Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SCC - Groningen

Gestart door drg, juli 28, 2013, 16:30:39

Vorige topic - Volgende topic

SCCornjum

Citaat van: Sander Scc op augustus 18, 2013, 03:47:02
Wat heeft hij gezegd dan?

Eh Sorry ik was er niet live bij......Een bekend en groot Forum gebruiker echter wel..
Steek woorden "kunstgras" en "uitvak parkeerplaats"
Watching Football Is Not A Crime

SCCornjum

Watching Football Is Not A Crime

De Paashaas

wat een heerlijke pot gatverdamme! doe mij dit elke week a.u.b

en wat gezegd over de ongereldheden... die grunningers waren er zelf ook niet vies van!
iedereen die t bekje openeeft .. maar even dicht!!!

als je niet weet waar je over praat reageer dan niet!.

voorderest een lekker ouderwets avondje gehad heerlijk!!! +1


Drumfather SCC

Ik heb het gemist  ;(
Maar geweldig te lezen (en net te zien) hoe het was  :D
TROTS!

Collingwood

Wat een wedstrijd, wat een sfeer! Hemmen, Bakker en Van der Laan uitblinkers, wat mij betreft. Feldballe een prima invalbeurt.

De eerste overwinning is een feit!

|:) |:) |:)
Kalmte alleen kan u redden.

wiekie1969

Citaat van: John Hiatt op augustus 16, 2013, 12:09:58
Ook bij training geweest. Hoeven morgen niet te spelen, kunnen dit ook schriftelijk afdoen. Wordt kansloze missie. Geen enkele speler die een goal kan maken, combineren tot in het oneindige, corners die nergens op slaan, een keeper die er niets van bakt. Kan er echt niet meer van maken.




:_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater

Dokkumer

Ach, Hiatt gaf voor de wedstrijd al aan dat hij hoopte dat hij helemaal mis zat.. Dat kwam ook uit, die maf stond te springen en gek doen als een klein kien :D

wiekie1969

Bedankt cambuur!!!! |:) |:) |:) _O_ _O_ _O_

Wat een wedstrijd juh, en wat een sfeer. ON-VOOR-STEL-BAAR MOOI :thumbsup

Hier ga je voor naar het stadion. Was gisteren iets later dan normaal en dan zie je al die mensen naar het stadion lopen en fietsen, fantastisch om te zien!!!

1e helft topvoetbal, had ook zomaar 5-0 kunnen staan. Beste 1e helft die ik ooit heb gezien. Alles klopte.

Alle spelers een dikke voldoende evenals de ts, goede wissels op de juiste momenten.

Hoop dat er nog een spits bij komt als stand-in voor Hemmen, denk dat we zo'n speler nog wel kunnen gebruiken. 

Nu 2 uitwedstrijden voor de boeg, kunnen vrijuit voetballen daar. Gewoon zo doorgaan dan degraderen we echt niet.

Zal die hoofden van de Groningen spelers niet gauw vergeten na de 3-0 van Leeuwin |:)





 



Treb

Mooiste moment van de wedstrijd was dat het hele stadion begon te springen. Vak 8 & 9 voorop die gingen he-le-maal uit hun plaat  |:)

Verder een broertje dood aan alle hersenloze stakkers die zonodig weer met stenen, en ik las zelfs een bankstel (?), moeten gaan lopen gooien. Godverdomme, snappen ze dan echt niet dat ze de club hier mee schaden?  :|
Ik hou m'n hart vast wanneer hveen hier komt.  :zucht. Echt een dikke smet op de verder fantastische avond.

wiekie1969

Citaat van: poelie-lwd op augustus 17, 2013, 11:31:29
Groningen heeft echt geen wonderploeg. Met name achterin zijn ze zeer kwetsbaar. Tegen NEC en Utrecht zijn ze niet echt getest. Dat wordt vanavond wel anders.

4-1!


bist een held poelstra _O_

Dokkumer

Citaat van: Treb op augustus 18, 2013, 07:17:19
Mooiste moment van de wedstrijd was dat het hele stadion begon te springen. Vak 8 & 9 voorop die gingen he-le-maal uit hun plaat  |:)

Verder een broertje dood aan alle hersenloze stakkers die zonodig weer met stenen, en ik las zelfs een bankstel (?), moeten gaan lopen gooien. Godverdomme, snappen ze dan echt niet dat ze de club hier mee schaden?  :|
Ik hou m'n hart vast wanneer hveen hier komt.  :zucht. Echt een dikke smet op de verder fantastische avond.
Bankstel of bank? Was er niet bij na de wedstrijd, maar er gaan verschillende verhalen de wereld rond. Groningers zouden zelf hebben staan smijten met de bank en een deur van en bus vernield, de bus uit om de confrontatie te zoeken.

Lees je alleen niks over in de LC... Die vinden het stenen gooien van onze kant alleen vermeldenswaardig. Oh ja en dat de Sicco's even onrustig waren tijdens de wedstrijd. Missie LC weer geslaagd dus :R


Treb

Citaat van: Dokkumer op augustus 18, 2013, 07:36:43
Bankstel of bank? Was er niet bij na de wedstrijd, maar er gaan verschillende verhalen de wereld rond. Groningers zouden zelf hebben staan smijten met de bank en een deur van en bus vernield, de bus uit om de confrontatie te zoeken.

Lees je alleen niks over in de LC... Die vinden het stenen gooien van onze kant alleen vermeldenswaardig. Oh ja en dat de Sicco's even onrustig waren tijdens de wedstrijd. Missie LC weer geslaagd dus :R

Ja, als je gewoon allemaal lekker naar huis gaat, of de stad in gaat, heeft de LC niks om over te schrijven.

Dokkumer

Liever eerst nog een paar :ams halen in het Hertsje ;)

speculeter


richard

Citaat van: Sander Scc op augustus 18, 2013, 03:47:02
Wat heeft hij gezegd dan?

Dat de gemeente Leeuwarden het veld wat er nu ligt heeft betaald!!!! Wat een sprookje die man......