Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - dkv 15 februari 2015

Gestart door John Hiatt, januari 17, 2015, 08:31:46

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur - dkv Man of the Match

Leonard Nienhuis
4 (4.7%)
Wout Droste
0 (0%)
Etiƫnne Reijnen
18 (20.9%)
Lucas Bijker
0 (0%)
Vytautas Andriuskevicius
20 (23.3%)
Mohamed El Makrini
0 (0%)
Erik Bakker
0 (0%)
Sander van de Streek
31 (36%)
Mikhail Rosheuvel
0 (0%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Martijn Barto
13 (15.1%)

Totaal aantal stemmen: 86

Stemmen gesloten: februari 22, 2015, 21:42:10

Lore

Het loopt vast vast omdat iedereen nu massaal kaarten aan het kopen is .........voor Zwolle thuis

mindra


De Paashaas


sccweestwel


zeewolde


fred

Citaat van: Lore op januari 26, 2015, 10:13:58
Het loopt vast vast omdat iedereen nu massaal kaarten aan het kopen is .........voor Zwolle thuis

:y

mackly

Ik heb het ook geprobeerd elk vak wat ik aan klikte was vol.
Jammer maar helaas gelukkig ben ik er zelf wel bij |:)

CambuurAmersfoort

Ben er niet eens 1 keer ingekomen om een vak te kiezen. Gelukkig met de seizoenskaart erbij.

drg

Blij da'k nu een seizoenkaart heb zonder al dat gehannes om de kaartjes.

Vorig jaar was het zo dat ze de winkel updaten op het moment dat de kaartverkoop begint, als je tot een seconde daarvoor de pagina zit te verversen kom je op een andere pagina dan die waar je de kaarten kunt bestellen, sommige mensen denken dan dat ze eeuwig vastzitten op 'storing' pagina omdat ze constant die pagina aan het verversen zijn.

Voor dergelijke wedstrijden moet de club echt gewoon een balie verkoop regelen op een zaterdag oid. daar verhelp je ook een hoop van die stumpers mee die de kaarten direct op Marktplaats zetten.

zeewolde

Ik heb een kaart voor vak 22 en 1 voor vak D. Neem voor het eerst mijn dochter van 6 mee, dus als er iemand nog van tribune wil ruilen, dan hoor ik het graag.

Ik heb overigens ook direct een mail naar Cambuur gestuurd of ze me hierbij kunnen helpen.

Galdiano

Uitverkocht.

Wat een gestress! De echten zijn er altijd!  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

De Gast

Volhouden pagina opnieuw laden en je hebt gewoon een kaart hoor ondanks dat bij vorige pogingen wordt gezegd dat het vak niet meer beschikbaar is.. later is ie wel weer beschikbaar..

zeewolde

Citaat van: De Gast op januari 26, 2015, 10:20:29
Volhouden pagina opnieuw laden en je hebt gewoon een kaart hoor ondanks dat bij vorige pogingen wordt gezegd dat het vak niet meer beschikbaar is.. later is ie wel weer beschikbaar..

het is al uitverkocht, kreeg ik al via de mail van cambuur te horen

sccweestwel

Ik heb gelukkig 2 seizoenskaarten maar wou even 2 bijbestellen voor de mensen die er niet optijd bij waren, helaas niet gelukt

fred

Waar staat dat het uitverkocht is ? Hier nog steeds een bestel knop