Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

legeips

Willy wonka overtoom vermoedelijk naar Willem 2. Ik had hem graag hier gezien, maar als Willem 2 deze man haalt, dan worden ze daar zeker niet minder van. (overtoom achter armateros, das niet verkeerd)

Waar blijven onze aanwinsten, het is knap stil geworden...

dizzhead

Citaat van: legeips op januari 21, 2015, 19:11:16
Willy wonka overtoom vermoedelijk naar Willem 2. Ik had hem graag hier gezien, maar als Willem 2 deze man haalt, dan worden ze daar zeker niet minder van. (overtoom achter armateros, das niet verkeerd)

Waar blijven onze aanwinsten, het is knap stil geworden...

We vissen nog steeds in de vijver waar meer vissers met meer aas zitten. Zullen wel geduld moeten hebben tot volgende week vrijdag.

Montana

Bekende verhaal. Met Az komt Cambuur er wel uit, alleen de zaakwaarnemer is lastig.

Clint

Hoeveel wil die lamlul hebben?

Lore

Citaat van: 058-4life op januari 21, 2015, 13:48:27
Is Verhoek te hoog gegrepen?

Verhoek kiest voor Go Ahead Eagles
Feyenoord en Wesley Verhoek lijken deze maand eindelijk van elkaar te worden verlost. De overbodige rechterspits staat in de belangstelling van meerdere clubs. Het lijkt Go Ahead Eagles te worden. De club uit Deventer wil de 28-jarige Hagenaar op huurbasis overnemen tot eind dit seizoen. Verhoek komt al geruime tijd niet meer voor in de plannen van trainer Fred Rutten, maar staat nog anderhalf seizoen onder contract in De Kuip. Gisteren trainde hij nog gewoon mee bij Feyenoord. Vandaag neemt hij een besluit

Blijkbaar niet, maar mooi van GAE. Hopen dat die er in blijven. Kunnen wij die volgend jaar weer onder ons houden.

dit is mien club

Rosheuvel is zeker nog geen exit, hoe kom je daar bij speculater?
Het klopt de salaris onderhandelingen moeizaam verlopen maar het is nog geen uitgemaakte zaak.

Daarnaast is het goed mogelijk dat wanneer hij niet komt dat ze weer bellen met Manchester City.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

DayDreamer

Citaat van: dit is mien club op januari 22, 2015, 08:42:39
Rosheuvel is zeker nog geen exit, hoe kom je daar bij speculater?
Het klopt de salaris onderhandelingen moeizaam verlopen maar het is nog geen uitgemaakte zaak.

Daarnaast is het goed mogelijk dat wanneer hij niet komt dat ze weer bellen met Manchester City.

Ze mogen wel eens opschieten met een goede buitenspeler, dat Barto en Streek daar moeten spelen zegt genoeg lijkt me.

dit is mien club

Cambuur neemt afscheid van trio

Van onze Telesportredactie
Tot het gewenste nieuwe stadion een eredivisietoekomst garandeert, zal Cambuur moeten overleven. De club heeft niet de financiƫle slagkracht om spelers langdurig vast te leggen. Jaar in, jaar uit moet de club met een bijna lege portemonnee weer een nieuwe lading spelers binnenhalen. Afgelopen zomer waren dat er liefst veertien (!).
Voor de opmars onder Dwight Lodeweges en de zevende plek nu onder Henk de Jong, verdienen de vertrekkende Gerald van den Belt (hij gaat financieel puinruimen bij FC Twente) en technisch manager Marcel Keizer dan ook een rugzak vol complimenten.
De club neemt na dit seizoen hoe dan ook afscheid van aanvoerder Mohamed El Makrini, Wout Droste en Lucas Bijker. Met een aflopend contract op zak hebben zij aangegeven een volgende stap te willen maken. Met Daniel de Ridder gaat Keizer later in gesprek. "Daniel doet het goed, is een fantastische speler. We gaan nu eerst kijken hoe fit hij blijft."
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

CambuurAmersfoort

Fijn dat we tijdig duidelijkheid hebben. kunnen we ook bijtijds gaan zoeken naar vervangers.
En als je eerlijk bent zijn droste en bijker goed te vervangen. el makrini zal wel een stuk lastiger worden.

Waarschijnlijk zijn veel t niet met mij eens hier, maar hoop van harte dat ze de ridder weten te houden.
We weten allemaal dat ie regelmatig geblesseerd is maar deze jongen heeft samen met ogbeche meer meegemaakt in de voetbal wereld dan de rest van de selectie bij elkaar. Buiten het veld heb je dan ook paar van die ouwe rotten nodig.Bovendien als ie fit is kan ie t elke back lastig maken.

Bubba

Vanmiddag een gesprek met een mogelijk nieuwe speler.

Uit zeeeer betrouwbare bron.
Noord, zuid, oost, west, ik fien ut allemaal wel best.


Mitar

Citaat van: Bubba op januari 22, 2015, 09:09:22
Vanmiddag een gesprek met een mogelijk nieuwe speler.

Uit zeeeer betrouwbare bron.
Je kunt geen naam noemen neem ik aan? Maar is het wat? Welke positie?

Bubba

Ik kan me er helaas niet verder over uitlaten maar het gaat om een goede speler (nog even kijken of hij in het team past) en de bron is 100% betrouwbaar.
Noord, zuid, oost, west, ik fien ut allemaal wel best.

Lore

Citaat van: Bubba op januari 22, 2015, 09:42:58
Ik kan me er helaas niet verder over uitlaten maar het gaat om een goede speler (nog even kijken of hij in het team past) en de bron is 100% betrouwbaar.

Huur of vast?

dit is mien club

Naam Cas Peters komt ook weer boven
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it