Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - Vitesse woensdag 4 februari 20:45

Gestart door Bernardo, januari 27, 2015, 15:34:19

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur - Vitesse Man of the Match

Leonard Nienhuis
5 (16.1%)
Marlon Pereira
0 (0%)
Etiënne Reijnen
2 (6.5%)
Calvin MacIntosh
1 (3.2%)
Vytautas Andriuskevicius
7 (22.6%)
Mohamed El Makrini
6 (19.4%)
Sinan Bytyqi
0 (0%)
Martijn Barto
1 (3.2%)
Mikhail Rosheuvel
2 (6.5%)
Bartholomew Ogbeche
0 (0%)
Daniel de Ridder
0 (0%)
Lucas Bijker
0 (0%)
Sander van de Streek
7 (22.6%)

Totaal aantal stemmen: 31

Stemmen gesloten: februari 11, 2015, 09:11:56

Collingwood

Mooi dat we ons zo'n slechte reeks kunnen veroorloven, maar het mag van mij nu wel afgelopen zijn. Waar in de vorige wedstrijden nog wel aardig tot goed werd gevoetbald was het gisteren zeer matig, ik kan er niets anders van maken.

Totaal geen reden voor paniek (nog steeds een dikke voorsprong op de onderste plaatsen, de zware reeks bijna voorbij, tegen NAC was het ook enorm slecht en daarna is het ook goed gekomen), maar nogmaals: Ik hoop wel dat dit bijna afgelopen is.
Kalmte alleen kan u redden.

CJ058

PSV Eindhoven – begroting: 62 miljoen euro
FC Twente – begroting 46 miljoen euro
Feyenoord Rotterdam – begroting: 35 miljoen euro
Vitesse – begroting: 30 miljoen euro

SC Cambuur - begroting: 6,5 miljoen euro.

Kwartfinale beker, linkerrijtje tijdens de winterstop.
Voetballend niet veel minder dan de bovenstaande clubs, maar uiteindelijk gaat het om de knikkers. Een logisch verschil als je alleen al naar de knaken kijkt. Gevolg: een aantal keer zuur verliezen en meteen weer al die waan van de dag berichten over neerwaartse spiraal. We raken verwend, zondag en vooral de 15e ouderwets het gas erop!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Eigen aanvalsspel was ronduit zwak, maar wat me nog meer zorgen baart is dat ze Vitesse op geen enkel moment konden vastzetten. Tegen Zwolle was dat erg goed en tegen Twente ook nog heel behoorlijk. Nu had Vitesse elke keer een mannetje over en werd niet met het hele team druk gezet. Vitesse speelde elke keer onder de druk uit en speelde in het enkele geval van nood een redelijke lange bal.
Henk, held, bedankt

drg

Normaal gesproken verlies je deze wedstrijden door het hele seizoen, alleen maakt men er nu een groter drama van dan nodig is omdat we ze toevallig nu achter elkaar spelen. Terwijl juist in de meeste wedstrijden afgezien van gisteren gewoon op en top speelden.

Ik kan niet wachten op de reeks vanaf de derby, dan klappen we gewoon de ene 3 punter na de andere. Ik verwacht dat we eind dit seizoen gewoon 10-12de staan.

TimSCC

Citaat van: Dokkumer op februari 05, 2015, 09:12:34
Inspiratieloos...
Als wij ons spelletje niet kunnen spelen zoals we graag willen ligt er geen plan B in de kast.

Dit zeg ik dus ook al weken! Zodra de tegenstander inzakt, is het over. Maar met deze ploeg hebben we ook de wedstrijd tegen Zwolle gespeeld. Dus het kan WEL! Vergeet niet dat het zware weken zijn geweest met meerdere wedstrijden en vooral betere tegenstanders.. Hopen dat we dkv thuis pakken en dan de rest van de punten thuis houden! Komt een mooie reeks aan wat betreft de concurrenten die nog thuis komen. Hoop houden! En vooral de sfeer er weer in brengen, geeft de ploeg veel energie.

Cambuur Groningen

Ben ik de enige die denkt dat het gisteren ook deels met het veld te maken had. Het leek wel of met het minimale laagje sneeuw de bal volslagen anders stuiderde dan normaal. Natuurlijk zou Vitesse daar ook last van moeten hebben, maar die zijn natuurlijk gewend om op een waardeloos veld te spelen

Dokkumer

Citaat van: Cambuur Groningen op februari 05, 2015, 10:53:53
Ben ik de enige die denkt dat het gisteren ook deels met het veld te maken had. Het leek wel of met het minimale laagje sneeuw de bal volslagen anders stuiderde dan normaal. Natuurlijk zou Vitesse daar ook last van moeten hebben, maar die zijn natuurlijk gewend om op een waardeloos veld te spelen
Natuurlijk was het veld mede debet aan het matige spel, alleen pakte Vitesse dat gewoon beter (slimmer) aan.
Ik blijf van mening dat wij maar 1 kunstje kennen en niet tot weinig kunnen anticiperen op veranderingen.

HilversumOnTour

Citaat van: CJ058 op februari 05, 2015, 10:17:28
PSV Eindhoven – begroting: 62 miljoen euro
FC Twente – begroting 46 miljoen euro
Feyenoord Rotterdam – begroting: 35 miljoen euro
Vitesse – begroting: 30 miljoen euro

SC Cambuur - begroting: 6,5 miljoen euro.

Kwartfinale beker, linkerrijtje tijdens de winterstop.
Voetballend niet veel minder dan de bovenstaande clubs, maar uiteindelijk gaat het om de knikkers. Een logisch verschil als je alleen al naar de knaken kijkt. Gevolg: een aantal keer zuur verliezen en meteen weer al die waan van de dag berichten over neerwaartse spiraal. We raken verwend, zondag en vooral de 15e ouderwets het gas erop!

Zo is het! Waar we eerst BLIJ mochten zijn dat Vitesse uberhaupt hier kwam spelen voor de competitie, zit nu toch het meerendeel te wachten op een overwinning. Het gaat geweldig met onze club  |:)

CJ058

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op februari 05, 2015, 11:09:12
Zo is het! Waar we eerst BLIJ mochten zijn dat Vitesse uberhaupt hier kwam spelen voor de competitie, zit nu toch het meerendeel te wachten op een overwinning. Het gaat geweldig met onze club  |:)
Precies!!

Laten we de tijd van de waan van de dag lekker in het verleden laten (in combinatie met alle financiële malaise). Wij zijn Cambuur, wij gaan ons handhaven! 

Dokkumer

Handhaving maak ik me geen zorgen over, het komt uiteindelijk allemaal wel goed ;)

De Gast

We spelen de hele eerste helft van de competitie in het linkerrijtje.. dan mag je toch wel eens goed kijken waar het nu mis gaat. Zeker met het kansloze spel van gister. Geen schot op de goal volgens mij.

Wedstrijden zoals die onlangs zijn gespeeld daar pak je de bonuspunten. Straks moet je eigenlijks de punten wel pakken. Dat kan, zeker na gister, nog wel eens flink tegen vallen. Van de laatste 8 thuiswedstrijden hebben we er ook liefst 7 verloren.. zegt genoeg.

Lore

Citaat van: Dokkumer op februari 05, 2015, 11:26:38
Handhaving maak ik me geen zorgen over, het komt uiteindelijk allemaal wel goed ;)

Echt? Ik lig nog elke nacht wakker hiervan!  :devil

oldehove

Ik vond pereira gister heel erg tegenvallen..
ut komt su as het komt

Vedetski

Citaat van: oldehove op februari 05, 2015, 12:48:25
Ik vond pereira gister heel erg tegenvallen..

Heeft als back wel heel weinig drang naar voren.. droste zoekt dan in ieder geval nog vaak de aanval op
:koffie

Treb

Citaat van: De Gast op februari 05, 2015, 11:45:47
We spelen de hele eerste helft van de competitie in het linkerrijtje.. dan mag je toch wel eens goed kijken waar het nu mis gaat. Zeker met het kansloze spel van gister. Geen schot op de goal volgens mij.

Wedstrijden zoals die onlangs zijn gespeeld daar pak je de bonuspunten. Straks moet je eigenlijks de punten wel pakken. Dat kan, zeker na gister, nog wel eens flink tegen vallen. Van de laatste 8 thuiswedstrijden hebben we er ook liefst 7 verloren.. zegt genoeg.

Verloren van PSV, Ajax, Feyenoord, AZ, Vitesse. Dat is hartstikke logisch.

NAC was gewoon heel slecht.

We krijgen hveen, Excelsior, Willem II, Eagles, Heracles, Utrecht nog thuis en Dordrecht nog uit. Ik maak me geen enkele zorgen.