Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - dkv 15 februari 2015

Gestart door John Hiatt, januari 17, 2015, 08:31:46

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur - dkv Man of the Match

Leonard Nienhuis
4 (4.7%)
Wout Droste
0 (0%)
Etiƫnne Reijnen
18 (20.9%)
Lucas Bijker
0 (0%)
Vytautas Andriuskevicius
20 (23.3%)
Mohamed El Makrini
0 (0%)
Erik Bakker
0 (0%)
Sander van de Streek
31 (36%)
Mikhail Rosheuvel
0 (0%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Martijn Barto
13 (15.1%)

Totaal aantal stemmen: 86

Stemmen gesloten: februari 22, 2015, 21:42:10

dizzhead

Eerste training. Denk dat er de veertiende wat meer staan.

666

Citaat van: SCC-J op januari 22, 2015, 19:42:51
Half vol?
http://dijksfotografie.photoshelter.com/gallery-image/Eerste-training-Cambuur-2014-2015/G0000vzKhaBWPgq0/I0000PZILcjWWAJo

Volgens mij begrijp jij mij wel, mijn punt is dat het met een volle tribune niet zo sfeervol hoeft te zijn als met een halfvolle tribune met alleen maar fanatieke supporters.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Leeuwardeng

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op januari 22, 2015, 18:37:11
Want we spelen al jaren tegen dkv? 8P

:|

Heb het over vuurwerk bij trainingen niet specifiek tegen dkv  l0l

Kunstgras

De reden om vuurwerk op Noord af te steken is gewoon bullshit. Net of de BVO al weet hoe de wind staat 14 februari? Noord- of hoofdtribune maakt voor de rookontwikkeling helemaal NIKS uit als je nog niet weet waar de wind heen blaast namelijk..

Het is gewoon een beveiligingskwestie maar kom daar gewoon eerlijk voor uit in plaats van je achter de spelersgroep te verschuilen. Spelers hebben last van de rook.. Ben benieuwd of spelers na deze actie https://www.youtube.com/watch?v=eHNfjcQkQdY op de beademing hebben moeten liggen.

Tukker

GVD. De eerste kaartjes voor de wedstrijd staan nu al weer op Marktplaats  :R :R :R

Mensen die alleen maar aan zichzelf denken en nu aan het aftasten zijn wat het ze gaat opbrengen als ze nu met hun seizoen- of clubcard kaarten gaan aanschaffen. En die maken het voor de mensen die er echt graag naar toe willen onmogelijk. Ik mag toch hopen dat er ooit iets op gevonden wordt, waardoor dat soort naaipraktijken voor je medesupporters niet meer bestaat.

En je zult altijd zien bij de online verkoop dat dit soort losers juist wel aan een kaartje kunnen komen.  :R
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

fred

Weer aardig wat storing met het bestelsysteem. Heb gelukkig kaart voor mijn zoon binnen  |:)

CambuurAmersfoort

Kom er met geen mogelijkheid doorheen....

De Paashaas

gelukkig kwam ik er gelijk doorheen geen storing niks. schoonvader kan gewoon weer mee  :ams :ams  |:)

fred

Citaat van: CambuurAmersfoort op januari 26, 2015, 10:05:17
Kom er met geen mogelijkheid doorheen....

Als je die foutmelding krijgt, scherm sluiten en VIA DE LINK VAN CAMBUUR.NL er weer heen gaan. Zo kwam ik er ook in !

sccweestwel

5 schermjes 3 Computers en mijn moeder op de telefoon.. maar het lukt niet.. Kut club w:)

CambuurAmersfoort

Nu kan je zelfs je scc nummer niet meer invoeren....loopt compleet vast.


sccweestwel


fred

Na 10 minuten nog niet eens uitverkocht  :_schater

CambuurAmersfoort

Nee als ze niemand een kaartje willen verkopen kan t lang duren...
VOlgend jaar maar weer gewoon met een matje voor de deur zou ik zeggen..

Drumfather SCC

Met pijn en moeite 1 extra kaart op mijn SK kunnen krijgen, Ik moest steeds een ander vak kiezen wegens onbeschikbaar. Kon alleen nog op P krijgen