Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

29september: dkv - cambuur

Gestart door pvanbuijtene, juni 13, 2013, 08:57:45

Vorige topic - Volgende topic

marslwd

Citaat van: 666 op september 24, 2013, 12:04:53
Hoerenveen hoerenveen hoerenveen hoerenveen Hoerenveen hoerenveen hoerenveen hoerenveen hoerenveen Hoerenveen hoerenveen hoerenveen hoerenveen Hoerenveen hoerenveen hoerenveen hoerenveen

_O_ _O_ :_schater foei

Unknown

Goed stuk, en wat een held is die henk ook!  |:)

Dokkumer

Citaat van: Destroyer op september 24, 2013, 12:41:13
van mij mag hij wel weer open mits er normaal gereageert wordt.
Daar is nog nooit normaal gereageerd :P

Unknown

Citaat van: Destroyer op september 24, 2013, 12:41:13
van mij mag hij wel weer open mits er normaal gereageert wordt.

Laat dan maar dicht, als we normaal moeten reageren. Dat kan namelijk niet, en vind ook niet dat je dat moet opdragen als het om dkv gaat, dat doet de BVO al, en dat is al irritant genoeg.
Als mensen normaal willen discusseren met ze gaan ze maar naar hun forums.

dit is mien club

Keurig van de CC hopelijk zet het de clubleiding ana het denken
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Lore

Wat wil CC nu bereiken met zo'n stuk?

De Paashaas

Citaat van: Lore op september 24, 2013, 13:08:41
Wat wil CC nu bereiken met zo'n stuk?

dat we met 1222 man het nederlands folkslied gaan zingen.

dit is mien club

Citaat van: Lore op september 24, 2013, 13:08:41
Wat wil CC nu bereiken met zo'n stuk?

Er is op een forum een kopje algemeen daar is ook een topic van Cambuur Culture daar kan je die vraag stellen.

Maar goed als je het niet snapt of wilt snappen reageer dan niet.
Je kan zelf wel invullen toch wat ze hiermee willen bereiken?
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Lore

Citaat van: dit is mien club op september 24, 2013, 13:10:41
Er is op een forum een kopje algemeen daat is ook een topic van Cambuur Culture daar kan je die vraag stellen.

Maar goed als je het niet snapt of wilt snappen reageer dan niet.
Je kan zelf wel invullen toch wat ze hiermee willen bereiken?

Jij bent echt vol met nuance hè! Wie zet dat stuk kn dit topic?

En ik moet maar niet reageren als ik iets niet snap if wil snappen? Dat beslis jij gelukkig niet!
Wat ik mij dus afvraag is waarom zowel de club als CC mij oproept om iets te doen! CC wil graag dat de club met hun in discussie gaat, maar valt cambuur af om zo iets onzinnigs? Ooit van "choose your battles" gehoord?

Ik zou ook niet gaan praten met een club die continu de confrontatie zoekt!

Unknown

Citaat van: Lore op september 24, 2013, 13:08:41
Wat wil CC nu bereiken met zo'n stuk?

Zelfde verhaal als dat stuk van Cambuur gister. Dit staat er alleen lijnrecht tegenover.
Cambuur probeert te bereiken respectvol te zijn wat dat lied betreft. CC probeert te bereiken dat absoluut niet te zijn en haalt een prima voorbeeld van Henk aan om te laten zien hoe het ook kan.

Lore

Citaat van: Unknown op september 24, 2013, 13:18:36
Zelfde verhaal als dat stuk van Cambuur gister. Dit staat er alleen lijnrecht tegenover.
Cambuur probeert te bereiken respectvol te zijn wat dat lied betreft. CC probeert te bereiken dat absoluut niet te zijn en haalt een prima voorbeeld van Henk aan.

Klopt en bij dat bericht van Cambuur had ik ook al kippenvel. Het is erg betuttelend en dat vond CC toch ook? Ze doen alleen wel hetzelfde.....

dit is mien club

Citaat van: Lore op september 24, 2013, 13:17:33
Jij bent echt vol met nuance hè! Wie zet dat stuk kn dit topic?

En ik moet maar niet reageren als ik iets niet snap if wil snappen? Dat beslis jij gelukkig niet!
Wat ik mij dus afvraag is waarom zowel de club als CC mij oproept om iets te doen! CC wil graag dat de club met hun in discussie gaat, maar valt cambuur af om zo iets onzinnigs? Ooit van "choose your battles" gehoord?

Ik zou ook niet gaan praten met een club die continu de confrontatie zoekt!

Zij staan voor cultuur, iets waarom ik supporter van deze club ben.
De passenten die nu de dagelijkse leiding hebben voeren een finacieel en sportief goed beleid.
Maar hun beleid naar de supporters is waardeloos. Afspraken worden niet na gekomen en dan ook nog eisen om respect te hebben voor onze aartsrivaal.

Jij noemt zoiets onzinnigs maar voor een groot gedeelte van onze supporters was de mededeling van af gelopen maandag van de BVO een schop tegen het zere been. Wij zijn Cambuur en hebben helemaal niets met Friesland met haar hoereveen en F*v*lied.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Stiens

'We gaan scoren in Abe Lenstra stadion'
Gepubliceerd op 24 september 2013 12:00

'We gaan scoren in Abe Lenstra stadion'
Henk de Jong is de assistent-trainer bij SC Cambuur. De Drachtster heeft echter een verleden bij sc Heerenveen. Henk de Jong droeg in een ver verleden het shirt van de pompeblêdenclub en maakte deel uit van de technische staf van sc Heerenveen. Zondag tijdens de Friese derby klopt zijn hart uiteraard voor de Leeuwarder club.

Leeft de Friese derby in Leeuwarden?
,,Jazeker, maar wij als technische staf leven van wedstrijd naar wedstrijd, eerst komt Katwijk (bekerduel vanavond, red) nog. Bij de medewerkers en supporters van Cambuur leeft de derby enorm en al lange tijd. Er is ook zo lang op gewacht. Ik verwacht de nodige ludieke acties over en weer. Overal waar ik kom beginnen de mensen over de wedstrijd tussen Heerenveen en Cambuur. Het leeft enorm.''

Staat zondag de Friese titel op het spel?
,,Niet voor de trainers. Cambuur wil zich handhaven en daarvoor moeten we iedere wedstrijd presteren, dus ook in de derby. Voor de fans is het een ander verhaal. Als we zondag winnen krijgen we in Leeuwarden een legendarisch status, wordt er over dertig jaar nog over gepraat. Die intense beleving is er bij trainers en spelers niet. Wij benaderen de wedstrijd professioneel, maar uiteraard willen we graag winnen.''

Cambuur verrast met aantrekkelijk voetbal en goede prestaties. Kijken jullie niet stiekem verder dan handhaving?
,,Nee, voor ons staat handhaving voorop. Niet alleen dit seizoen, maar gezien onze financiële situatie de eerstkomende jaren. Pas als we een nieuw stadion krijgen is er misschien meer haalbaar. Wij hebben niet de mogelijkheden die Heerenveen heeft. Cambuur haalt jongens met een 'smetje', waarvan we hopen dat ze zich bij ons doorontwikkelen. Bij ons loopt niet als in Heerenveen een aantal internationals rond. Cambuur moet zich redden met beperkte middelen.''


Wat is de kracht van het huidige Cambuur?
,,Wij hebben een bepaald spelidee en laten dat niet los. Cambuur kiest voor aanvallend voetbal en dat spreekt aan. Niet alleen in Leeuwarden, in heel Nederland is de gunfactor groot. Veel clubs denken alleen defensief, maar dat pikken ze in Leeuwarden niet. Onze supporters jagen de ploeg naar voren. Zelfs in uitwedstrijden accepteren de fans niet dat we inzakken. Tot dusverre gaat het goed. We moeten dit vol zien te houden en niet afwijken van de ingezette koers. Ook niet als we een paar keer op rij verliezen.''

Wie start er zondag als favoriet aan de wedstrijd?
,,Dat is Heerenveen. Zij hebben het thuisvoordeel en spelen al jaren in de eredivisie, terwijl wij net komen kijken op het hoogste niveau. Het wordt in ieder geval een interessante derby. Ook door de media-aandacht. Ik heb begrepen dat Voetbal International deze week vier pagina's over de Friese derby brengt, dat zegt genoeg.''

Scoren in uitduels is een probleem voor Cambuur.
,,Ja, nog wel, maar ik weet zeker dat we in Heerenveen een doelpunt gaan maken.''

Finnbogason scoort tot dusverre wel in iedere wedstrijd die hij speelt voor Heerenveen.
,,Het is een interessante uitdaging om Finnbogason van scoren af te houden. Hij was afgelopen seizoen al goed en is alleen maar beter geworden. Hij is gevaarlijk in de zestien, maar ook in de ruimte achter de defensie en hij weet zich altijd slim vrij te lopen. In Nederland is Finnbogason van de buitencategorie, daar moeten we een antwoord op verzinnen. We moeten echter wel uitgaan van eigen kracht. Ik heb Heerenveen tegen Groningen en Heracles zien spelen en er zijn liggen mogelijkheden om hen pijn te doen.''

Bron: sc-hoerenveen.nl

moodygrunn

In Henk en Sandor we trust

Lore

Citaat van: dit is mien club op september 24, 2013, 13:23:25
Zij staan voor cultuur, iets waarom ik supporter van deze club ben.
De passenten die nu de dagelijkse leiding hebben voeren een finacieel en sportief goed beleid.
Maar hun beleid naar de supporters is waardeloos. Afspraken worden niet na gekomen en dan ook nog eisen om respect te hebben voor onze aartsrivaal.

Jij noemt zoiets onzinnigs maar voor een groot gedeelte van onze supporters was de mededeling van af gelopen maandag van de BVO een schop tegen het zere been. Wij zijn Cambuur en hebben helemaal niets met Friesland met haar hoereveen en F*v*lied.

Dat stuk van gisteren door Cambuur was inderdaad triest. Voor mij staat het voor enorme wantrouwen tegen de eigen achterban! Maar als je het forum leest kan ik daar ook wel weer iets bij voorstellen. Gelukkig weten wij dat het allemaal wel mee gaat vallen en dat onze supporters zich prima gaan gedragen, toch?

Ik noem hun normen en strijdpunten niet onzinnig hoor! Maar de reactie op een, uit paniek geschreven, statement noem ik wel onzinnig. En dat gaat ongetwijfeld zorgen voor een verdere irritatie tussen CC en SCC. Heb je dan je doel bereikt? Denk je dat die oproep effect heeft op de andere supporters in het uitval? Dus uiteindelijk kom je verder van je doel af (iets veranderen bij Cambuur) om iets waarmee je waarschijnlijk weinig gaat bereiken!