Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

hobbes

Dan hoop ik wel op nieuwbouw naast het oude stadion, niet verbouw van het huidige. Zit je 1 of 2 seizoenen in een bouwput en kan je minder ipv meer supports toelaten bij de wedstrijden.

speculeter

Spannend allemaal hoor vandaag!!
Denk dat veel forumgangers vandaag even op de site kijken.
MS definitief te horen krijgen wat er met stadion gaat gebeuren en ms ook nog wel een nieuwe speler vandaag?

TARGET

@ hobbes.!! zo denk ik er ook over.!!

En haal je de club uit de wijk.. maak je ook ondernemers rond het stadion kapot wat betreft het cambuurcafe etc etc..

Lore

Citaat van: hobbes op januari 22, 2015, 10:10:15
De naam Media Markt zingt ook rond, die zouden willen uitbreiden. Maar dat hangt dan ook weer van de zondagopening af.

Nope!

Utekleitrokken

De kogel is door de kerk...

Zometeen meer.

Clint

Citaat van: TARGET op januari 22, 2015, 10:42:41
Maken ze de keus om naar het WTC te gaan.. dan spelen we in de toekomst inderdaad in de Jupiler League.!!! Op deze locatie blijven we in de Eredivisie en gaan we er niet meer uit.!!!

:? :?

CJ058


poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

TARGET

@clint.!! denk je nou echt dat we degraderen op de huidige locatie.?! de dikste onzin.!!

Eewal

Citaat van: TARGET op januari 22, 2015, 10:42:41

Maken ze de keus om naar het WTC te gaan.. dan spelen we in de toekomst inderdaad in de Jupiler League.!!! Op deze locatie blijven we in de Eredivisie en gaan we er niet meer uit.!!!
mooi stukje onzin vind je ook niet?


Utekleitrokken

Citaat van: TARGET op januari 22, 2015, 10:56:24
@clint.!! denk je nou echt dat we degraderen op de huidige locatie.?! de dikste onzin.!!

Zegt ie toch niet? ;)

Maar waarom "absoluut"  degraderen als we bij het WTC zitten?

thankyou

Cambuur, Beer & Loyal Mates

TARGET

Omdat de club nu leeft op de locatie waar we zitten.. ik ben bang dat als je veranderd van locatie je de angel uit de club haalt.! :y

DayDreamer

We kunnen allemaal wel hopen , maar we krijgen toch niks te horen vandaag?

Wat bespreken ze eigenlijk precies vandaag, want volgenden week gaat het verder?