Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

CJ058

Citaat van: Bubba op januari 22, 2015, 09:42:58
Ik kan me er helaas niet verder over uitlaten maar het gaat om een goede speler (nog even kijken of hij in het team past) en de bron is 100% betrouwbaar.
Ons lekker maken maar verder niks zeggen..  :zweep

Spelletje hints dan maar?

Galdiano

Citaat van: dit is mien club op januari 22, 2015, 09:56:45
Naam Cas Peters komt ook weer boven

:y

Cambuur probeert een beetje te stoken, in de relatie Peters met Emmen :)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

michello

Hebben zat rechtspoten en Peters is meer een centrumspits en geen echte buitenspeler. Voor NU geen extra meerwaarde. Wel in de zomer wellicht. Zie liever een echte linksbuiten.

Scc01

Citaat van: michello op januari 22, 2015, 10:30:34
Hebben zat rechtspoten en Peters is meer een centrumspits en geen echte buitenspeler. Voor NU geen extra meerwaarde. Wel in de zomer wellicht. Zie liever een echte linksbuiten.

Volgens mij vult hij de buiten positie redelijk goed in nu:)

michello

Citaat van: Scc01 op januari 22, 2015, 10:32:35
Volgens mij vult hij de buiten positie redelijk goed in nu:)

Kijk die goals maar eens .. Komt steeds naar binnen. Dan hebben we met De Ridder en Bytyqi al zulke spelers in huis. Of ze moeten hem als stand-in gebruiken voor beide vleugels en ook op rechts willen zetten als krakkebeen weer pijntjes heeft.

Dokkumer

Citaat van: michello op januari 22, 2015, 10:35:35
Kijk die goals maar eens .. Komt steeds naar binnen. Dan hebben we met De Ridder en Bytyqi al zulke spelers in huis. Of ze moeten hem als stand-in gebruiken voor beide vleugels en ook op rechts willen zetten als krakkebeen weer pijntjes heeft.
En ook al is het niet voor nu, minder dan dat we nu op de bank hebben zitten is het waarschijnlijk ook niet. Dus in de breedte word je dan sowieso sterker (noodzakelijk gezien de porseleinen buitenspelers die wij hebben) ;)

dit is mien club

Peters speelt altijd op linksbuiten bij Emmen en gaat daar zowel binnen door als buitenom. beetje zelfde type als Manu
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Scc01

Citaat van: michello op januari 22, 2015, 10:35:35
Kijk die goals maar eens .. Komt steeds naar binnen. Dan hebben we met De Ridder en Bytyqi al zulke spelers in huis. Of ze moeten hem als stand-in gebruiken voor beide vleugels en ook op rechts willen zetten als krakkebeen weer pijntjes heeft.

Lekker belangrijk of hij naar binnen trekt. Hij maakt ze gewoon vanaf die positie. Behalve onze eerste keus de ridder is het helemaal niets op die positie. En ik beem aan dat ze hen voor een langere periide willen halen

Tanjajeah

Citaat van: dit is mien club op januari 22, 2015, 09:01:12
Cambuur neemt afscheid van trio

Van onze Telesportredactie
Tot het gewenste nieuwe stadion een eredivisietoekomst garandeert, zal Cambuur moeten overleven. De club heeft niet de financiële slagkracht om spelers langdurig vast te leggen. Jaar in, jaar uit moet de club met een bijna lege portemonnee weer een nieuwe lading spelers binnenhalen. Afgelopen zomer waren dat er liefst veertien (!).
Voor de opmars onder Dwight Lodeweges en de zevende plek nu onder Henk de Jong, verdienen de vertrekkende Gerald van den Belt (hij gaat financieel puinruimen bij FC Twente) en technisch manager Marcel Keizer dan ook een rugzak vol complimenten.
De club neemt na dit seizoen hoe dan ook afscheid van aanvoerder Mohamed El Makrini, Wout Droste en Lucas Bijker. Met een aflopend contract op zak hebben zij aangegeven een volgende stap te willen maken. Met Daniel de Ridder gaat Keizer later in gesprek. "Daniel doet het goed, is een fantastische speler. We gaan nu eerst kijken hoe fit hij blijft."

Vanuit oogpunt van betreffende spelers begrijpelijk, zeker Makrini, met zijn leeftijd. Dan hoop je nog eens hogerop te kunnen (lees; meer geld verdienen). Wat Droste en Bijker betreft; het lijkt me niet dat de (sub) top van de Eredivisie interesse in hen heeft. Dan blijven er in Nederland maar een beperkt rijtje clubs over die op basis van stadion en begroting een verbetering zouden zijn; FC Groningen, Utrecht, Hveen..als ze bij deze clubs niet op het lijstje staan dan wordt het in Nederland al een moeilijk verhaal.

Van Bijker valt het me toch tegen, verkondigde ooit dat Cambuur wel wat aan hem zou moeten verdienen bij een vertrek.

speculeter

Heel cambuur zit bij de gemeenteraad.
Wie doet dan gesprek vanmiddag met eventuele nieuwe speler?
Siepie?  :_schater

Clint

Denk niet dat de TS en technisch manager daar zitten. Is overduidelijk iets voor het bestuur om daar te zitten.

Lore

Citaat van: Tanjajeah op januari 22, 2015, 11:14:54
Vanuit oogpunt van betreffende spelers begrijpelijk, zeker Makrini, met zijn leeftijd. Dan hoop je nog eens hogerop te kunnen (lees; meer geld verdienen). Wat Droste en Bijker betreft; het lijkt me niet dat de (sub) top van de Eredivisie interesse in hen heeft. Dan blijven er in Nederland maar een beperkt rijtje clubs over die op basis van stadion en begroting een verbetering zouden zijn; FC Groningen, Utrecht, Hveen..als ze bij deze clubs niet op het lijstje staan dan wordt het in Nederland al een moeilijk verhaal.

Van Bijker valt het me toch tegen, verkondigde ooit dat Cambuur wel wat aan hem zou moeten verdienen bij een vertrek.

Daar dacht ik ook al aan. Blijkbaar zijn deze spelers nu niet zo in trek dat een club een bescheiden afkoopsom wil betalen.

Galdiano

Citaat van: Clint op januari 22, 2015, 11:35:03
Denk niet dat de TS en technisch manager daar zitten. Is overduidelijk iets voor het bestuur om daar te zitten.

Ard, Gerald en Ype, en er zou één iemand bijzitten vanuit de Raad van Commissarissen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

denistel

spelers komen en spelers gaan wij blijven er wel achter staan. als die speler nu weg gaan wordt je selectie smaller dus
daar heb je ook niets aan. zo hoog mogelijk eindingen ind e comeptitiie en misschien stunten inde beker dan heb
je weer genoeg financiele middelen voor komend seizoen lijkt mij.

speculeter

(Nog) geen nieuws over stadion.
Hopelijk wel over nieuwe speler...
Heeft iemand een gerucht gehoord hierover?