Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - Feyenoord [03-11-13]

Gestart door Len Cantello, oktober 03, 2013, 20:51:35

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Area 58

Jules058

forum doet idd beetje raar mijn berichten komen dubbel.  8P
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

RotterdamLeeuwarden

Hier ook: het forum is nu rood-wit
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Lwdscc

#19
''SC CAMBUUR - FEYENOORD | Zondag 3 november| 14:30 uur
Kaartverkoop alleen voor clubcardhouders met een maximum van 1 kaart per clubcard.

Seizoenkaarthouders kunnen geen extra kaart aanschaffen''

?????????

dizzhead

Citaat van: Lwdscc op oktober 08, 2013, 15:15:24
SC CAMBUUR - FEYENOORD | Zondag 3 november| 14:30 uur
Kaartverkoop alleen voor clubcardhouders met een maximum van 1 kaart per clubcard.

Seizoenkaarthouders kunnen geen extra kaart aanschaffen

?????????

Volgens mij is je seizoenskaart automatisch ook een clubkaart....

Lwdscc

Citaat van: dizzhead op oktober 08, 2013, 15:31:02
Volgens mij is je seizoenskaart automatisch ook een clubkaart....

Ja en daarom krijgen seizoenskaarthouders geen clubkaart. Maar op cambuur.nl staat dus expliciet dat ''Seizoenkaarthouders geen extra kaart kunnen aanschaffen'' en dat vind ik raar/ niet kunnen!

dizzhead

Citaat van: Lwdscc op oktober 08, 2013, 15:45:35
Ja en daarom krijgen seizoenskaarthouders geen clubkaart. Maar op cambuur.nl staat dus expliciet dat ''Seizoenkaarthouders geen extra kaart kunnen aanschaffen'' en dat vind ik raar/ niet kunnen!

Heel vreemd dan inderdaad.

TM

Dit doen ze waarschijnlijk zodat alle kaarten op naam staan en dat je dus in principe je kaart niet kunt overdragen. Ik denk dat deze restrictie komt, omdat Feyenoord-supporters regelmatig (lees: elke uitwedstrijd) buiten de combi om reizen.

Goudvinger

Ik snap prima dat Cambuur dit doet en vind het ook terecht. Mensen die door seizoenskaarthouders op een los kaartje meegenomen worden zijn doorgaans mensen zonder clubcard. Mensen met een clubcard horen in mijn beleving voorrang te krijgen boven mensen zonder clubcard, al is het maar om er zeker van te zijn dat deze kaarten naar Cambuurfans gaan.

dizzhead

Citaat van: Goudvinger op oktober 08, 2013, 17:08:27
Ik snap prima dat Cambuur dit doet en vind het ook terecht. Mensen die door seizoenskaarthouders op een los kaartje meegenomen worden zijn doorgaans mensen zonder clubcard. Mensen met een clubcard horen in mijn beleving voorrang te krijgen boven mensen zonder clubcard, al is het maar om er zeker van te zijn dat deze kaarten naar Cambuurfans gaan.

Daar zit wel wat in inderdaad.

Lore

Citaat van: Goudvinger op oktober 08, 2013, 17:08:27
Ik snap prima dat Cambuur dit doet en vind het ook terecht. Mensen die door seizoenskaarthouders op een los kaartje meegenomen worden zijn doorgaans mensen zonder clubcard. Mensen met een clubcard horen in mijn beleving voorrang te krijgen boven mensen zonder clubcard, al is het maar om er zeker van te zijn dat deze kaarten naar Cambuurfans gaan.

Helemaal mee eens!

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: TM op oktober 08, 2013, 16:24:13
Dit doen ze waarschijnlijk zodat alle kaarten op naam staan en dat je dus in principe je kaart niet kunt overdragen. Ik denk dat deze restrictie komt, omdat Feyenoord-supporters regelmatig (lees: elke uitwedstrijd) buiten de combi om reizen.

Bij Feyenoord is er de "LKG" (Losse Kaarten Groep)

Deze groep presteert het altijd om buiten de combi's om binnen te komen.
Hoe ze dat doen, das hun geheim maar ze zullen er ook tegen Cambuur aanwezig zijn.

En ja, ik had anders ook kaarten geregeld voor mn maten in Rotterdam, maar dat gaat m niet worden dus  ;( ;(
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Bernardo

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op oktober 08, 2013, 17:50:07


En ja, ik had anders ook kaarten geregeld voor mn maten in Rotterdam, maar dat gaat m niet worden dus  ;( ;(
\

Gelukkig maar, klasse Cambuur!

TM

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op oktober 08, 2013, 17:50:07
Bij Feyenoord is er de "LKG" (Losse Kaarten Groep)

Deze groep presteert het altijd om buiten de combi's om binnen te komen.
Hoe ze dat doen, das hun geheim maar ze zullen er ook tegen Cambuur aanwezig zijn.

En ja, ik had anders ook kaarten geregeld voor mn maten in Rotterdam, maar dat gaat m niet worden dus  ;( ;(

We zullen eens zien hoe ze hier welkom geheten worden.