Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sinan Bytyqi

Gestart door Marc S, januari 08, 2015, 23:25:30

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

Citaat van: speculeter op januari 09, 2015, 21:14:23
Het schijnt inderdaad dat rusnak hem heeft aanbevolen bij cambuur. En dat hij hem heeft bijgekletst over ons. _O_



:O :O :O :O :O :O :O :O :O :O :O

wiekie1969

Citaat van: Galdiano op januari 09, 2015, 07:24:52
Hij speelde samen met Rusnak, waar Bytygi altijd de vrije trappen nam. De beste neemt ze toch altijd?  8) Groningen heeft de 5 ton aan de verkeerde betaald  :_schater

Welkom!  |:)



Hoeveel goals heeft hij gemaakt???? Vertel........

wiekie1969

Citaat van: sunderland op januari 09, 2015, 12:08:25
scoren tegen dkv jonguhhh


Lekker oppe bank jonguhhhhhhhhhhhhhhhh :_schater :_schater :_schater

waldkip

Citaat van: wiekie1969 op januari 10, 2015, 01:22:20

Lekker oppe bank jonguhhhhhhhhhhhhhhhh :_schater :_schater :_schater
Kannie niet over drank jonguh :O

Galdiano

Citaat van: wiekie1969 op januari 10, 2015, 01:20:02


Hoeveel goals heeft hij gemaakt???? Vertel........

Dit seizoen in 10 wedstrijden 5 doelpunten bij U21.

Oostenrijk U19 9 uit 9.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Galdiano

Citaat van: waldkip op januari 10, 2015, 06:59:21
Kannie niet over drank jonguh :O

Kan er geen ban komen voor Wiekie tussen 23:00-08:00, als die aan de drank zit.  :zucht
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

EdsjeSCC

Nieuw: alcoholslot op een forum

speculeter

Ben benieuwd of ze hem op middenveld posteren of links voor in de aanval.

de Schoot


pvanbuijtene

vanwege Rusnak zal er iets mee van hem verwacht worden dan van Rusnak destijds.. hoop dat ie het waar kan maken

Cambuur058

Citaat van: wiekie1969 op januari 10, 2015, 01:15:21
Wut helemaal niks met deze jongen. Uitstraling van een vogelverschrikker i.t.t. held Rusnak. Fiene boef ist.

Complete miskoop. Maar ik hef dur geen verstand van helaas.

Bytigi? Who the fuck is Bytigi?????
hoe kom je daar nou weer bij dan

Viper

Citaat van: wiekie1969 op januari 10, 2015, 01:15:21
Wut helemaal niks met deze jongen. Uitstraling van een vogelverschrikker i.t.t. held Rusnak. Fiene boef ist.

Complete miskoop. Maar ik hef dur geen verstand van helaas.

Bytigi? Who the fuck is Bytigi?????

Dit wordt een sensatie. Er zit namelijk een hele goede kop op. Het is een jongen met een hart van goud als je zijn interviews ziet.

De beste 'aankoop' ooit. Ik heb er gelukkig verstand van.

Bytigi, Bytigi, you're the best!

michello

#57
Citaat van: wiekie1969 op januari 10, 2015, 01:20:02


Hoeveel goals heeft hij gemaakt???? Vertel........

Toe juh.. :_schater slechte nacht had zeker?

Bij City U19 en U21 :
44 wedstrijden 9 goals en 16 assists.

Bij U17/21 Oostenrijk:
18 wedstrijden 12 goals



Zullen we Rusnak z'n cijfers er even bijpakken bij City??

sunderland

Wiekie is een fiene boef :_spank

sunderland