Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

Tekenen 'slakkie' Rosheuvel  :devil
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Ronnie tng

Citaat van: Drumfather SCC op januari 20, 2015, 11:10:58
De haters kunnen weer los  :devil
GA Roorda traint weer mee op het veld

Nou sorry maar hij doet het prima
Prima speler voor ons!

Nou sorry hoor, ik begrijp er nog steeds geen klap van. GA Roorda hoort hier niet. Gasten die vanaf kind Heerenveen supporter zijn moeten we hier niet.

:0= Geert arend is een boer ole ole  l0l

ruubmac

Citaat van: Ronnie tng op januari 20, 2015, 14:50:50
Nou sorry hoor, ik begrijp er nog steeds geen klap van. GA Roorda hoort hier niet. Gasten die vanaf kind Heerenveen supporter zijn moeten we hier niet.

:0= Geert arend is een boer ole ole  l0l

Volgens de geruchten in het circuit stond Bijker ook als kind op de tribune bij DKV. En kan me voorstellen dat Henk de Jong ook wel iets heeft met die club (al zal hij dat nooit hardop zeggen). Lekker boeie, als ze zich voor 100% inzetten voor Cambuur kan ik er niet mee zitten. Maar ja, de meningen zullen hierover altijd wel verschillen.

brambo3004

Ik zag hem vorige week vrijdag meetrainen. Er ging een boel fout, zeker tijdens de passingoefening. Trage handelingssnelheid. Bovendien leek hij niet echt opgenomen te worden in de groep.

Treb

Citaat van: Ronnie tng op januari 20, 2015, 14:50:50
Nou sorry hoor, ik begrijp er nog steeds geen klap van. GA Roorda hoort hier niet. Gasten die vanaf kind Heerenveen supporter zijn moeten we hier niet.

:0= Geert arend is een boer ole ole  l0l

Stel je niet zo aan man. Hoe oud ben je? 12?

Scc01

Citaat van: Ronnie tng op januari 20, 2015, 14:50:50
Nou sorry hoor, ik begrijp er nog steeds geen klap van. GA Roorda hoort hier niet. Gasten die vanaf kind Heerenveen supporter zijn moeten we hier niet.

:0= Geert arend is een boer ole ole  l0l

Stoer man.

Collingwood

Citaat van: brambo3004 op januari 20, 2015, 15:00:50
Ik zag hem vorige week vrijdag meetrainen. Er ging een boel fout, zeker tijdens de passingoefening. Trage handelingssnelheid. Bovendien leek hij niet echt opgenomen te worden in de groep.

Als hij het niveau niet aankan, niet bij de groep past en/of te blessuregevoelig is krijgt hij vast geen contract. Tevens de enige goede redenen om hem geen contract te geven.
Kalmte alleen kan u redden.

runner 1

Wat een onzin weer als die Roorda van toegevoegde waarde is voor Cambuur dan is die meer als welkom ,hou eens op met dat kinderachtige gedoe.

Waarvan akte.


Hasses

De beste man is nog lang niet fit, snap überhaupt niet dat er dan al een onderwerp van gemaakt moet worden.. knap dat je kunt zien vanaf een training dat iemand niet in de groep opgenomen wordt. Als ie fit is, dan maar weer eens verder praten.

Lore

Citaat van: Ronnie tng op januari 20, 2015, 14:50:50
Nou sorry hoor, ik begrijp er nog steeds geen klap van. GA Roorda hoort hier niet. Gasten die vanaf kind Heerenveen supporter zijn moeten we hier niet.

:0= Geert arend is een boer ole ole  l0l

:_schater :_schater Noem je dit los gaan? Matig hoor, erg matig!  :D

drg

Citaat van: runner 1 op januari 20, 2015, 15:05:21
Wat een onzin weer als die Roorda van toegevoegde waarde is voor Cambuur dan is die meer als welkom ,hou eens op met dat kinderachtige gedoe.

Waarvan akte.

Hest die dkver weer.

Niks te melden over afgelopen wedstrijden? Oh nee we hebben niet verloren hé

dizzhead

Citaat van: drg op januari 20, 2015, 15:45:56
Hest die dkver weer.

Niks te melden over afgelopen wedstrijden? Oh nee we hebben niet verloren hé
Ga naar je eigen profiel: http://cambuuronline.nl/smf/index.php?action=profile;u=206
Ga vervolgens via profielwijzigen naar vrienden/negeerlijst
Klik op 'bewerk negeerlijst'
Vul op de negeerlijst het volgende in: runner 1
Klik op toevoegen.

Probleem opgelost.  :proost


reisbureau

Citaat van: Drumfather SCC op januari 20, 2015, 11:10:58
De haters kunnen weer los  :devil
GA Roorda traint weer mee op het veld

Nou sorry maar hij doet het prima
Prima speler voor ons!

Goed toch iemand een kans geven. We maken er voor de kritiekasters gewoon een bekeerling van. Is dat ook opgelost.

Is en blijft lullig voor iedere profspeler als je door blessures je carrière moet beëindigen. Gun ik niemand.
En helemaal fit kan hij misschien nog iets voor ons betekenen.
Win win dus.

Even een scenario. Hij is fit kan bij ons de laatste wedstrijden in de basis en schopt ons Europa omdat we DKV op de laatste dag passeren.

Ga ik helemaal uit Mien plaat.

Lore

Citaat van: reisbureau op januari 20, 2015, 19:10:30

Even een scenario. Hij is fit kan bij ons de laatste wedstrijden in de basis en schopt ons Europa omdat we DKV op de laatste dag passeren.

Ga ik helemaal uit Mien plaat.

Wel realistisch zijn. Die blijven gewoon onder ons staan

SCCRulez

Mensen kans bieden tot herstel prima hoor, maar ik kan mij niet voorstellen dat Roorda van waarde kan zijn. Ook vóór deze blessure was het al zwaar in het slop met hem. Mag blij zijn als hij niveau JL gaat halen