen lijkt mij daarbij een normale zaak, want de bank is voldoende gevuld om dit met voetbal vermogen op te kunnen vangen.

Als je Bakker centraal achterin en Lilipaly rechtsback zet is het niet zo vreemd dat er geen voetbal inzit toch... en allemaal leuk zo'n brede bank maar neemt niet weg dat je spelers op de juiste posities neer moet zetten. Bakker, Lilipaly, Houtkoop zijn geen echte verdedigers. Ze kunnen er spelen maar om dit op 3 posities zo in te vullen was pure arrogantie. 

DayDreamer

Het lijkt erop dat alles moet wijken voor AZ, dit was gewoon een experiment in de competitie. Ze weten niet hoe ze El Baad moeten vervangen in die wedstrijd.
Als trainer moet je juist per wedstrijd bekijken, dit ook overbrengen naar je spelers, maar je legt nu al extra druk op die pot om nu al te gaan experimenteren.
Ik heb liever dat je de competitie serieus neemt, die bekerpot ga je normaal verliezen, is ook geen schande, dan heb je een mooi bekeravontuur gehad, win je, is dat natuurlijk schitterend, maar wel met een bekend systeem voor onze spelers duidelijk is zodat je niet hoeft te schakelen tussen die klotesystemen, ook niet richting PO.

Ben bang dat Sipke het wat te hoog in de bol is, dat hij alles op alles wil zetten om die bekerfinale te halen zodat hij zelf als trainer op de kaart staat.
Had je maar aan Geralt aan moeten geven in de winterstop om een verdediger te halen ipv 100 middenvelders, je dacht het wel op te kunnen vangen met middenvelders op die posities.

Ga gvd een duidelijk systeem spelen, poppetjes op de juiste plaats en geen lilypaly op de back bijvoorbeeld of een Bakker rca. Van Deelen niet fit, Anderson erin etc.

Agy

Citaat van: DayDreamer op februari 07, 2017, 08:59:18
Het lijkt erop dat alles moet wijken voor AZ, dit was gewoon een experiment in de competitie. Ze weten niet hoe ze El Baad moeten vervangen in die wedstrijd.
Als trainer moet je juist per wedstrijd bekijken, dit ook overbrengen naar je spelers, maar je legt nu al extra druk op die pot om nu al te gaan experimenteren.
Ik heb liever dat je de competitie serieus neemt, die bekerpot ga je normaal verliezen, is ook geen schande, dan heb je een mooi bekeravontuur gehad, win je, is dat natuurlijk schitterend, maar wel met een bekend systeem voor onze spelers duidelijk is zodat je niet hoeft te schakelen tussen die klotesystemen, ook niet richting PO.

Ben bang dat Sipke het wat te hoog in de bol is, dat hij alles op alles wil zetten om die bekerfinale te halen zodat hij zelf als trainer op de kaart staat.
Had je maar aan Geralt aan moeten geven in de winterstop om een verdediger te halen ipv 100 middenvelders, je dacht het wel op te kunnen vangen met middenvelders op die posities.

Ga gvd een duidelijk systeem spelen, poppetjes op de juiste plaats en geen lilypaly op de back bijvoorbeeld of een Bakker rca. Van Deelen niet fit, Anderson erin etc.

Amen..

En trouwens vDeelen en Anderson hadden ook elk een helft kunnen spelen. Had vDeelen rust gehad en Anderson weer opbouwende minuten.