Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - Feyenoord [03-11-13]

Gestart door Len Cantello, oktober 03, 2013, 20:51:35

Vorige topic - Volgende topic

dizzhead

#30
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op oktober 08, 2013, 17:50:07
Bij Feyenoord is er de "LKG" (Losse Kaarten Groep)

Deze groep presteert het altijd om buiten de combi's om binnen te komen.
Hoe ze dat doen, das hun geheim maar ze zullen er ook tegen Cambuur aanwezig zijn.

En ja, ik had anders ook kaarten geregeld voor mn maten in Rotterdam, maar dat gaat m niet worden dus  ;( ;(

FLKG


En hoe ze het doen is niet zo spannend. Feyenoorders heb je relatief meer dan (behalve ajacieden) andere supporters. Dus zitter er onder de clubcardhouders van Cambuur vast wel een paar tussen, die noemen zich op 3 november ook FLKG hoor. Verder heb je de groep uit Rotterdam, die gebruiken hun netwerk (o.a. Friese feyenoordfans die b.v. op elk familielid een clubcard hebben staan) om zo een kaart te bemachtigen...


Geheim of niet, ze maken gebruik van de mazen (toeval?) in de wet.


/edit
Hoewel ik vermoed dat de meeste Friese Feyenoorders, al een dkv clubcard hebben en zodoende het aantal FLKG-ers mee zal vallen.





Dokkumer

Wees blij dat het geen MLKG is... Zat elk stadion vol met die kakkies :devil

pvanbuijtene

Citaat van: dizzhead op oktober 08, 2013, 18:24:55
FLKG


En hoe ze het doen is niet zo spannend. Feyenoorders heb je relatief meer dan (behalve ajacieden) andere supporters. Dus zitter er onder de clubcardhouders van Cambuur vast wel een paar tussen, die noemen zich op 3 november ook FLKG hoor. Verder heb je de groep uit Rotterdam, die gebruiken hun netwerk (o.a. Friese feyenoordfans die b.v. op elk familielid een clubcard hebben staan) om zo een kaart te bemachtigen...


Geheim of niet, ze maken gebruik van de mazen (toeval?) in de wet.


/edit
Hoewel ik vermoed dat de meeste Friese Feyenoorders, al een dkv clubcard hebben en zodoende het aantal FLKG-ers mee zal vallen.

Ach je hebt kinderen. Neven.
Nichten opa en oma's... genoeg familieleden voor verschillende clubkaarts

pvanbuijtene

Citaat van: TM op oktober 08, 2013, 18:00:02
We zullen eens zien hoe ze hier welkom geheten worden.
ach aantal tukkers gezien op thuisvakken... zelfs met het juichen ging t goed... verwacht geen problemen.

Treb

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op oktober 08, 2013, 17:50:07
Bij Feyenoord is er de "LKG" (Losse Kaarten Groep)

Deze groep presteert het altijd om buiten de combi's om binnen te komen.
Hoe ze dat doen, das hun geheim maar ze zullen er ook tegen Cambuur aanwezig zijn.

En ja, ik had anders ook kaarten geregeld voor mn maten in Rotterdam, maar dat gaat m niet worden dus  ;( ;(

Ik vraag me echt af waarom jij in bijna elke post het er zo dik bovenop legt dat jij voor die kakkies bent. Wat wil je eigenlijk bereiken? Ik kots jouw uit, en ik durf wel te stellen dat het meerendeel van het forum dat doet. Dus ga lekker naar fr12 ofzo voor je propaganda.

ER IS MAAR 1 CLUB!  |:)

humpiie

Leeuwin stijf op pelle zetten en dan wordt het 2-0 :camigo

RotterdamLeeuwarden

Medeforummer Treb:

Elke post ??

Echt niet, In het eredivisietopic wil ik wel eens Feyenoord-praat hebben maar dat is bijna het enige topic waarin dat gepast is.
En ik mag best mn Feyenoord-hart laten spreken in het Eredivisietopic.

De quote die jij opvoert, daarmee wil ik alleen zeggen dat het beleid van Cambuur toch niet alle Feyenoord-aanhangers uit de thuisvakken houdt. Die zullen toch komen, hoe streng je het ook maakt.

Groeten.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

ForzaCambuur1

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op oktober 08, 2013, 19:19:58
Elke post ??

Elke post is inderdaad overdreven. Maar elke kans die je hebt om ook maar iets over feyenoord te zeggen grijp je wel met beide handen aan. Volgens mij heb je niet echt in de gaten hoe irritant dit overkomt. Jou mening over feyenoord is overduidelijk, maar om dit nu zoveel mogelijk te blijven uiten lijkt me niet echt nodig op een Cambuurforum.

Daddy T.

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op oktober 08, 2013, 19:19:58

Elke post ??

Echt niet, In het eredivisietopic wil ik wel eens Feyenoord-praat hebben maar dat is bijna het enige topic waarin dat gepast is.
En ik mag best mn Feyenoord-hart laten spreken in het Eredivisietopic.

Prima als jij je beperkt tot het eredivisie topic, maar kijk es wat je onder elke post hebt staan, dat heeft hier toch niets te zoeken? Zie hieronder:

Teken de petitie: www.reddekuip.nl Echt doen !
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Lore

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op oktober 08, 2013, 19:19:58
Medeforummer Treb:

Elke post ??

Echt niet, In het eredivisietopic wil ik wel eens Feyenoord-praat hebben maar dat is bijna het enige topic waarin dat gepast is.
En ik mag best mn Feyenoord-hart laten spreken in het Eredivisietopic.

De quote die jij opvoert, daarmee wil ik alleen zeggen dat het beleid van Cambuur toch niet alle Feyenoord-aanhangers uit de thuisvakken houdt. Die zullen toch komen, hoe streng je het ook maakt.

Groeten.

Iedereen heeft zijn eigen redenen om een club een warm hart toe te dragen, maar ik kan mij gewoon echt niet voorstellen dat je zo met twee clubs kunt zijn. Hoe ziet dat er uit dan op zondag? Een Feyenoord sjaal en Cambuur pet op?

Ik blijf het heel erg raar vinden.......


Dokkumer

Citaat van: Daddy T. op oktober 08, 2013, 20:18:25
Prima als jij je beperkt tot het eredivisie topic, maar kijk es wat je onder elke post hebt staan, dat heeft hier toch niets te zoeken? Zie hieronder:

Teken de petitie: www.reddekuip.nl Echt doen !
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting
In de eerste zin kan ik me nog prima vinden. Persoonlijk vind ik de Kuip het mooiste stadion van Nederland (uiteraard na onze schitterende bouwval). Zo'n karakteristiek en mooi stadion zou wat mij betreft tot in lengte van dagen moeten blijven bestaan.

Die tweede is inderdaad dan weer iets over the hill ;)

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: Lore op oktober 08, 2013, 20:19:09
Iedereen heeft zijn eigen redenen om een club een warm hart toe te dragen, maar ik kan mij gewoon echt niet voorstellen dat je zo met twee clubs kunt zijn. Hoe ziet dat er uit dan op zondag? Een Feyenoord sjaal en Cambuur pet op?

Ik blijf het heel erg raar vinden.......

Ik zal die dag geen Feyenoord dingen aan of omdoen.
Ik wil niet provoceren, dat is wel het laatste wat ik wil.

Feyenoord spullen dragen doe ik wel als ik naar Rotterdam ga.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

EastSide058

Laat die RotterdamLeeuwarden voor Cambuur en Feyenoord zijn... Moet kunnen vind ik toch. Ik zie liever een Feyenoorder hier dan een ajaxcied ! Cambuur nummer 1  |:)

Over de wedstrijd, zal een mooie wedstrijd worden wij willen stunten, maar rotterdam zuid moet die punten hebben voor het kampioenschap!!

Leeuwin op Pelle !!!  :scc
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Dokkumer

Citaat van: Official-Sphere op oktober 08, 2013, 21:24:13
Laat die RotterdamLeeuwarden voor Cambuur en Feyenoord zijn... Moet kunnen vind ik toch. Ik zie liever een Feyenoorder hier dan een ajaxcied ! Cambuur nummer 1  |:)

Over de wedstrijd, zal een mooie wedstrijd worden wij willen stunten, maar rotterdam zuid moet die punten hebben voor het kampioenschap!!

Leeuwin op Pelle !!!  :scc
Iedereen zijn keuze en voorkeuren.. Er zijn voldoende supporters met een "tweede club"... Echter wij zijn hier op het enige Cambuur forum. Discussiëren over andere clubs prima, maar niet zo openlijk met die andere liefde pronken. Jij komt toch ook niet met je maîtresse bij je vriendin/vrouw? :devil

Wij gaan niet stunten, maar gewoon een goed resultaat neerzetten! Winst dus!

Enneh hier is maar 1 club WIJ en dat is die mooie club in geel/blauw! |:)

EastSide058

Citaat van: Dokkumer op oktober 08, 2013, 21:29:29
Iedereen zijn keuze en voorkeuren.. Er zijn voldoende supporters met een "tweede club"... Echter wij zijn hier op het enige Cambuur forum. Discussiëren over andere clubs prima, maar niet zo openlijk met die andere liefde pronken. Jij komt toch ook niet met je maîtresse bij je vriendin/vrouw? :devil

Wij gaan niet stunten, maar gewoon een goed resultaat neerzetten! Winst dus!

Enneh hier is maar 1 club WIJ en dat is die mooie club in geel/blauw! |:)
Ja oké Het Geel en Blauw staat altiid vooraan  |:)
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!