Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sinan Bytyqi

Gestart door Marc S, januari 08, 2015, 23:25:30

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Hij speelde samen met Rusnak, waar Bytygi altijd de vrije trappen nam. De beste neemt ze toch altijd?  8) Groningen heeft de 5 ton aan de verkeerde betaald  :_schater

Welkom!  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

jeff

Welkom, ben benieuwd naar hem.
Zou die er zondag al zijn als we tegen de graafschap spelen?

Lore

Citaat van: jeff op januari 09, 2015, 07:56:39
Welkom, ben benieuwd naar hem.
Zou die er zondag al zijn als we tegen de graafschap spelen?

Dat lijkt mij wel, meestal komen ze direct deze kant op. Komt Cambuur morgen terug? Dan zal hij dan wel aansluiten

Gasgeve

Fysiek stuk sterker dan Rusnak. Hoop dat hij hem voetballend kan evenaren, dan hebben we een topper in huis.

Voorstopper


Galdiano

Hij is aardig rap zo te zien, en 1,85. Veel sterker dan Rusnak.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Voorstopper

Citaat van: Galdiano op januari 09, 2015, 09:33:24
Hij is aardig rap zo te zien, en 1,85. Veel sterker dan Rusnak.

En zo te zien is hij links- en rechtsbenig en kan hij met beide beentjes scoren :)

Collingwood

Ziet er allemaal erg goed uit, ben erg benieuwd!
Welkom!

|:)
Kalmte alleen kan u redden.

IsmailvanEssen

Ten eerste:
Welkom Bytygi! Moge alle geluk met je zijn en we hopen dat je ons naar de playoffs kan schieten!

Ten tweede:
Ik ben nogsteeds verbaasd dat MC bij ons spelers stalt om te voetballen. Wat ik gezien heb op de beelden ect. lijkt hij beter dan Ruznak en was Ruznak misschien een test voor MC en die test is goed gegaan en nu komt de betere onze kant op :)
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

Whoestemen

Citaat van: IsmailvanEssen op januari 09, 2015, 10:38:58

Ten tweede:
Ik ben nogsteeds verbaasd dat MC bij ons spelers stalt om te voetballen. Wat ik gezien heb op de beelden ect. lijkt hij beter dan Ruznak en was Ruznak misschien een test voor MC en die test is goed gegaan en nu komt de betere onze kant op :)

Of hij beter uit de verf komt moet nog blijken, maar City heeft wel meer vertrouwen in hem dan in Rusnak door zijn contract te verlengen. Ik volg de City Elite Development Squad - onder 21 (veelal via samenvattingen) een beetje en hij is daar wel erg belangrijk.

Met Patrick Viera als trainer proberen de EDS goed voetbal te spelen en daarom past een huurperiode in een voetballend land en bij een voetballende club als SC Cambuur ook prima. Dat ziet City ook wel in, ondanks wat veel mensen denken zitten er genoeg goede spelers en trainers daar bij de jeugdopleidingen (en kijk maar eens wat ze geïnvesteerd hebben in het onlangs geopende trainings- en jeugdcomplex). Je moet alleen wel de connectie (en goede eerdere ervaring(en)) hebben. Omdat het eerste team erg veel gekocht heeft (en nog steeds koopt) is het erg lastig om daar bij de selectie te komen. Concurrenten als Silva, Nasri, Toure, Lampard en zelfs Milner maken dat bijna onmogelijk. Deze jongen heeft daarom ook slechts 1 keer bij de selectie gezeten (Capital One Cup).

City verhuurt en verhuurde ook veel aan Oldham Athletic (stadje qua grootte vergelijkbaar met Leeuwarden en in the greater Manchester), maar dat is vaak geen goede omgeving voor de echt wat meer technische jongens. Veel bikkelen en weinig de bal in de voeten.

Al met al een prachtige kans om deze jongen (die als jeugdinternational gescout is door City) te hebben voor dit halve jaar. Hoe het uitpakt is uiteraard afwachten en dat is ook logisch, niet te veel druk erop gelijk en ik heb er vol vertrouwen in dat hij met steun van de staf mooie dingen laat zien.

#CTID

Collingwood

Komt maandag aan in Leeuwarden, doet dus helaas niet mee tegen De Graafschap (bron Henk Albers).
Kalmte alleen kan u redden.

sunderland

scoren tegen dkv jonguhhh

ruubmac

Citaat van: Whoestemen op januari 09, 2015, 11:18:34
Of hij beter uit de verf komt moet nog blijken, maar City heeft wel meer vertrouwen in hem dan in Rusnak door zijn contract te verlengen. Ik volg de City Elite Development Squad - onder 21 (veelal via samenvattingen) een beetje en hij is daar wel erg belangrijk.

Met Patrick Viera als trainer proberen de EDS goed voetbal te spelen en daarom past een huurperiode in een voetballend land en bij een voetballende club als SC Cambuur ook prima. Dat ziet City ook wel in, ondanks wat veel mensen denken zitten er genoeg goede spelers en trainers daar bij de jeugdopleidingen (en kijk maar eens wat ze geïnvesteerd hebben in het onlangs geopende trainings- en jeugdcomplex). Je moet alleen wel de connectie (en goede eerdere ervaring(en)) hebben. Omdat het eerste team erg veel gekocht heeft (en nog steeds koopt) is het erg lastig om daar bij de selectie te komen. Concurrenten als Silva, Nasri, Toure, Lampard en zelfs Milner maken dat bijna onmogelijk. Deze jongen heeft daarom ook slechts 1 keer bij de selectie gezeten (Capital One Cup).

City verhuurt en verhuurde ook veel aan Oldham Athletic (stadje qua grootte vergelijkbaar met Leeuwarden en in the greater Manchester), maar dat is vaak geen goede omgeving voor de echt wat meer technische jongens. Veel bikkelen en weinig de bal in de voeten.

Al met al een prachtige kans om deze jongen (die als jeugdinternational gescout is door City) te hebben voor dit halve jaar. Hoe het uitpakt is uiteraard afwachten en dat is ook logisch, niet te veel druk erop gelijk en ik heb er vol vertrouwen in dat hij met steun van de staf mooie dingen laat zien.

#CTID

Ze wilden dat van Rusnak ook wel openbreken toch, maar Rusnak had daar zelf geen trek in... Al met al, welkom bij de mooiste club! |:)

speculeter

Prachtig mooi natuurlijk.
Hopelijk gaan we mooie dingen van die jongen zien.
Wat wel weer jammer is natuurlijk dat je hem over een half jaar weer kwijt bent!