Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Doke Schmidt

Gestart door Stiens, juli 23, 2019, 12:05:54

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

Kolere het nivo wordt ook met de dag hoger op CO lees ik wel  :_schater

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: poelie-lwd op juli 24, 2019, 12:13:07
Kolere het nivo wordt ook met de dag hoger op CO lees ik wel  :_schater

Jah we zijn op de goede weg 8P

V-man

Ik denk dat ie behoorlijk als stront behandeld is bij DKV. De ultieme wraak is dus om bij Cambuur zijn gram te halen (hij heeft zelf Henk opgebeld). Persoonlijk vind ik het oliedom om dus op voorhand: "Doke rot op" op je instagram, facebook of whatever te zetten. Maar goed iedereen heeft recht op zijn eigen domheid. Ik ook. Vrijdag in eigen stadion een oefenpotje tegen FC Veerman! Zin in!

Collingwood

Gerard Bos
@GerardBos
Over een betrekking tussen proefspeler Tim Siekman en Cambuur komt dit weekeinde mogelijk meer duidelijkheid.
Belangrijker is hoe met Doke Schmidt afloopt. Hij moest na het uitvallen (voetblessure) naar het ziekenhuis. Henk de Jong: "Ik vrees dat we hem een tijdje kwijt zijn."
Kalmte alleen kan u redden.

poelie-lwd

Zou me niks verbazen als hij een scheurtje in zijn voet heeft opgelopen.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

roepieh

Citaat van: poelie-lwd op augustus 03, 2019, 09:44:46
Zou me niks verbazen als hij een scheurtje in zijn voet heeft opgelopen.

een vooropgesteld plan vanuit Heerenveen. Doke naar Cambuur laten gaan om niet te spelen zodat Cambuur extra kosten moet maken...  :_schater

speculeter

Citaat van: roepieh op augustus 03, 2019, 10:55:50
een vooropgesteld plan vanuit Heerenveen. Doke naar Cambuur laten gaan om niet te spelen zodat Cambuur extra kosten moet maken...  :_schater
wat een vreselijk domme opmerking

roepieh

Citaat van: speculeter op augustus 03, 2019, 11:02:33
wat een vreselijk domme opmerking

Dat heet humor, om te lachen.

speculeter

Citaat van: roepieh op augustus 04, 2019, 10:34:55
Dat heet humor, om te lachen.
domme humor niet om te lachen.

Clint

Citaat van: roepieh op augustus 04, 2019, 10:34:55
Dat heet humor, om te lachen.

Hylarisch weer Roepieh. Als vanouds.
Als men dat niet snapt.

roepieh

Citaat van: speculeter op augustus 04, 2019, 10:50:06
domme humor niet om te lachen.

En dat is aan jou om te bepalen?

zeewolde

Citaat van: speculeter op augustus 04, 2019, 10:50:06
domme humor niet om te lachen.
als jij je nou bezig houdt met spelers te noemen die hier zogenaamd gaan tekenen en toch niet komen doen anderen de humor wel :devil

speculeter

Citaat van: roepieh op augustus 04, 2019, 11:10:35
En dat is aan jou om te bepalen?
ik geef mijn eigen mening.
Volgens mij mag dat hier.
Die jongen durft het aan om bij ons te komen spelen.
En maakt meteen een goede indruk gezien ook de reacties van de forumleden hier.
Dus vind het sneu voor Doke wat er gebeurt
Als jij er zelf maar lekker om kan lachen vind ik het prima

roepieh

Citaat van: speculeter op augustus 04, 2019, 11:28:17
ik geef mijn eigen mening.
Volgens mij mag dat hier.
Die jongen durft het aan om bij ons te komen spelen.
En maakt meteen een goede indruk gezien ook de reacties van de forumleden hier.
Dus vind het sneu voor Doke wat er gebeurt
Als jij er zelf maar lekker om kan lachen vind ik het prima

Je snapt de humor in dit geval dus nog steeds niet?  :wall

Treb

Citaat van: speculeter op augustus 04, 2019, 11:28:17
ik geef mijn eigen mening.
Volgens mij mag dat hier.
Die jongen durft het aan om bij ons te komen spelen.
En maakt meteen een goede indruk gezien ook de reacties van de forumleden hier.
Dus vind het sneu voor Doke wat er gebeurt
Als jij er zelf maar lekker om kan lachen vind ik het prima

Niet zo serieus man. Hou jij nou maar bezig met spelers die toch niet komen :)