Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: SCCRulez op januari 20, 2015, 20:57:46
Mensen kans bieden tot herstel prima hoor, maar ik kan mij niet voorstellen dat Roorda van waarde kan zijn. Ook vóór deze blessure was het al zwaar in het slop met hem. Mag blij zijn als hij niveau JL gaat halen

Daar ben ik ook wat bang voor

Eewal

Citaat van: SCCRulez op januari 20, 2015, 20:57:46
Mensen kans bieden tot herstel prima hoor, maar ik kan mij niet voorstellen dat Roorda van waarde kan zijn. Ook vóór deze blessure was het al zwaar in het slop met hem. Mag blij zijn als hij niveau JL gaat halen
zolang wij spelers als scheepers, schet en Dijkstra in de selectie hebben verdient Roorda ook zeker een kans..

SCCRulez

Citaat van: Lore op januari 20, 2015, 09:29:30
Wat je omschrijft is volgens mij een van de redenen waarom wij zo goed scoren bij de transfers. Cambuur moet bij elke investering drie keer na denken en de "gangbare namen" staat op de lijstjes bij meerdere clubs waar wij niet mee kunnen concurreren. Hierdoor moeten wij verder kijken en beter analyseren.
Precies, hoop dat het daar bij Ado helemaal misgaat!  Zie je ook bij sommige clubs in Engeland, waar maar als een dwaas spelers gehaald worden om het halen (zoals bij Cardiff, QPR). Zeker geen garantie voor successen

SCCRulez

Citaat van: Eewal op januari 20, 2015, 21:00:51
zolang wij spelers als scheepers, schet en Dijkstra in de selectie hebben verdient Roorda ook zeker een kans..
die redenatie lijkt mij de zaken omdraaien.. volgens mij moet je je richten op spelers die zorgen dat de spelers van dat niveau komend seizoen exit kunnen.
Maar goed, als hij positief verrast ben ik de eerste om mijn ongelijk toe te geven

Eewal

Citaat van: SCCRulez op januari 20, 2015, 21:08:41
die redenatie lijkt mij de zaken omdraaien.. volgens mij moet je je richten op spelers die zorgen dat de spelers van dat niveau komend seizoen exit kunnen.
Maar goed, als hij positief verrast ben ik de eerste om mijn ongelijk toe te geven
hij zal een amateur contract krijgen dan en daar kan weinig mis mee gaan... Hij mag zich gaan bewijzen. Ondanks alles vind ik Roorda meer potentie hebben dan die andere drie bij elkaar..

Lore

Citaat van: SCCRulez op januari 20, 2015, 21:05:28
Precies, hoop dat het daar bij Ado helemaal misgaat!  Zie je ook bij sommige clubs in Engeland, waar maar als een dwaas spelers gehaald worden om het halen (zoals bij Cardiff, QPR). Zeker geen garantie voor successen

En dichter bij huis de vreemdelingenlegioenen van Roda en Nec

speculeter

Rosheuvel exit...
Op naar een andere vleugel speler.

zeewolde

Citaat van: speculeter op januari 21, 2015, 13:34:21
Rosheuvel exit...
Op naar een andere vleugel speler.
Want?

Mocht het zo zijn is Peeters van Emmen dan een optie?
Die kan toch op de vleugel en in de spits?

dit is mien club

Citaat van: zeewolde op januari 21, 2015, 13:38:22
Want?

Mocht het zo zijn is Peeters van Emmen dan een optie?
Die kan toch op de vleugel en in de spits?

Speelt veelal op de buiten
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

058-4life

Is Verhoek te hoog gegrepen?

zeewolde

Citaat van: 058-4life op januari 21, 2015, 13:48:27
Is Verhoek te hoog gegrepen?
voor Verhoek is Cambuur te hoog gegrepen, bovendien wil ADO hem terug

speculeter

Verzoek inderdaad ws naar Den Haag.

058-4life

Citaat van: zeewolde op januari 21, 2015, 13:49:44
voor Verhoek is Cambuur te hoog gegrepen, bovendien wil ADO hem terug
Zo kun je het ook zien ja  :_schater Sportief gezien natuurlijk een domme keus dat ADO  l8l

Mitar

Citaat van: speculeter op januari 21, 2015, 13:34:21
Rosheuvel exit...
Op naar een andere vleugel speler.
Waarom exit, is het afgeketst?

dit is mien club

Citaat van: Mitar op januari 21, 2015, 14:55:30
Waarom exit, is het afgeketst?

Is nog geen einde verhaal
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it