Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - Feyenoord [03-11-13]

Gestart door Len Cantello, oktober 03, 2013, 20:51:35

Vorige topic - Volgende topic

SCC-J

Dat er ook gewoon iemand is die blij is op dit forum . Die moet een ban krijgen want dan hor je hier niet thuis

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: michello op november 03, 2013, 17:56:31
Blessures lijken overigens mee te vallen. Makrini kon alweer steunen op enkel. Laat wel foto's maken voor de zekerheid.

Wat speelde die weer heerlijk! _O_
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op november 03, 2013, 17:47:22
Ik heb het nog kort gehouden om niet te provoceren, dus heb ik het zo gedaan.
Maar ik moet natuurlijk wel even posten hier in het wedstrijdtopic, zo na de wedstrijd :thumbsup

Niks moet. Zou je sieren als je t niet had gedaan. 99% heeft de pest in, dat snap je toch als je een beetje logisch nadenkt?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

michello

Eerste helft speelde hele middenveld erg goed! Ook genoten van Bakker, maakt héél veel meters. TS moet hem alleen geen 90 min laten spelen want dat is niet vol te houden.

gewoon een fan

RotterdamLeeuwarden geniet hier gewoon van heb ik het idee  :(
Het had hem inderdaad gesierd als hij nu even niet had gereageerd.

Wat viel mij dit Feyenoord tegen  :zucht

RotterdamLeeuwarden

NEE, heb geen leedvermaak, absoluut niet !
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

EastSide058

we moesten de 1e helft al 3-1 voorstaan, 2e helft was niet om aan te zien ! Niemand durft vooruit te voetballen en we missen echte killers. Christovao viel me ook tegen. We moesten tegen dit feyenoord gewoon 5-2 winnen.

Sfeer was goed, ik zat zelf op Oost en heb die feyenoord supporters niet gehoord. Ik hoorde vak 14 letterlijk provoceren met joden publiek, gelijk hebben ze het legioen is met pensioen.  Alleen een beetje gehoord naar de wedstrijd.

:0= HET LEGIOEN IS MET PENSIOEN
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Harry L.

Prima eerste helft, helaas dat je jezelf daar niet beloond. Tweede helft was heel matig. Vooral Hemmen en Brands hadden het vandaag niet. Volgende week moet je punten pakken!!

pvanbuijtene

Alleen kaartjes op clubkaart heeft ieder geval niet geholpen... veeel feyenoorders in thuisvak

drg

En weer tegen de verhoudingen in verloren, maar dat moet wel goed komen tegen de lagere ploegen.

Ergerde me trouwens dood aan die kakkerlakken in de thuisvakken, vooral als zo'n klojo achter je de hele wedstrijd opmerkingen zit te maken over hoe Cambuur wel een 'geinige' ploeg is... Aan de andere kant staat de ME, gemeente en politie voor schut dat het allemaal in het stadion nog zo goed is gegaan

SCC-J

Citaat van: pvanbuijtene op november 03, 2013, 18:30:33
Alleen kaartjes op clubkaart heeft ieder geval niet geholpen... veeel feyenoorders in thuisvak
SUKKELS!!!!! Je snapt toch zelf wel dat als iemand (een trouwe een) met sk geen kut Rotterdammer mee neemt !!!

Debielen !!!

RC  ;(

Ruppppert

 ik baal vooral om de eerste helft daarin had je gewoon moeten scoren en dan was het een hele andere wedstrijd geworden.
had btw wel wat meer geluid verwacht van het uitpubliek. voor zon grote club als Feyenoord.
wel was mooi om te zien toen de tsunami los ging al die uitsupporters raar kijken
uit huilen en opnieuw beginnen en de punten pakken in den haag

Jopie

Citaat van: S(CC)upporter op november 03, 2013, 17:16:07
Door griep moest ik het vanaf de bank bekijken, maar in de eerste helft was de sfeer geweldig. Louter complimenten ook van de heren commentatoren, 2de helft wat minder indd. Na de 2-0 echter weer veel het thuispubliek gehoord.

1x snotteren en meneer blijft thuis.

Jopie

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op november 03, 2013, 18:13:18
NEE, heb geen leedvermaak, absoluut niet !

Kerel flikker alsjeblieft op van dit forum. In elk bericht benadrukken dat je voor Feyenoord bent. Ik ben helemaal klaar met jou, en ik vast niet de enige.