Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Eewal

Citaat van: poelie-lwd op januari 22, 2015, 07:59:00
Casino is ten dode opgeschreven door het online gokken. Dat bestaat geen 5 jaar meer is mijn idee. Daar moet nu al geld bij, hoe wil je dat ooit weer rendabel maken?
dan zouden de bioscopen ook moeten verdwijnen, maar er komt waarsch een nieuwe Pathé. mensen zien dat toch vooral als avondje uit. je moet de huidige crisis ook niet onderschatten..

John Hiatt

Geen matchday maar d-day!

Lore

Telegraaf meldt:

- Waarschijnlijk voorkeur WTC
- Moet gebouwd zijn voor 2017/2018
- Plaats voor 15.000

Utekleitrokken

Cambuurfront.nl Telegraaf meldt dat het stadion dan uiteindelijk plaats zou bieden aan 15.000 mensen.

Haalbaar voor Cambuur om sowieso het aantal seizoenskaarthouders wat we nu hebben vast te houden voor de komende jaren?

Viper


DayDreamer

Citaat van: papier op januari 21, 2015, 19:20:00
Hoezo geen concurrentie voor de binnenstad? Dat is toch pas te zeggen als de commerciële ruimten daadwerkelijk zijn gevuld? Ik kan me voorstellen dat een bioscoop en een wokrestaurant (zoals bij FC Groningen) wel degelijk niet met gejuich worden ontvangen in de binnenstad. Net als een supermarkt, daar zullen ze bij de lidl/c1000 1km verderop ook niet om juichen. Of de Poiesz/lidl in Westeinde.

Die C1000 die aan de snekertrekweg zit, gaat een Jumbo worden, misschien willen die juist wel heel graag naar een nieuw stadion bij het WTC.

dit is mien club

'Nieuw stadion Cambuur noodzaak'

door Robin Jongmans
SC Cambuur en de gemeente Leeuwarden komen vandaag bijeen om tot een besluit te komen over de bestemming van een nieuw Cambuur-stadion. Alles wijst erop dat er gekozen zal worden voor een volledig nieuw te verrijzen stadion op het WTC-terrein van de stad, boven vernieuwbouw op de huidige locatie.
Wanneer de gemeenteraad vervolgens de laatste klap op het voorstel van beide partijen geeft, kunnen de bouwplannen uit de kast. Het splinternieuwe onderkomen moet met ingang van het seizoen 2017/2018 in gebruik worden genomen en moet plaats bieden aan 15.000 toeschouwers.
Een volledig nieuw stadion is noodzaak voor de club, wil het de huidige successen in de toekomst kunnen herhalen en continueren. Cambuur beukt sinds de rentree in de eredivisie voor het tweede seizoen tegen de grenzen van zijn financiële en commerciële (on)mogelijkheden aan. De Leeuwarders lopen op jaarbasis honderdduizenden euro's mis, omdat het een hele lijst sponsoren niet kan onderbrengen in het huidige stadion en tweewekelijks talloze supporters moet teleurstellen door een uitverkocht huis.
Belangrijk voordeel is dat op de WTC-locatie plek is voor detailhandel (waaraan delen van het stadion worden verhuurd om de kosten voor stadionhuur te drukken), waar dit bij de locatie van nu onmogelijk wordt. Mede daardoor en door het gebrek aan ruimte tot verdere uitbreiding, loopt de club bij vernieuwbouw op de huidige locatie het risico over tien jaar weer in hetzelfde vaarwater te zitten. Alle nostalgie in de wijk Cambuur ten spijt.
Jupiler League
"Het stadion puilt uit en qua begroting en budget kunnen we niet echt meer omhoog", weet ook technisch manager Marcel Keizer. "Dat zal toch moeten wil je in de eredivisie blijven en steeds zo hoog mogelijk eindigen. Dan is dat nieuwe stadion noodzaak. Tenzij men ook vrede heeft met Jupiler League."
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

speculeter

Hoe laat is die vergadering vanavond??

poelie-lwd

Nou dat lijkt me duidelijk....


Lennie heeft gelijk  :devil
Iedereen heeft recht op mijn mening.

hobbes

De naam Media Markt zingt ook rond, die zouden willen uitbreiden. Maar dat hangt dan ook weer van de zondagopening af.

DayDreamer

Lees dat de vergadering nu al is.

zeewolde

In de telegraaf stond WTC? Dan blijft het dus cambuurplein. 8)

Galdiano

Citaat van: DayDreamer op januari 22, 2015, 10:16:45
Lees dat de vergadering nu al is.

Ben benieuwd wanneer alles op straat ligt, van wat er besproken is ?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

thankyou

ik zit zo te hopen op de huidige locatie.. :wall
Cambuur, Beer & Loyal Mates

TARGET

#3059
Ik weet het niet hoor.. Het kan op beide locaties even goed.. dat mensen zeggen dat het veel beter is om naar het WTC te gaan ik weet het niet.. Het kan ook allemaal op de huidige locatie..

Ik zeg waar de club altijd gezeten heeft.. waar de club leeft is op de huidige plek.!! Hier kun je net zo goed gaan uitbreiden.!! Knapt het cambuurplein en de omgeving enorm van op.!! Dat is ook belangrijk voor het culturele aspect in 2018.!! De cultuur van SC Cambuur is op de huidige plek.. en als er nu al een wachtrij is voor de sponsors en supporters zeg ik bij deze blijf op deze locatie..!! Hier leeft de club onder de mensen.. in het Engelse voetbal gaan de clubs ook niet naar een industrieterrein en draaien de clubs prima.. Kwa inkomsten denk ik en ik denk ook en weet zeker dat ook de sponsors dit vinden dat de club hoort op de huidige locatie.!! Alleen hier groeit de club niet elders op een leeg industrieterrein bij het WTC.!!
De huidige locatie is gewoon en blijft een prachtige locatie.. en betreft ruimte en veiligheid kan hier ook net zo goed zijn als bij het WTC.!!

Maken ze de keus om naar het WTC te gaan.. dan spelen we in de toekomst inderdaad in de Jupiler League.!!! Op deze locatie blijven we in de Eredivisie en gaan we er niet meer uit.!!!