Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - De Paashaas

#1
Wedstrijden / Re: Cambuur - dkv 15 februari 2015
januari 26, 2015, 19:13:13
Citaat van: Tukker op januari 26, 2015, 18:55:29
Is er dan überhaupt wel iemand hier die online een kaartje kon open?

Ik was zelf al vanaf 8 uur ingelogd en vanaf 10 uur ben ik niet verder gekomen dan de barcode in te vullen en daarna volgde meteen de foutmelding.

Dus mocht iemand 1 kaart over hebben ongeacht het vak  . . . . ik houd me aanbevolen

jahoor klokslag 10 uur was ik een van de eersten denk.. bijna elk vak kon ik uit kiezen.  |:)
#2
Wedstrijden / Re: Cambuur - dkv 15 februari 2015
januari 26, 2015, 10:15:29
parkeer vak!  w:)
#3
Wedstrijden / Re: Cambuur - dkv 15 februari 2015
januari 26, 2015, 10:08:23
gelukkig kwam ik er gelijk doorheen geen storing niks. schoonvader kan gewoon weer mee  :ams :ams  |:)
#4
Wedstrijden / Re: SC Cambuur - Feyenoord [03-11-13]
november 03, 2013, 18:54:14
 ;( ;(
#5
Wedstrijden / Re: 20-10-2013 AZ- SC Cambuur
oktober 03, 2013, 11:08:02
+1 busje
#6
Wedstrijden / Re: 29september: dkv - cambuur
september 25, 2013, 15:34:30
oja.. en juist vandaag komt de lc met t bericht dat hooliganisme harder wordt aangepakt.. zo bang zijn ze dat t zondag los gaat!

mij part gaat t zondag los! krijg de ..  :scc  :R

#7
Wedstrijden / Re: 29september: dkv - cambuur
september 25, 2013, 15:32:00
ik vind t wel prima allemaal.
na zondag breng ik ook mn uitkaart terug! met de vriendelijke groeten  :(
#8
Wedstrijden / Re: 29september: dkv - cambuur
september 24, 2013, 13:10:23
Citaat van: Lore op september 24, 2013, 13:08:41
Wat wil CC nu bereiken met zo'n stuk?

dat we met 1222 man het nederlands folkslied gaan zingen.
#9
Wedstrijden / Re: 29september: dkv - cambuur
september 21, 2013, 02:00:23
ik oek, lekker suppe! en nee ik ben ook geen voorbeeld supporter.. en al helemaal niet als het om dkv gaat.
#10
Pool / Re: POOL: Zwolle - Cambuur
augustus 19, 2013, 16:15:34
ik denk echt dat we hard onderuit gaan daar in olle

4-0
#11
Wedstrijden / Re: SCC - Groningen
augustus 18, 2013, 04:34:35
wat een heerlijke pot gatverdamme! doe mij dit elke week a.u.b

en wat gezegd over de ongereldheden... die grunningers waren er zelf ook niet vies van!
iedereen die t bekje openeeft .. maar even dicht!!!

als je niet weet waar je over praat reageer dan niet!.

voorderest een lekker ouderwets avondje gehad heerlijk!!! +1

#12
ik verwacht toch morgen of overmorgen wel uitsluitsel
#13
Algemeen / Re: Seizoenkaarten 2013/2014
juni 04, 2013, 13:07:21
wat maakt mij dat uut! mijpart is dat ding felroze at ik er maar in kom!
#14
Algemeen / Re: Sfeer
mei 04, 2013, 21:06:14
ik meende ergens te lezen dat iemand zn seizoenskaart op vak 14 had verlengt.. hoe ken dat dan?
#15
Citaat van: SCCornjum op mei 02, 2013, 22:35:54
Deze zullen er zaterdag ook nog wel opstaan denk ik. :devil

dat is per 4 ju