Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sinan Bytyqi

Gestart door Marc S, januari 08, 2015, 23:25:30

Vorige topic - Volgende topic

Marc S

Welkom!

Sinan Bytyqi ‏@SinanBytyqi72  17 min.17 minuten geleden
Happy to sign a new deal ⚽️and i am also happy to announce that i will be joining cambuur till the end of the seson?

Nog niet officieel door Cambuur zelf bevestigd, maar de speler zegt van wel.

drg

#1
Citaat van: Marc S op januari 08, 2015, 23:25:30
Nog niet officieel door Cambuur zelf bevestigd, maar de speler zegt van wel.

Cambuur retweet zelf het bericht dus ik denk dat 't wel goed zit ;)

_O_

Geweldig! Al moet hij het nog wel laten zien, maar het feit alleen al dat City zo vol lof over ons is dat ze gewoon weer een toptalent onze kant op laten komen kan ik alleen maar waarderen  :proost Ook top geregeld van de staf uiteraard!

Marc S

Citaat van: drg op januari 08, 2015, 23:26:47
Cambuur retweet zelf het bericht dus ik denk dat 't wel goed zit ;)

_O_

Geweldig! Al moet hij het nog wel laten zien, maar het feit alleen al dat City zo vol lof over ons is dat ze gewoon weer een toptalent onze kant op laten komen kan ik alleen maar waarderen  :proost Ook top geregeld van de staf uiteraard!

Dat denk ik dan ook. En inderdaad geweldig dit!

Casuals-lwd

Geweldig nieuws , welkom  |:)


Whoestemen

#4
Heerlijk nieuws!

Hier hoopte ik al op toen bekend werd dat we weer met een speler van City bezig waren. Ik volg City al jaren vrij aardig en het niveau van de EDS spelers is echt wel hoog. Speelde vandaag nog met de EDS (onder 21) tegen Chelsea  en won met 3 - 2.

City EDS kicked off 2015 with a bang to down Chelsea and leapfrog the Londoners into top spot of the u21 Premier League.

Zeer blij mee.

Vind het echt prachtig dat we een goede relatie met het prachtige City opbouwen  |:) |:)

#CTID #YELLOWBLUEMOON

PS Wat extra info en filmpje voor de liefhebbers :)

http://www.mcfc.co.uk/teams/eds/midfielders/sinan-bytyqi

PePe

Nu hoop ik dat zijn landgenoot Marcel Ritzmaier ook nog komt :y

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

dizzhead


michello

#8
Pfff wat een statistieken ook van deze knaap, meest waardevolle speler van City U21 na 10 wedstrijden dit seizoen:

http://www.transfermarkt.nl/sinan-bytyqi/leistungsdatenverein/spieler/186790

hydoscc

mooi man!!

ben benieuwd!


Lwdscc


Vedetski

Ik ben  ook zeer benieuwd. Als ik mn engelse vrienden moet geloven is Bytyqi één van de grotere talenten van City, die in de toekomst zomaar eens in het eerste zou kunnen debuteren! :thumbsup

(na een aantal zeer succesvolle jaren bij de prachtige Nederlandse partnerclub Cambuur te hebben gevoetbald natuurlijk)
:koffie

CambuurAmersfoort

Wat geweldig en tegelijk compleet absurd dat wij een van de beste spelers van de jeugd van city krijgen!!

Hopelijk lukt het in de toekomst om een van die jongens echt vast te houden en te contracteren dan kunnen we echt stappen maken.

maar voor nu: helemaal geweldig en op naar de play offs!!