Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Mp


Marc S

Klein bouw foutje niets bijzonders.

Scc01

Citaat van: SCC-J op januari 05, 2015, 11:20:55
Maar we vullen toch niet zelf die enquete in? Waar slaat dat van wc eend nu op...? Wij cc bieden juist supporters een platform op hun visie over het nieuwe stadion te geven.

Je hebt toch de enquete op laten stellen met vragen?  Je bepaald dan toch de vragen?
En nu ben ik er ook wel klaar mee want het was maar een klein puntje verder was het een goed onderzoek. Wc eend was misschien wat overdreven.

Vedetski

Citaat van: Don op januari 05, 2015, 15:10:22
Ik mis lichtmasten. Of spelen die lui hun wedstrijden overdag?

Wel verschrikkelijk saai met die parkeerterreinen.

vanwege het beperkte budget krijgt elke speler nu een bouwlamp om z'n hoofd.
:koffie

Utekleitrokken

Citaat van: SCC-J op januari 05, 2015, 11:20:55
Maar we vullen toch niet zelf die enquete in? Waar slaat dat van wc eend nu op...? Wij cc bieden juist supporters een platform op hun visie over het nieuwe stadion te geven.

Denk dat er bedoeld wordt dat wanneer iemand een onderzoek opstart dit vaak niet geheel onafhankelijk doet. Dus de vragen kunnen dermate gestuurd/gesteld worden zoals de initiatiefnemer dat graag wil zien (de antwoorden zijn daardoor redelijk te sturen).

Ik heb de enquête niet ingevuld ook al ben ik CC lid, excuses  :D.

SCC-J

Citaat van: Scc01 op januari 05, 2015, 15:31:59
Je hebt toch de enquete op laten stellen met vragen?  Je bepaald dan toch de vragen?
En nu ben ik er ook wel klaar mee want het was maar een klein puntje verder was het een goed onderzoek. Wc eend was misschien wat overdreven.

Welkom op een forum. Als ik vind dat iemand een belachelijke vergelijking maakt of metafoor gebruikt dan zeg dat.

Eewal

Citaat van: SCC-J op januari 05, 2015, 18:10:03
Welkom op een forum. Als ik vind dat iemand een belachelijke vergelijking maakt of metafoor gebruikt dan zeg dat.
zo belachelijk was die vergelijking niet.. een goede enquete (lees; volledig onafhankelijk) wordt opgesteld door een externe partij..

SCC-J

Onderzoek heeft toch geen betrekking op cc zelf

zeewolde

Citaat van: SCC-J op januari 05, 2015, 18:25:06
Onderzoek heeft toch geen betrekking op cc zelf
Wel met de wens van

SCC-J

Dat weet je toch pas nadat je je eigen leden er naar hebt gevraagd.

Scc01

Citaat van: SCC-J op januari 05, 2015, 18:10:03
Welkom op een forum. Als ik vind dat iemand een belachelijke vergelijking maakt of metafoor gebruikt dan zeg dat.

Ja en dat is je goed recht. Alleen jammer dat je dat van anderen wat lastig accepteerd, dat ik je mening niet deel maakt de opmerking niet meteen belachelijk.
En zoals ik al aangaf ben ik er wel klaar mee.

dizzhead

Citaat van: Scc01 op januari 05, 2015, 19:24:08
Ja en dat is je goed recht. Alleen jammer dat je dat van anderen wat lastig accepteerd

Goh, ik ben dus niet de enige die dat gevoel heeft.  :X

Lore

Citaat van: Eewal op januari 05, 2015, 18:23:09
zo belachelijk was die vergelijking niet.. een goede enquete (lees; volledig onafhankelijk) wordt opgesteld door een externe partij..

:_schater die dan weer wordt betaalt door een partij die belang heeft bij de uitslag...

dizzhead

Citaat van: Lore op januari 05, 2015, 19:34:35
:_schater die dan weer wordt betaalt door een partij die belang heeft bij de uitslag...
:_schater


Die enquête op zich heb ik niet zoveel problemen mee. Het lijkt gestuurd, maar als je WTC antwoord krijg je ook WTC vragen. Heb je Cambuurplein geantwoord, krijg je die vragen. Zo zit het denk ik....
Ik vraag me alleen nog steeds af wat het nut is vaan gesplitst onderzoeksresultaat, voor dit onderzoek. Krijgt het 'CC vak' straks een open hoek en de rest een rond stadion?  8P
In dat geval overweeg ik namelijk om alsnog lid te worden.  :y

Eewal

Citaat van: Lore op januari 05, 2015, 19:34:35
:_schater die dan weer wordt betaalt door een partij die belang heeft bij de uitslag...

in dit geval heeft op zich CC geen belang bij de uitslag, aangezien ze echt geen partij zijn in deze..