Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sinan Bytyqi

Gestart door Marc S, januari 08, 2015, 23:25:30

Vorige topic - Volgende topic

Treb

Citaat van: drg op januari 12, 2015, 12:03:58
Zou Rosheuvel zoveel beter zijn dan de Ridder?

Ben ook wel benieuwd of iemand Sinan al in actie heeft kunnen zien en hoe ie is

Wel beter dan Schet en Schepers.

de Schoot

Deed mee en krijgt nr 11.

Galdiano

Citaat van: drg op januari 12, 2015, 12:03:58
Zou Rosheuvel zoveel beter zijn dan de Ridder?


Moet hij beter zijn dan De Ridder?
Dit is een versterking die direct beter is dan, Meleg, Schet en Bob.
Je versterkt de breedte, en kan zowel links als rechts.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Voorstopper

Met Sinan Bytyqi als belangrijkste aanwinst werkt SC Cambuur toe naar de uitwedstrijd tegen ADO Den Haag, komende zaterdag. De huurling van Manchester City moet in Leeuwarden de opvolger worden van zijn voormalige teamgenoot en smaakmaker Albert Rusnák, die onlangs naar FC Groningen vertrok.
Maandag trainde Bytyqi voor het eerst mee met Cambuur. 'Veel mensen zien hem als en tweede Rusnák, maar dat is niet helemaal terecht', zegt technisch manager Marcel Keizer tegen Voetbal International. 'Bytyqi is pas negentien jaar en komt midden in een seizoen binnen, terwijl Albert eerst een voorbereiding van zes weken meemaakte voordat hij hier zijn debuut maakte. Daar moet je wel rekening mee houden.' Ook Bytyqi is een aanvallende middenvelder die eveneens op beide flanken uit de voeten kan.

Daarnaast zoekt Cambuur nog naar een extra versterking voor de vleugels. De belangrijkste kandidaat is Mikhail Rosheuvel. De 24-jarige rechterspits heeft van AZ te horen gekregen dat hij mag vertrekken. 'Een speler van het kaliber Rosheuvel hebben we er graag bij', aldus Keizer. Vorig seizoen werd de Amsterdammer verhuurd aan Heracles Almelo. Daar kwam hij tot 34 competitiewedstrijden. Ook andere Nederlandse clubs informeerden bij AZ naar Rosheuvel, maar vooralsnog is Cambuur het meest concreet.

Bron: http://www.vi.nl/nieuws/bytyqi-is-geen-tweede-rusnak.htm

IsmailvanEssen

Ik heb echt een goed gevoel bij deze jongen! Ook al komt hij halvewege het seizoen binnen. Hij is fit want speelde wel wedstrijden.. Denk dat hij alleen even moet wennen aan de spelers en de stijl maar opzich moet dat geen probleem wezen. Ik zie hem het beter gaan doen als Ruznak!
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

dit is mien club

Iedereen die hem tot nu toe heeft gezien is vol lof
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

michello

Nog even voor Rein :devil  :   

Het is :0= Bie-Tie-Tsjie 

Dus niet    Bie-Tie-Kie

:proost

Gasgeve

Zal wel bij de selectie zitten zaterdag, maar zal niet starten neem ik aan.

Mitar

Van Henk Albers:

De klasse druipt er aan alle kanten af bij @SinanBytyqi72. Diepgang, crosspass op maat, afronding, handelingssnelheid. (1/2) #Cambuur

In de omschakeling is het een stuk minder, aanvallend zogezegd voortreffelijk! (2/2) #Cambuur #Bytyqi

zeewolde

Kan iemand deze Sinan duidelijk maken dat ie vanaf minuut 1 scherp moet zijn in de derby :devil

dit is mien club

Citaat van: Mitar op januari 14, 2015, 13:48:42
Van Henk Albers:

De klasse druipt er aan alle kanten af bij @SinanBytyqi72. Diepgang, crosspass op maat, afronding, handelingssnelheid. (1/2) #Cambuur

In de omschakeling is het een stuk minder, aanvallend zogezegd voortreffelijk! (2/2) #Cambuur #Bytyqi

Dat is vaak zo bij dit soort spelers, mooie taak voor Henk en Sandor. El Makrini ruimt de rotzooi wel op.
Ik zal Makrini ook even bellen voor mijn feestje, kin die na de tijd alles mooi op rume
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Gasgeve

Citaat van: dit is mien club op januari 14, 2015, 13:56:10
Dat is vaak zo bij dit soort spelers, mooie taak voor Henk en Sandor. El Makrini ruimt de rotzooi wel op.
Ik zal Makrini ook even bellen voor mijn feestje, kin die na de tijd alles mooi op rume
:_schater

666

Citaat van: zeewolde op januari 14, 2015, 13:55:22
Kan iemand deze Sinan duidelijk maken dat ie vanaf minuut 1 scherp moet zijn in de derby :devil

Maakt niet uit, als hij de winnende maar maakt  :devil
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

DeGroteLeeuwarder

Citaat van: Galdiano op januari 12, 2015, 13:15:14
Moet hij beter zijn dan De Ridder?
Dit is een versterking die direct beter is dan, Meleg, Schet en Bob.
Je versterkt de breedte, en kan zowel links als rechts.

De Ridder kan ook op 10 spelen, dus genoeg opties
I LOVE YOU CAMBUUR, I DO!

Voorstopper

Bytyqi mag dus meedoen tegen ADO, dat is prima nieuws. Ik denk dat Henk hem wel een invalbeurtje gunt :)

http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/269648/cambuur-mag-aanwinst-bytyqi-opstellen-tegen-ado/