Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

dizzhead

Citaat van: Eewal op januari 05, 2015, 19:38:19
in dit geval heeft op zich CC geen belang bij de uitslag, aangezien ze echt geen partij zijn in deze..

Dat is niet helemaal waar natuurlijk. Althans, ik neem daarbij aan dat CC uit supporters van Cambuur bestaat.

Eewal

Citaat van: dizzhead op januari 05, 2015, 19:39:45
Dat is niet helemaal waar natuurlijk. Althans, ik neem daarbij aan dat CC uit supporters van Cambuur bestaat.
de beslissing van Cambuur/gemeente zal hier niet van afhangen....

dizzhead

Citaat van: Eewal op januari 05, 2015, 19:47:59
de beslissing van Cambuur/gemeente zal hier niet van afhangen....

Nee, maar een onafhankelijke partij is het niet als het gaat om vragen te formuleren voor meningen en stellingname aangaande de bouwplannen

Casuals-lwd

Ondertussen dag 6 van januari en nog steeds geen besluit  :(

Chris Cambuur

Dat zou toch 14 januari op nieuwjaarsreceptie? ?

DeGroteLeeuwarder

Citaat van: Casuals-lwd op januari 06, 2015, 17:55:33
Ondertussen dag 6 van januari en nog steeds geen besluit  :(

Als ze terug uit Portugal zijn zou het bekend worden gemaakt
I LOVE YOU CAMBUUR, I DO!

Lore

Citaat van: DeGroteLeeuwarder op januari 06, 2015, 18:17:39
Als ze terug uit Portugal zijn zou het bekend worden gemaakt

Het zou wel logisch zijn, maar ik heb even gemist dat ze dat gezegd hebben!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lore op januari 06, 2015, 18:24:56
Het zou wel logisch zijn, maar ik heb even gemist dat ze dat gezegd hebben!
Ze hebben gezegd: half januari. Dan klopt de 14de bijna  8)
Henk, held, bedankt

thankyou

#2783
Met tranen in mn ogen gok ik zelf voor 99%, dat we  binnenkort het verhaal krijgen, WTC. ivm infrastructuur en veiligheid + alle aspecten die hier al genoemd zijn.   ;( :wall // Liever 5 jaren in de J.L spelen en weer terugknokken naar de eredivisie op de huidige locatie of op de velden van vv, Dan wtc en nooit weer uit de Eredivisie.
Cambuur, Beer & Loyal Mates

Cor

Citaat van: thankyou op januari 07, 2015, 17:25:13
Met tranen in mn ogen gok ik zelf voor 99%, dat we  binnenkort het verhaal krijgen, WTC. ivm infrastructuur en veiligheid + alle aspecten die hier al genoemd zijn.   ;( :wall // Liever 5 jaren in de J.L spelen en weer terugknokken naar de eredivisie op de huidige locatie of op de velden van vv, Dan wtc en nooit weer uit de Eredivisie.

En zo heeft iedereen zijn eigen argumenten

Utekleitrokken

Citaat van: Cor op januari 07, 2015, 17:32:43
En zo heeft iedereen zijn eigen argumenten

Haha die reactie had ik niet verwacht maar het is de enige juiste  :zweep

SCC-J

Citaat van: Cor op januari 07, 2015, 17:32:43
En zo heeft iedereen zijn eigen argumenten
alles is wel gezegd ja. Afwachten maar.

PePe

Twitter bericht: In Leeuwarder zakenkring gaat het onbevestigde gerucht dat het stadion van Cambuur op huidige locatie blijft.

Clint

En zakenlui zijn bijna hetzelfde als politici. Slap ouwehoere en zwetsen.

Zuid1991

Maar toch...Meestal waar rook is...