Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - Feyenoord [03-11-13]

Gestart door Len Cantello, oktober 03, 2013, 20:51:35

Vorige topic - Volgende topic

Len Cantello

SCC pakt de winst! Pelle gaat jankend naar huis.....
|:)
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

brambo3004

Citaat van: Len Cantello op oktober 03, 2013, 20:51:35
SCC pakt de winst! Pelle gaat jankend naar huis.....
|:)

vd Laan vreet em op :thumbsup

RotterdamLeeuwarden

SC Cambuur - Feyenoord:

Moge de beste winnen !

De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Marc S

Lastige wedstrijd, laten we hopen dat ze last hebben van hun uitsyndroom

Jules058

Cambuur en Feyenoord mijn clubs, laat bijden thuis maar winnen
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

Yellow Army

Citaat van: Jules058 op oktober 08, 2013, 12:23:00
Cambuur en Feyenoord mijn clubs, laat bijden thuis maar winnen

:0= FOUT
Area 58

Galdiano

Citaat van: Jules058 op oktober 08, 2013, 12:23:00
Cambuur en Feyenoord mijn clubs, laat bijden thuis maar winnen

Onbegrijpelijk dat er zoveel sccers voor Feyenoord zijn!  :zucht :R

Cambuur is mijn club, en er is geen ruimte voor geen enkele andere club!  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Yellow Army

Citaat van: Galdiano op oktober 08, 2013, 12:29:12
Onbegrijpelijk dat er zoveel sccers voor Feyenoord zijn!  :zucht :R

Cambuur is mijn club, en er is geen ruimte voor geen enkele andere club!  |:)

exact
Area 58

Dokkumer

Cambuur en Feyenoord, 2 mooie clubs. Laat Cambuur maar 2 keer DIK winnen :devil

dizzhead

Citaat van: Jules058 op oktober 08, 2013, 12:22:53
Cambuur en Feyenoord mijn clubs, laat bijden thuis maar winnen

Iets in dit statement vind ik niet passen bij:
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder
[/size]
:clint

Galdiano

Kan me nog een wedstrijd herrineren van Cambuur - PSV, Van Nistelrooij was de man, en werd totaal onzichtbaar gespeeld door Berhalter! Een hoop irritatie destijds bij Ruud!  :D

Zie dat dit seizoen ook wel gebeuren met Pelle, met Leeuwin als mandekker!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

dizzhead

Citaat van: Jules058 op oktober 08, 2013, 12:22:53
Cambuur en Feyenoord mijn clubs, laat bijden thuis maar winnen


Pas je onderschrift dan ook maar aan.
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder  Rotterdammer? :clint   :devil


:0= Feyenoord gaat er aan!  :y

Jules058

Citaat van: dizzhead op oktober 08, 2013, 12:47:00
Iets in dit statement vind ik niet passen bij:
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder
[/size]
:clint



Ik ben een geboren en getogen Leeuwarder. ik heb helaas mijn mooie stad moeten verlaten omdat we geen universiteit hebben in Leeuwarden. Zodoende ben ik in Rotterdam beland. Qua fanatisme en sfeer vind ik het bij Feyenoord ook fantastisch. Maar ik zal nooit verschuilen over waar ik vandaan kom. Dus ik vind het wel goed passen, Dat ondanks dat ik in Rotterdam woon gewoon een Leeuwarder ben!

Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

Yellow Army

Citaat van: dizzhead op oktober 08, 2013, 12:50:31

Pas je onderschrift dan ook maar aan.
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder  Rotterdammer? kakkerlak :clint   :devil


:0= Feyenoord gaat er aan!  :y
Area 58

dizzhead

T forum doet een beetje raar. Mijn reacties worden gequote maar zijn niet zichtbaar.  8P