Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[03-05-13] Excelsior - S.C. Cambuur

Gestart door Ruppppert, april 16, 2013, 12:38:08

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op mei 02, 2013, 21:25:08
Uit de krant heb ik dit:

650 via Cambuur autocombi,
150 sponsorkaarten en en andere kliek.

En minimaal 4 via Excelsior aan kaarten  w:)  w:) w:) w:)  :y

Dat maakt 804 Cambuuraanhangers minimaal  |:) |:)

:0= LEEUWARDER INVASIE IN ROTTERDAM  |:) |:) |:) |:) |:)
Doe maar 831 :devil en dan Cambuur op 1  :schaal

GerardFraneker


Hopelijk hoeven we niet ergens voor Rotterdam onze kaartjes voor de 3de keer om te ruilen.
We hebben naar Doetichem toe, 3 kwartier door Dieren heen gereden  :|

Morgen  :hein:schaal

Janus


SCCornjum

Cambuur on tour

Ook hier bijna geen kaarten meer.
http://www.marktplaats.nl/z.html?query=excelsior+cambuur&categoryId=0&postcode=9056&distance=0

Afgelopen week stonden hier nog een hele partij op..............

Watching Football Is Not A Crime

papagaaiensoep

Citaat van: dit is mien club op mei 02, 2013, 14:19:21
Tja ze zijn er klaar voor dat mist mij niet. Maar ik denk, mocht je niet kampioen worden, dat de teleurstelling zo groot zal zijn dat we in de nacompetitie een flatter gaan slaan.

Denk dat dat juust wel metvalt. Volgens mij siet de groep het as een prachtig en ietwat onverwacht toetje, dat pas na Graafskap serveert is. Het is anders ast het hele seizoen met bovenaan staast, het dan NET niet redde en dan de NC nog in mutte suas Pech Olle een keer. Dan hest een tik kregen en must die weer oplade. Ok al wurre de palinbeffers sjampione, at SCC wint zalle ze toch met een hele goeie flow de NC in gaan want dan hewwe se al heel wat wedstriiden achter mekaar wonnen, dat geeft veel vertrouwen dat ken niet anders.

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: SCCornjum op mei 02, 2013, 22:27:07
Cambuur on tour

Ook hier bijna geen kaarten meer.
http://www.marktplaats.nl/z.html?query=excelsior+cambuur&categoryId=0&postcode=9056&distance=0

Afgelopen week stonden hier nog een hele partij op..............

30 Euro ?
Die kaarten kosten 15 Euro per stuk.

Das een winstmarge van 100%  :rodekaart
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

SCCornjum

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op mei 02, 2013, 22:31:10
30 Euro ?
Die kaarten kosten 15 Euro per stuk.

Das een winstmarge van 100%  :rodekaart

Deze zullen er zaterdag ook nog wel opstaan denk ik. :devil
Watching Football Is Not A Crime

Destroyer

Mochten we geen kampioen worden zie ik ons via de  nacompetitie promoveren. Als ze morgen knokken voor de laatste meter en volendam wint bij eagles heb ik er vrede mee. De afgelopen weken waren voor mij prachtig.  Cambuur staat weer op de kaart.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

SCCornjum

Tot morgen, iedereen met of zonder (uit) kaart veel plezier..
BE THERE
Watching Football Is Not A Crime


Galdiano

Zal op bed, hoe eerder het matchday is! |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

De Paashaas

Citaat van: SCCornjum op mei 02, 2013, 22:35:54
Deze zullen er zaterdag ook nog wel opstaan denk ik. :devil

dat is per 4 ju

jeff


marrumer

MATCHDAY! wij winnen en we krijgen de  :schaal  :y

Bascambuur

3 mei 2013 wordt een historische dag in de Cambuur geschiedenis.  |:)