Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - Vitesse woensdag 4 februari 20:45

Gestart door Bernardo, januari 27, 2015, 15:34:19

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur - Vitesse Man of the Match

Leonard Nienhuis
5 (16.1%)
Marlon Pereira
0 (0%)
Etiƫnne Reijnen
2 (6.5%)
Calvin MacIntosh
1 (3.2%)
Vytautas Andriuskevicius
7 (22.6%)
Mohamed El Makrini
6 (19.4%)
Sinan Bytyqi
0 (0%)
Martijn Barto
1 (3.2%)
Mikhail Rosheuvel
2 (6.5%)
Bartholomew Ogbeche
0 (0%)
Daniel de Ridder
0 (0%)
Lucas Bijker
0 (0%)
Sander van de Streek
7 (22.6%)

Totaal aantal stemmen: 31

Stemmen gesloten: februari 11, 2015, 09:11:56

Bernardo

Alweer een midweekse wedstrijd, lijkt wel alsof we Europees spelen.  :proost

Scheidsrechter Kamphuis.


Lore

Mooie tijd man! Eerst even dochtertje op bed doen en dan lopen naar stadion!

drg

Waarom wordt deze midweeks gespeeld trouwens? Heb ik iets gemist?  :X

Bernardo

Citaat van: drg op januari 27, 2015, 16:54:24
Waarom wordt deze midweeks gespeeld trouwens? Heb ik iets gemist?  :X

Is gewoon een midweekse speelronde. Was vorig jaar ook zo.

666

Citaat van: Lore op januari 27, 2015, 16:21:42
Mooie tijd man! Eerst even dochtertje op bed doen en dan lopen naar stadion!

Jammer van al die jeugd die niet gaan (mogen), supporters van de toekomst
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

denistel

die komen anders oek wel eens laat op bed toch,,,die lui alweer 4-0 achter bij grunnen die zijn echt wel te pakken hoor.

Eewal

Citaat van: denistel op januari 28, 2015, 22:21:05
die komen anders oek wel eens laat op bed toch,,,die lui alweer 4-0 achter bij grunnen die zijn echt wel te pakken hoor.
zal lastig zat worden. Tot de rode kaart was Groningen zwaar de mindere van Vitesse..

Dokkumer

Tegen Vitesse kun je in principe ook wel zonder keeper en verdediging spelen, die missen nog meer kansen dan wij doen. :devil

Eewal

Citaat van: Dokkumer op januari 28, 2015, 22:39:33
Tegen Vitesse kun je in principe ook wel zonder keeper en verdediging spelen, die missen nog meer kansen dan wij doen. :devil
het maakt inderdaad niet uit dat beide keepers van Cambuur niet uitblinken  :devil

speculeter

Citaat van: Dokkumer op januari 28, 2015, 22:39:33
Tegen Vitesse kun je in principe ook wel zonder keeper en verdediging spelen, die missen nog meer kansen dan wij doen. :devil
Als wij de kansen nu wel eens benutten en zij ook...
Word het denk ik 6-6.

zeewolde

Citaat van: Dokkumer op januari 28, 2015, 22:39:33
Tegen Vitesse kun je in principe ook wel zonder keeper en verdediging spelen, die missen nog meer kansen dan wij doen. :devil

Immers scoort nooit, vorig seizoen wel tegen Cambuur
Castaignos scoorde vorig seizoen nooit , wel tegen Cambuur
Vitesse scoort nooit, volgende week....... (laat dit aub alleen een boze droom zijn...)

De Gast

Twente uit altijd kut. Maar weer snel vergeten.

Zou misschien niet een overbodige luxe zijn om eens een keer op voorsprong te komen..

Destroyer

Citaat van: zeewolde op januari 29, 2015, 10:24:40
Immers scoort nooit, vorig seizoen wel tegen Cambuur
Castaignos scoorde vorig seizoen nooit , wel tegen Cambuur
Vitesse scoort nooit, volgende week....... (laat dit aub alleen een boze droom zijn...)

Als Vitesse dit weekend weer verliest... Dan weet je het wel woensdag he?!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

CambuurAmersfoort

Zorgelijk dat we in alle 4 de wedstrijden na de winterstop nog geen minuutje voor hebben gestaan.
Daardoor speel je continu een zware wedstrijd en kan je niet eens loeren op een counter met je snelle buitens.
Is zaak dat we snel eens een keer weer 1,2-0 voorkomen en vanuit daar kunnen voetballen.

Hopelijk heeft vitesse vandaag loodzware pot tegen ajax. Vitesse heeft in ieder geval bijna 24 uur minder om te herstellen van dit weekend.

speculeter

Mijn gevoel zegt wel dat Henk Woensdag weer begint met Barto op het middenveld.
En dan maar hopen op zelfde wedstrijd en uitslag als vorig seizoen.