Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

HilversumOnTour

Quote verkeerd, maar volgens mij is Rosheuvel wel degelijk vele klassen beter dan Schet en Schepers

poelie-lwd

Citaat van: TimSCC op januari 15, 2015, 09:30:47
Als ik de dingen lees en hoor van Heracles supporters (waar Rosheuvel aan verhuurd was) dat hij echt laks oogt, niet veel toevoegt en dat ze blij waren dat hij weg was. Gezien die teksten zie ik hem liever niet komen, daar hebben we al 3 van : Schet,Schepers en Meleg.

Sinds wanneer zijn er Heracles supporters met verstand van voetbal? Rosheuvel is voor ons een directe versterking. Over dreiging gesproken...
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Collingwood

Citaat van: DayDreamer op januari 15, 2015, 09:41:33
AZ wil graag van hem af, en er zijn maar weinig andere clubs concreet, vraag me af waar we aan beginnen.

Dat is niet waar. Excelsior en NAC willen hem ook graag hebben.
Kalmte alleen kan u redden.

Lore

Citaat van: Collingwood op januari 15, 2015, 11:31:57
Dat is niet waar. Excelsior en NAC willen hem ook graag hebben.

NAC  :_schater :_schater :_schater, die willen echt iedereen hebben!

Collingwood

Citaat van: Lore op januari 15, 2015, 11:48:05
NAC  :_schater :_schater :_schater, die willen echt iedereen hebben!

Haha, begint inderdaad een beetje wanhopig te worden daar.
Kalmte alleen kan u redden.

Voorstopper

Citaat van: Collingwood op januari 15, 2015, 11:54:40
Haha, begint inderdaad een beetje wanhopig te worden daar.

Blijf het toch raar vinden dat ze bij NAC allerlei spelers aan kunnen trekken> net zoals de voorzitters van Heracles en GAE zeggen. Categorie 1 en er kunnen maar spelers gehaald worden. Ik weet wel dat moet je niet willen want je komt er alleen maar dieper in te zitten en het is echt spartelen om boven water te blijven. Maar vreemd is het wel. Tijd dat de KNVB ingrijpt inderdaad.

Clint

Wordt bij NAC allemaal betaald door sponsors.

HilversumOnTour

Citaat van: Clint op januari 15, 2015, 12:26:27
Wordt bij NAC allemaal betaald door sponsors.

Krijg bij NAC een beetje het Roda gevoel van vorig jaar, laat ze er maar eens uitvliegen daar

Viper

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op januari 15, 2015, 12:36:28
Krijg bij NAC een beetje het Roda gevoel van vorig jaar, laat ze er maar eens uitvliegen daar

Maar qua supporters verdient NAC het absoluut niet om te degraderen.

SCC-J

Qua supporters niet nee, maar vind het over het algemeen een goede ontwikkeling dat gerenommeerde clubs degraderen. Komt beide competities uiteindelijk alleen maar ten goede.


HilversumOnTour

Citaat van: Viper op januari 15, 2015, 12:38:55
Maar qua supporters verdient NAC het absoluut niet om te degraderen.

Eens!

Marc S

http://www.rtvnh.nl/sport/157865/rosheuvel-zo-goed-als-zeker-naar-cambuur

Is dit nieuw? De titel klinkt veelbelovend maar qua informatie zegt het niets meer dan wat we al wisten.

Marc S

Citaat van: Viper op januari 15, 2015, 12:38:55
Maar qua supporters verdient NAC het absoluut niet om te degraderen.

Eens maar NAC heeft veel meer potentie dan een dordt of een excelsior, en aangezien dat normaal gesproken wel onze concurrenten zijn.. tot dat wij hier zelf meer inkomsten kunnen genereren is het liever zij dan wij. (Dat is het natuurlijk altijd maar nu net wat meer)

Collingwood

Citaat van: Marc S op januari 15, 2015, 14:56:06
http://www.rtvnh.nl/sport/157865/rosheuvel-zo-goed-als-zeker-naar-cambuur

Is dit nieuw? De titel klinkt veelbelovend maar qua informatie zegt het niets meer dan wat we al wisten.

Volgens mij wel nieuw. In het artikel wordt gesproken over een akkoord tussen Cambuur en Rosheuvel, en volgens mij spraken eerdere berichten alleen over onderhandelingen tussen Cambuur en AZ.
Kalmte alleen kan u redden.

HilversumOnTour

Citaat van: Collingwood op januari 15, 2015, 15:23:57
Volgens mij wel nieuw. In het artikel wordt gesproken over een akkoord tussen Cambuur en Rosheuvel, en volgens mij spraken eerdere berichten alleen over onderhandelingen tussen Cambuur en AZ.

Spannende ontwikkelingen. Ik zie in hem een zeer goede buitenspeler! Met Narsingh, De Ridder en Rosheuvel heb je voor onze begrippen een goede bezetting op de flank.