Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - Vitesse woensdag 4 februari 20:45

Gestart door Bernardo, januari 27, 2015, 15:34:19

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur - Vitesse Man of the Match

Leonard Nienhuis
5 (16.1%)
Marlon Pereira
0 (0%)
Etiƫnne Reijnen
2 (6.5%)
Calvin MacIntosh
1 (3.2%)
Vytautas Andriuskevicius
7 (22.6%)
Mohamed El Makrini
6 (19.4%)
Sinan Bytyqi
0 (0%)
Martijn Barto
1 (3.2%)
Mikhail Rosheuvel
2 (6.5%)
Bartholomew Ogbeche
0 (0%)
Daniel de Ridder
0 (0%)
Lucas Bijker
0 (0%)
Sander van de Streek
7 (22.6%)

Totaal aantal stemmen: 31

Stemmen gesloten: februari 11, 2015, 09:11:56

EdsjeSCC

Goeie ploeg dat vitesse, dat zeiden de meesten van tevoren al (aantal waren het er niet mee eens want dan hadden ze wel hoger gestaan...) en die kun je alleen pijn doen als je goed speelt. Dat was het helaas bij lange na niet. Heel veel dramatische passes gezien en veel te veel spelers die niet of nauwelijks de bal willen hebben. Houd er niet zo van om steeds weer over Rusnak te beginnen, maar die wil ALTIJD de bal hebben. In mijn ogen moet om deze reden De Ridder op het middenveld spelen

DK

dramapot van cambuur zijde zeg.. wat missen we Rusnak.. geen 1 middenvelder die een crosspass of steekbal kan geven.. dus alle ballen maar breed of terug op Nienhuis, die de lange bal weer hanteert..  we gaan het nog flink lastig krijgen de komende wedstrijden.. 

HilversumOnTour

Dramatische pot en enorm lange terugreis :( wat een zooitje op de snelwegen! Barto snel vergeten als basisspeler en die lange ballen van Nienhuis komen ook nooit aan. Moet veel meer opgebouwd worden! Snel vergeten en op naar een knallende derby als volgende thuiswedstrijd.

Destroyer

Het wordt tijd dat Henk van zijn knuffelspeler opstelling afwijkt en de poppetjes op de juiste posities gaat opstellen. Te beginnen met het neerzetten van een fatsoenlijk middenveld met mo, bakker, vd.streek/Bytyqi

Barto hoort niet op het middenveld. Toen ik hoorde dat hij speelde had ik verwacht dat B. op de bank zou zitten. Nou niets was minder waar... Hoe haal je het in je hoofd! Barto is alles behalve een creative speler. Keiharde werker, beste inzetbaar als stormram in de laatse 15/30 minuten.

Henk, wanneer zet je Droste er weer in? Net voor de winterstop wonnen we aardig wat potjes. Toen stond Droste ook in de basis. Veel meer opbouw. Perreira en Bijker lijken wel te zakken in hun niveau per week...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

De Gast

#169
Inderdaad destroyer. Dit middenveld was een lachertje.. er kwam helemaal niks weg. Hier verlies je de slag al. Vervolgens Barto weer naar de linksbuiten.. daar kun je op die positie toch helemaal niks mee.. Een zwaktebod van onze trainer.

Ik zie het echter wel een beetje somber in. We hebben dus geen vervanger kunnen halen die het niveau van Rusnak op de midden een beetje kan halen.

keije

Met Peirera en Vytas op de backs kun je ook nooit onder de druk van de tegenstander uit voetballen.  Erg slecht beide in balbezit.
Wat heeft Droste eigenlijk misdaan ? Je vervangt de rechtsback en halve achterhoede wordt omgegooid.....
Onze meest ervaren speler De Ridder  geeft wederom niet thuis. Hij is een van de spelers die de ploeg bij de hand moeten nemen , als het even wat minder draait.
In de zomer ook even kijken voor een andere keeper. Ongelooflijk dat ballen in het 5-metergebied niet voor een keeper zijn. Bovendien maakt hij erg onzekere indruk en leek de 0-1 houdbaar. Helaas hebben beide doelmannen hun contrakt al verlengd...
Op zich kun je van Psv , Twente en vitesse verliezen , maar dit was wel erg futloos en kansloos.

Doorselecteren !! |:)

Treb

Citaat van: Destroyer op februari 05, 2015, 06:58:36
Het wordt tijd dat Henk van zijn knuffelspeler opstelling afwijkt en de poppetjes op de juiste posities gaat opstellen. Te beginnen met het neerzetten van een fatsoenlijk middenveld met mo, bakker, vd.streek/Bytyqi

Barto hoort niet op het middenveld. Toen ik hoorde dat hij speelde had ik verwacht dat B. op de bank zou zitten. Nou niets was minder waar... Hoe haal je het in je hoofd! Barto is alles behalve een creative speler. Keiharde werker, beste inzetbaar als stormram in de laatse 15/30 minuten.

Henk, wanneer zet je Droste er weer in? Net voor de winterstop wonnen we aardig wat potjes. Toen stond Droste ook in de basis. Veel meer opbouw. Perreira en Bijker lijken wel te zakken in hun niveau per week...

Wat een waarheid in deze post  :thumbsup

Lore

Citaat van: drg op februari 04, 2015, 23:28:29
En vergeten dat hij bijna eigenhandig Cambuur naar de Eredivisie heeft geloodst en eind vorig seizoen ook lekker op dreef was in oa. deze wedstrijd.

Komop, eigenhandig naar de eredivisie? Ben je vergeten hoe ongelofelijk veel kansen hij miste in dezelfde periode?

drg

Citaat van: EdsjeOgbeche op februari 05, 2015, 00:26:24
Goeie ploeg dat vitesse, dat zeiden de meesten van tevoren al (aantal waren het er niet mee eens want dan hadden ze wel hoger gestaan...) en die kun je alleen pijn doen als je goed speelt. Dat was het helaas bij lange na niet. Heel veel dramatische passes gezien en veel te veel spelers die niet of nauwelijks de bal willen hebben. Houd er niet zo van om steeds weer over Rusnak te beginnen, maar die wil ALTIJD de bal hebben. In mijn ogen moet om deze reden De Ridder op het middenveld spelen

Had Cambuur gespeeld zoals zij dat tegen Zwolle deden was deze wedstrijd echt geen probleem geweest.

DayDreamer

Sfeerloos, Inzetloos, passieloos, tempoloos, waardeloos  :R

Dokkumer

Inspiratieloos...
Als wij ons spelletje niet kunnen spelen zoals we graag willen ligt er geen plan B in de kast.

DayDreamer

Citaat van: Dokkumer op februari 05, 2015, 09:12:34
Inspiratieloos...
Als wij ons spelletje niet kunnen spelen zoals we graag willen ligt er geen plan B in de kast.

Die vergat ik inderdaad nog.

Lange bal wordt erg snel gehanteerd laatste wedstrijden, tegenstanders weten precies hoe ze ons nu moeten pakken, Vitesse deed dat helaas ook weer erg goed.
En als je dan je creatieve speler verdedigend laat spelen, o o o o Henkie.

En waarom macintosh naar de back, waarom niet Droste erin, of is die nog niet fit genoeg? En Barto op de buiten? Dan nog liever een Bob of Schet daar.

666

Middenveld met Sinan (te licht) en Barto (te weinig creativiteit en is geen middenvelder), krijg je het tegen iedere tegenstander moeilijk. Vytas en Marlon heb je aardige verdedigers, maar aanvallend is het niet goed. De Ridder gaf niet echt thuis en Rosheuvel is een hardloper, en wat er dan moet gebeuren weet hij niet, reageerde altijd ipv dat hij een stap vooruit denkt.

Met teveel van deze spelers in de basis roep je de ellende over jezelf af. Was Vitesse nu zo goed of was Cambuur nu zo slecht. Vitesse is een goede ploeg, alleen met andere voetballers uit onze selectie hadden we meer kans gehad op een goed resultaat.

Hebben we de laatste wedstrijden nou zo slecht gespeeld om alles maar om te gooien? Dacht het niet, een paar keer pech dat het kwartje niet onze kant op valt.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

legeips

Wat had ik graag Ritzmaier erbij gezien.. Kon hij weer vertrouwen tanken en hadden we meer inspiratie, keuze en creativiteit op het middenveld..

Maar helaas de transfer periode is gesloten..

Ik hoop van harte dat we tegen DKV de ommekeer kunnen maken, anders worden de relatieve makkelijkere wedstrijden ook ontzettend moeilijk en zwaar..

En Barto, i rest my case. _O_

Lore

Citaat van: Dokkumer op februari 05, 2015, 09:12:34
Inspiratieloos...
Als wij ons spelletje niet kunnen spelen zoals we graag willen ligt er geen plan B in de kast.

Inderdaad! Vitesse had snel door dat ze Cambuur niet moeten laten voetballen. Ze deden dat erg goed en Cambuur had geen enkel antwoord.