Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - Feyenoord [03-11-13]

Gestart door Len Cantello, oktober 03, 2013, 20:51:35

Vorige topic - Volgende topic

Daddy T.

Citaat van: papier op oktober 10, 2013, 19:38:57
Iedereen kan gewoon opzoeken wanneer de kaartverkoop is en volgens de regels kaarten kopen, waardeloos dat ik geen extra kaart kan kopen. Heb ik nog recht op een extra clubcard?

Als je een seizoenkaart hebt niet, gewoon je vriendin een clubcard laten aanvragen  ;)
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Goudvinger

Citaat van: denistel op oktober 10, 2013, 12:29:01
binne waarschijnlijk oek genoeg lui die voor f.noord binne maar uit gemak een cc van cambuur hebben gehaald dus ja blijft altijd lastig

Ik denk eerlijk gezegd dat die Feyenoordfans eerder een cc van Feyenoord hebben en gaan voor een twee-/driemalig Kuipbezoek.

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

denistel

Citaat van: Goudvinger op oktober 10, 2013, 20:38:00
Ik denk eerlijk gezegd dat die Feyenoordfans eerder een cc van Feyenoord hebben en gaan voor een twee-/driemalig Kuipbezoek.

wat ik bedoel is ast die broerke oom of wie dan oek vraagst om een cc bij cambuur te nemen dan ken die gene
altijd een kaartje halen toch.

Galdiano

Er zijn Feyenoorders hebben van iedere club een aantal clubkaarten, via kennissen collega's familie en ga zo maar door!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

TM

Het is dat ze geen kans krijgen om te juichen, maar anders zouden ze na het juichen voor een doelpunt van Feyenoord onderaan de tribune liggen. |:)

EastSide058

SC CAMBUUR - FEYENOORD | Zondag 3 november| 14:30 uur

Kaartverkoop alleen voor clubcardhouders met een maximum van 1 kaart per clubcard.
Heb je nog geen clubcard? vraag deze z.s.m. aan via deze link
Seizoenkaarthouders kunnen geen extra kaart aanschaffen

De online kaartverkoop start op maandag 14 oktober om 9 uur
Kaartverkoop aan het stadion vanaf maandag 28 oktober

Het kassaplein opent op de wedstrijddag om 12.30 uu


bron Cambuur.nl
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

John Hiatt

Dit kan toch niet waar zijn? Met mijn seizoenskaart kan ik dus geen extra kaarten kopen voor deze wedstrijd. Wie bedenkt zo'n belachelijke maatregel? Dit is verlakkerij van de bovenste plank. Zo zet je de eigen seizoenskaarthouders behoorlijk voor lul.

Galdiano

#68
Citaat van: John Hiatt op oktober 13, 2013, 17:33:06
Dit kan toch niet waar zijn? Met mijn seizoenskaart kan ik dus geen extra kaarten kopen voor deze wedstrijd. Wie bedenkt zo'n belachelijke maatregel? Dit is verlakkerij van de bovenste plank. Zo zet je de eigen seizoenskaarthouders behoorlijk voor lul.

Het probleem is dat veel supporters met sk een feyenoorders willen uitnodigen! Clubcard houders kunnen maar één kaart halen en zullen hem ook niet snel afstaan! Op deze manier geef je de echte supporters een kans, en heb je niet tientallen Feyenoorders op de buhne.
Lees op diverse facebook pagina's al gasten die kaarten zoeken voor feyenoorders!

Tevens zijn er slechts een kaart of 1500 nog te krijgen, waardoor je nu een ieder een eerlijke kans geeft, ipv de gloryhunters die zonder sk en cc even Ajax, of Feyenoord willen gaan zien voor 1 keer!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bernardo

Citaat van: John Hiatt op oktober 13, 2013, 17:33:06
Dit kan toch niet waar zijn? Met mijn seizoenskaart kan ik dus geen extra kaarten kopen voor deze wedstrijd. Wie bedenkt zo'n belachelijke maatregel? Dit is verlakkerij van de bovenste plank. Zo zet je de eigen seizoenskaarthouders behoorlijk voor lul.

Die mensen kunnen toch ook gewoon een clubkaart aanvragen. Wat een gezeik.

speculeter

Dan heb ik dus een seizoenskaart om mijn cluppie te bezoeken.
Heb inmiddels een uitkaart moeten aanschaffen om uitwedstrijd te kunnen bezoeken.
en wil ik iemand meenemen om eens bij cambuur te kijken
dan moet ik weer een clubcard aanschaffen?

Bernardo

Citaat van: peter op oktober 13, 2013, 18:50:25
Dan heb ik dus een seizoenskaart om mijn cluppie te bezoeken.
Heb inmiddels een uitkaart moeten aanschaffen om uitwedstrijd te kunnen bezoeken.
en wil ik iemand meenemen om eens bij cambuur te kijken
dan moet ik weer een clubcard aanschaffen?

Jij niet, maar die persoon.  :proost

Galdiano

Citaat van: peter op oktober 13, 2013, 18:50:25

en wil ik iemand meenemen om eens bij cambuur te kijken
dan moet ik weer een clubcard aanschaffen?

Laat ze maar lekker thuis! Gloryhunters hebben we niks aan!
Als die persoon wel wil, dan vraagt hij als ieder ander maar mooi een cc aan!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

EastSide058

#73
Zal wel een mooi strijd worden tussen Noord en het uitvak  :koffie Wij binne natuurlijk de geakste maar die Rotterdammers kennen er ook wat van ! kiek maar naar de klassieker (4-2) van 2 jaar geleden ! . Hopelijk zien we ook strijdlust op het veld en blijven de punten in Leeuwarden  :proost

Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Lore

Citaat van: Official-Sphere op oktober 13, 2013, 20:38:47
Zal wel een mooi strijd worden tussen Noord en het uitvak  :koffie Wij binne natuurlijk de geakste maar die Rotterdammers kennen er ook wat van ! kiek maar naar de klassieker (4-2) van 2 jaar geleden ! . Hopelijk zien we ook strijdlust op het veld en blijven de punten in Leeuwarden  :proost

Klopt inderdaad. Die wedstrijd was ik bij en NEE ik heb geen voorkeur voor Feyenoord of Ajax! Ik was er voor het voetbal en de ambiance! Was alleen wel erg koud!