Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

29september: dkv - cambuur

Gestart door pvanbuijtene, juni 13, 2013, 08:57:45

Vorige topic - Volgende topic

666

Citaat van: TM op september 25, 2013, 15:01:42
Ga er maar niet vanuit dat er ook maar iets binnenkomt. Vrees zelfs dat een anti-fries doek geweigerd wordt.

Niet in een tas doen.. die moet onder in de bus
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

TM

Hier tekst en uitleg van Henk Albers over line-up

[verwijderd door de beheerder]

dit is mien club

Ik blijf het veschrikkelijk vinden.
Cambuur is veel te lief voor die boeren.

Wij moeten weer de brave jongen zijn.
Ik wordt elk uur gefrustreerder als ik bedenk hoe onze club haar eigen suppoters vertegenwoordigd :R
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Daddy T.

Citaat van: dit is mien club op september 25, 2013, 15:07:15
Ik blijf het veschrikkelijk vinden.
Cambuur is veel te lief voor die boeren.

Wij moeten weer de brave jongen zijn.
Ik wordt elk uur gefrustreerder als ik bedenk hoe onze club haar eigen suppoters vertegenwoordigd :R

" voor de rest wil vd Belt het liever alleen nog maar over de wedstrijd hebben"
Gewoon de irritaties vanuit je achterban doodzwijgen en hard roepen dat we braaf moeten zijn...  :R is vd Belt bij Riemer op de koffie geweest ofzo?
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

flieterper

ben vanochtend even naar de training geweest en bij wat oud collegas langs geweest dus vertel wat voor regels zijn er ondertussen bijgekomen

Dokkumer

ONGELOFELIJK DAT WIJ ONS ZO LATEN KOEIENEREN DOOR DIE ACHTERLIJKE STALBEWONERS.
Dit is echt 100% provocatie en dan gaan nota bene ONZE beleidsbepalers mee in het verhaal om maar "respect" te tonen naar hen.

Het blijft maar doorgaan met dit gesodemieter en straks maar janken dat die hooligans uit Liwwadden zo tekeer zijn gegaan. Dat krijg je als je continu maar getreiterd, geprovoceerd en genard wordt.

Dokkumer

Citaat van: flieterper op september 25, 2013, 15:25:47
ben vanochtend even naar de training geweest en bij wat oud collegas langs geweest dus vertel wat voor regels zijn er ondertussen bijgekomen
Geen Cambuurshirts in line up

Volgende te verwachten maatregelen
Geen sfeerverhogende middelen in uitvak
Geen geel/blauw in uitvak
Geen geel/blauw op het veld
Geen uitsupporters in het stadion.

De Paashaas

ik vind t wel prima allemaal.
na zondag breng ik ook mn uitkaart terug! met de vriendelijke groeten  :(

Dokkumer

Eerste personen hebben hun wedstrijkaart al teruggebracht las ik. Ook de uitkaart ingeleverd???

De Paashaas

oja.. en juist vandaag komt de lc met t bericht dat hooliganisme harder wordt aangepakt.. zo bang zijn ze dat t zondag los gaat!

mij part gaat t zondag los! krijg de ..  :scc  :R


MartD

Citaat van: De Paashaas op september 25, 2013, 15:32:00
ik vind t wel prima allemaal.
na zondag breng ik ook mn uitkaart terug! met de vriendelijke groeten  :(
Ik breng 'm ook weer terug.

oldehove

Laat het lekker los gaan zondag! Krijg de tering stelletje klote boeren
ut komt su as het komt

marrumer

Citaat van: Dokkumer op september 25, 2013, 15:28:13
Geen Cambuurshirts in line up

Volgende te verwachten maatregelen
Geen sfeerverhogende middelen in uitvak
Geen geel/blauw in uitvak
Geen geel/blauw op het veld
Geen uitsupporters in het stadion.
ik mag wel een cambuurshirt aan mag ik hopen?

dit is mien club

Citaat van: marrumer op september 25, 2013, 15:39:11
ik mag wel een cambuurshirt aan mag ik hopen?

Nee je moet een overal aan
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Drumfather SCC

Citaat van: De Paashaas op september 25, 2013, 15:32:00
ik vind t wel prima allemaal.
na zondag breng ik ook mn uitkaart terug! met de vriendelijke groeten  :(
Door DKV brengen sommigen hun wedstrijdkaart enz dus terug  :zucht
Het gaat toch GVD om je club steunen? Daarom gaan we toch?
Zo laten jullie die rotlui winnen! Zij wrijven zich in de handen door dit soort berichten
Het zal ze vast hoog in de bol stijgen en vertrouwen geven dat ze dit vaker kunnen flikken!
Ok, Ik geef toe dat het er niet leuker op word maar het is maar 90 min. (voorlopig)
Laat ze de tering krijgen en ga er staan voor Cambuur!
Mij krijgen ze daar niet weg!