Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Fc Groningen - Sc Cambuur 12-04-2015

Gestart door Gasgeve, maart 19, 2015, 16:36:18

Vorige topic - Volgende topic

MotM Fc Groningen - Cambuur

Leonard Nienhuis
3 (8.3%)
Wout Droste
3 (8.3%)
Etiënne Reijnen
1 (2.8%)
Mart Dijkstra
10 (27.8%)
Lucas Bijker
2 (5.6%)
Sander van de Streek
1 (2.8%)
Mohamed El Makrini
1 (2.8%)
Erik Bakker
0 (0%)
Mikhail Rosheuvel
8 (22.2%)
Bartholomew Ogbeche
5 (13.9%)
Furdjel Narsingh
2 (5.6%)
Daniël de Ridder
0 (0%)
Calvin MacIntosh
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 36

Stemmen gesloten: april 19, 2015, 19:22:51

Gasgeve

FC Groningen – SC Cambuur
Zondag 12 april 2015, 14.30 uur
Euroborg

Deze wedstrijd is voor Cambuur-supporters met een uitkaart alleen te bezoeken met een verplichte buscombi.

Kosten: € 30,- voor leden van de Kern van Cambuur en € 35,- voor niet-leden
Vertrek:  11.30 uur vanaf het Cambuurplein
Aanwezig: uiterlijk 11.15 uur
Maximaal aantal kaarten: 1100

Vanwege de te verwachten grote belangstelling start de kaartverkoop op dinsdag 24 maart vanuit supportershome 't Hertje. Hier kun je dan van 19.00 tot 21.00 uur terecht om je in te schrijven voor Groningen - Cambuur en/of Ajax - Cambuur.

TimSCC

Weet dat er een vaste prijs is afgesproken maar vind het toch wel heel vreemd dat PSV bijvoorbeeld helemaal vanuit Eindhoven kan komen voor minder.

CiteerInformatie FC Groningen - PSV (23/11/2014)
Competitie:
Eredivisie

Datum en aanvang:
Zondag 23 november 2014, 12.30 uur

Prijzen:
Autocombi; 4,00
Buscombi PSV Supporters Club Cardhouders € 13,00
Buscombi PSV (Seizoen) Club Cardhouders € 23,00

Waarom kunnen wij dat niet?  :wall


Gasgeve

Omdat men bij Cambuur zo weinig mogelijk uitsupporters wil hebben, tenminste zo komt het beleid op mij over. Als het niet waar is, zegt u het maar.

jeff

#3
Heeft groningen ook niet dat als de club maar 1 vak afneemt de kaarten dan gratis zijn?
aan de prijs voor autocombi te zien, heeft psv hier voor gekozen.
Als cambuur de beide vakken afneemt moet het normale tarief betaald voor buscombi betaald worden.


Cambuur heeft bij buscombi toch al een paar keer korting gegeven op de buscombi prijs ivm prijs afspraken van de toegangskaarten. Fc Utrecht uit was dit het geval.

Bernardo

Klopt,  als je bij Groningen maar half vak afneemt krijg je korting.

sccleeuwarden

Dit zijn de prijsafspraken die destijds zijn gemaakt. (of je 400km rijdt of 30, dat maakt dan geen verschil) en voor de mensen die altijd mee gaan is dit een normale prijs, maar voor de gloryhunters die alleen de "leuke" wedstijdjes mee gaan is dit duur.

SCC-J

Citaat van: Gasgeve op maart 19, 2015, 16:58:41
Omdat men bij Cambuur zo weinig mogelijk uitsupporters wil hebben, tenminste zo komt het beleid op mij over. Als het niet waar is, zegt u het maar.
BVO zou iig veel meer kunnen doen ja.

GAE naar Cambuur

Prijsopbouw
De kosten voor één persoon in de bus zijn €13,78 (€4823,00 / 350 zitplaatsen) (offerte Connexxion Tours). De prijs voor het bezoekersvak in Leeuwarden is €10,-. Tel daar de €3,- administratieve kosten bij op (stewarding, schade e.d.) en dan maakt dat een totaalprijs van €26,78.

Heracles naar Dordrecht

Vak   Prijs
Bus combi   € 10,-
Servicekosten Ticketbox   € 2,40

SCC-J

Citaat van: sccleeuwarden op maart 19, 2015, 17:22:46
Dit zijn de prijsafspraken die destijds zijn gemaakt. (of je 400km rijdt of 30, dat maakt dan geen verschil) en voor de mensen die altijd mee gaan is dit een normale prijs, maar voor de gloryhunters die alleen de "leuke" wedstijdjes mee gaan is dit duur.

Och als je niet elke uitwedstrijd gaat ben je een gloryhunter  :O :O :O :O

35,- voor een voetbalwedstrijdje is gewoon veel. Op het wedstrijdkaartje bij een buscombi krijg je ook nog eens 40% korting. hoeveel geld gaat er dan wel niet naar de stewards en bus?

OuweSkeve

Dus in principe zijn alle mensen die al jaren wel elke thuiswedstrijd bezoeken en sporadisch een uitwedstrijd, en ook nog de leuke, Gloryhunters??
Ik snap sommigen wel dat dit te duur is. Maar bij anderen wil dit maar niet doordringen. Elk uittopic moet het even benoemd worden. :R :R Pannekoek


Galdiano

Iedereen heeft een andere associatie met de term gloryhunter.

Wat ik onder gloryhunters beschouw zijn supporters die vroeger ten tijde van de slechte jaren in de jupiler er niet waren en toen het wat beter ging opeens wel.
De reeks Graafschap, Emmen en Excelsior uit allemaal personen die nog nooit had gezien.
Waar waren ze in Sittard of Velsen toen we laatste stonden?

Er lopen tegenwoordig te veel gasten met een veel te grote mond dat ze voor Cambuur zijn, terwijl ze de 10 voorgaande jaren er nooit waren. En er wel hadden kunnen of moeten zijn!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Destroyer

Citaat van: Galdiano op maart 19, 2015, 19:19:30
Iedereen heeft een andere associatie met de term gloryhunter.

Wat ik onder gloryhunters beschouw zijn supporters die vroeger ten tijde van de slechte jaren in de jupiler er niet waren en toen het wat beter ging opeens wel.
De reeks Graafschap, Emmen en Excelsior uit allemaal personen die nog nooit had gezien.
Waar waren ze in Sittard of Velsen toen we laatste stonden?

Er lopen tegenwoordig te veel gasten met een veel te grote mond dat ze voor Cambuur zijn, terwijl ze de 10 voorgaande jaren er nooit waren. En er wel hadden kunnen of moeten zijn!

Dat klopt, toen liepen ze nog in de pamper. Maar dat gloryhunter verhaal zul je altijd houden. Heb ook al jarenlang SK en veel uitwedstrijden bezocht, maar helaas kan ik niet alle uitwedstrijden bezoeken. Die combi's zijn gewoon niet te betalen en mensonterend veelal. Laatste wedstrijd was PEC uit, behalve de uitslag zijn de reizen met een bus niet aan te bevelen. Vroeger was veel meer mogelijk, vrije uitreizen met de trein of auto op vrij vervoer. Dat is niet meer zo. Maar ach, gloryhunter, het zal altijd zo blijven ...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Galdiano

Ik verwacht absoluut niet van iedereen dat ze altijd gaan, doe ik zelf ook niet.
Komt mede door de buscombi's waar ik buiten Heerenveen en Groningen eigenlijk niet instap.
Ik stoor me gewoon aan de gasten die zeggen echten te zijn maar voorheen niet kwamen, en nee zaten toen niet in de pampers.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

OuweSkeve

En dan staan we maar weer met 4000 man thuis, kan ik tenminste weer staan/zitten waar ik wil :P 8P

Galdiano

Citaat van: OuweSkeve op maart 19, 2015, 21:24:42
En dan staan we maar weer met 4000 man thuis, kan ik tenminste weer staan/zitten waar ik wil :P 8P

De sfeer was vaak beter!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Treb

Buiten proportionele belachelijke absurde hoge prijzen.