Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sipke Hulshoff

Gestart door Tanjajeah, november 12, 2015, 11:57:12

Vorige topic - Volgende topic

scc-aaron

Citaat van: PePe op januari 29, 2017, 14:18:40
Prima presentatie van Sipke vanmorgen bij de tafel van Kees. (Marinus Dijkhuizen had volgens mij natte ogen toen er over Cambuur gesproken werd)

Ja die was aan het solliciteren voor volgend seizoen bij ons.

Baresi

never change a winning trainers staf :scc :scc :scc

JeJe

Citaat van: scc-aaron op januari 29, 2017, 14:42:59
Ja die was aan het solliciteren voor volgend seizoen bij ons.
Heeft in elk geval een goede CV, 2 x ontslagen
Daar zal hij wel heel veel deuren mee openen
Alleen hoop ik niet dat die van ons er ook bij zit

sunderland

Vertel . Mut ie ook de grond in trapt wudde. Duidelijk aanwijsbare redenen.

Lore

Citaat van: sunderland op januari 30, 2017, 14:25:44
Vertel . Mut ie ook de grond in trapt wudde. Duidelijk aanwijsbare redenen.

Nou JeJe heeft natuurlijk wel ergens een punt. Hij is nu twee keer op rij ontslagen, dat is niet hoopgevend.

okkele

dan kan je inderdaad beter zoals onze henkie zogenaamd niet ontslagen worden,dan kom je nog eens ergens aan de bak.

:y
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Lore

Citaat van: okkele op januari 30, 2017, 15:16:05
dan kan je inderdaad beter zoals onze henkie zogenaamd niet ontslagen worden,dan kom je nog eens ergens aan de bak.

:y

8P Zo heb ik mijn hele eigen CV opgebouwd!

sk13

Wat hebben jij en arne de boel weer op de rit gekregen. Mijn complimenten. Jum verdienen ook weleens een veer.

John Hiatt

Citaat van: sk13 op februari 04, 2017, 11:36:15
Wat hebben jij en arne de boel weer op de rit gekregen. Mijn complimenten. Jum verdienen ook weleens een veer.

Eens! Het plezier is terug. En met de resultaten komt ook het mooie voetbal!

Yellow Army

Citaat van: John Hiatt op februari 04, 2017, 11:39:49
Eens! Het plezier is terug. En met de resultaten komt ook het mooie voetbal!

En met het goede voetbal komt het plezier en de cirkel is weer rond.
Area 58

okkele

er zit nu ook al geen "aan de voorkant" meer in zijn interviews.
nog even en we hebben niks negatiefs meer over deze man.


rare wereld.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

PePe

Een trainer heeft meestal geen lange houdbaarheid (op Wenger na), maar ik ben van mening, zolang het goed gaat, niets veranderen.  |:)

Lore

Citaat van: PePe op februari 04, 2017, 12:11:47
Een trainer heeft meestal geen lange houdbaarheid (op Wenger na), maar ik ben van mening, zolang het goed gaat, niets veranderen.  |:)

Er lijkt mij op dit moment geen enkele reden om iets te veranderen. Maar goed alles kan snel veranderen in het voetbal

moodygrunn

Citaat van: okkele op februari 04, 2017, 12:07:16
er zit nu ook al geen "aan de voorkant" meer in zijn interviews.
nog even en we hebben niks negatiefs meer over deze man.


rare wereld.

Was eerst nog wat sceptisch over de manier van voetballen. Zeker de 532 overtuigt mij nog niet. Maar wedstrijden zoals gisteren en Dordrecht laten toch wel zien dat er lijn in het spel zit. Dat gecombineerd met resultaat =  |:) :schaal
In Henk en Sandor we trust

piene hassus

Alleen dat gepriegel alles deur t overfolle midden!