Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - TimSCC

#2
 De komende maanden zal de club uit Leeuwarden nog minimaal elf spelers aantrekken voor de belofteploeg, vertelt technisch manager Marcel Keizer. ,,Het wordt een echt talententeam, met jongens waar rek in zit. De bedoeling is dat ze de stap richting het eerste elftal maken, of dat nou een halfjaar of twee jaar duurt. De selectie zal bestaan uit veertien à zestien spelers."
Eind februari kondigde Cambuur aan dat het vanaf volgend seizoen over een eigen belofteteam beschikt. Daarmee komt de samenwerking met FC Groningen ten einde. Betaaldvoetbalclubs kregen tot 1 maart van de KNVB de tijd om zich in te schrijven voor de nieuwe voetbalpiramide. Cambuur besloot om niet mee te doen en meldde de beloften aan voor de reservecompetitie op maandag.
#3
Weet dat er een vaste prijs is afgesproken maar vind het toch wel heel vreemd dat PSV bijvoorbeeld helemaal vanuit Eindhoven kan komen voor minder.

CiteerInformatie FC Groningen - PSV (23/11/2014)
Competitie:
Eredivisie

Datum en aanvang:
Zondag 23 november 2014, 12.30 uur

Prijzen:
Autocombi; 4,00
Buscombi PSV Supporters Club Cardhouders € 13,00
Buscombi PSV (Seizoen) Club Cardhouders € 23,00

Waarom kunnen wij dat niet?  :wall

#4
Wedstrijden / Re: AZ - SC Cambuur
maart 19, 2015, 10:53:13
Citaat van: siepelsjeu op maart 18, 2015, 16:51:55
Dus jij zou naar jong ajax-cambuur gaan?

Maakt het uit waar je heen gaat? Als Cambuur uit speelt en je kunt er bij zijn dan ga je toch. Of het nou DKV of Feyenoord uit is of dat je naar jong-ajax/twente/psv gaat...

Het is gewoon zo dat dit weer eens een perfecte aangelegenheid is, tijd/prijs/autocombi. En uitzonderingen daargelaten vind ik het jammer dat er niet een vol uitvak zal zijn.
En op de vraag of ik er voor de promotie ook bij was, ja op een uitzondering na elke wedstrijd.

:0= Dus come on en inschrijven voor morgenmiddag  |:)  :0= :0=
#5
Wedstrijden / Re: NAC - SC Cambuur 20-2-15
februari 16, 2015, 16:56:33
 |:) Moeten toch minimaal met 300 man die kant op? Come on you boys!  :0=
#6
Wedstrijden / Re: Cambuur - dkv 15 februari 2015
februari 05, 2015, 15:00:29
Citaat van: 666 op februari 05, 2015, 12:45:24
Ik kots op die boeren, wij zijn de baas in eigen huis. Al zouden wij onderaan staan en zij bovenaan (gaat nooit gebeuren) dan zijn wij hier nog de baas. Er vol op klappen en een dikke zege is gegarandeerd. Al die gekken bij ons op de tribune blazen die poepsnuivers helemaal omver. Ik wil geen raar praat hier horen dat het moeilijk wordt of dat ze gaan winnen  :R. Dat gebeurd niet....!

:y _O_
#7
Wedstrijden / Re: Cambuur - dkv 15 februari 2015
februari 05, 2015, 11:09:36
Citaat van: speculeter op februari 05, 2015, 09:37:23
En als wij verrassend een punt pakken in de kuip en dkv verliest van Zwolle ziet de wereld er weer een stuk leuker uit. |:)

Helemaal mee eens!  _O_
Moeten het niet groter maken dan het is, zijn te verwend! Laat ons dan maar weer wat vechtvoetbal spelen ipv 70% balbezit en wachten tot de tegenstander in de counter een gevaarlijk moment creëert.
#8
Citaat van: Dokkumer op februari 05, 2015, 09:12:34
Inspiratieloos...
Als wij ons spelletje niet kunnen spelen zoals we graag willen ligt er geen plan B in de kast.

Dit zeg ik dus ook al weken! Zodra de tegenstander inzakt, is het over. Maar met deze ploeg hebben we ook de wedstrijd tegen Zwolle gespeeld. Dus het kan WEL! Vergeet niet dat het zware weken zijn geweest met meerdere wedstrijden en vooral betere tegenstanders.. Hopen dat we dkv thuis pakken en dan de rest van de punten thuis houden! Komt een mooie reeks aan wat betreft de concurrenten die nog thuis komen. Hoop houden! En vooral de sfeer er weer in brengen, geeft de ploeg veel energie.
#9
Deze jongen komt er wel, geef hem even de tijd om te wennen! Heeft al meer laten zien dan Schepers en Schet samen. Leuke actie, nu nog even de perfectie! Positief blijven!!! :y
#10
Citaat van: yellow@ndblue op januari 14, 2015, 17:32:34
Is Rosheuvel wel een echte directe versterking voor Cambuur ?

323 minuten gespeeld in de Eredivisie, verdeelt over 9 wedstrijden(3 basisplaatsen). Hierin maakte hij 1 doelpunt. Heeft sinds 2 november niet meer bij de eerste selectie gezeten.

Ook 9 gespeeld bij de beloften, zonder doelpunten.

1 wedstrijd gespeeld in de beker tegen Gvvv, toen scoorde hij wel.

vraag me dit af zeker als je hem in een ruil betrekt met bijker of een behoorlijke transfersom voor hem moet betalen?

Als ik de dingen lees en hoor van Heracles supporters (waar Rosheuvel aan verhuurd was) dat hij echt laks oogt, niet veel toevoegt en dat ze blij waren dat hij weg was. Gezien die teksten zie ik hem liever niet komen, daar hebben we al 3 van : Schet,Schepers en Meleg.
#11
Selectie en Technische staf / Re: Lucas Bijker
januari 15, 2015, 09:27:15
Zie hem vaak lopen en dan praat je even met hem, Cambuur zit in die jongen.. die gaat echt niet naar dkv. Zal wel hopen op AZ, Twente of iets in die richting. Het is ook wel logisch, 2 jaar geleden JL en nu in schijnwerpers van de ED. En natuurlijk wie wil niet geld verdienen wat ze bij de 'grotere' clubs betalen.
#12
Weinig parkeergelegenheid, ze zijn daar vooral van buscombi's uitgegaan.. Vorig jaar was dramatisch aangegeven en zijn we bijna rond het stadion gereden  :?
#13
Wedstrijden / Re: Ajax - SC Cambuur
maart 04, 2014, 13:48:39
Alle advertenties van marktplaats verdwenen?  :wall
#14
Citaat van: gobo op mei 06, 2013, 12:00:01
Ik moet hem hebben! ik moet langer in deze roes blijven.  |:)
_O_
#15
Citaat van: Ruppppert op mei 05, 2013, 21:04:31
ik zou kijken wat ik kan doen. hoop dat er dan genoeg belangstelling voor is

kom maar op!
geliek 5 van die dingen :D