Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - Vitesse woensdag 4 februari 20:45

Gestart door Bernardo, januari 27, 2015, 15:34:19

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur - Vitesse Man of the Match

Leonard Nienhuis
5 (16.1%)
Marlon Pereira
0 (0%)
Etiƫnne Reijnen
2 (6.5%)
Calvin MacIntosh
1 (3.2%)
Vytautas Andriuskevicius
7 (22.6%)
Mohamed El Makrini
6 (19.4%)
Sinan Bytyqi
0 (0%)
Martijn Barto
1 (3.2%)
Mikhail Rosheuvel
2 (6.5%)
Bartholomew Ogbeche
0 (0%)
Daniel de Ridder
0 (0%)
Lucas Bijker
0 (0%)
Sander van de Streek
7 (22.6%)

Totaal aantal stemmen: 31

Stemmen gesloten: februari 11, 2015, 09:11:56

sunderland


sunderland

We mutte ons zelf niet in een dal praten .Het was idd de slechtste wedstr van het seioen .Klaar.

sunderland


John Hiatt

Niks aan de hand, maatje te groot, stonden tactisch goed, bla bla bla. Dit was een lachertje. Barto, Bijker, Nienhuis, hoe lang hebben die krediet?

zeewolde

Citaat van: sunderland op februari 04, 2015, 23:10:35
We mutte ons zelf niet in een dal praten .Het was idd de slechtste wedstr van het seioen .Klaar.
dat dacht ik ook, samen met excelsior uit.

Eewal

Het is een fantastisch jaar en zo, en we zijn hartstikke verwend de afgelopen twee jaar, maar ben er nu wel even klaar mee. Het wordt tijd voor een beste stunt waardoor je deze klote wedstrijden in 1 keer bent vergeten..

sunderland

Citaat van: John Hiatt op februari 04, 2015, 23:13:21
Niks aan de hand, maatje te groot, stonden tactisch goed, bla bla bla. Dit was een lachertje. Barto, Bijker, Nienhuis, hoe lang hebben die krediet?
wie wel dan vandaag .Bytigi heeft die iets goed gedaan ,corners waren dramatisch

zeewolde

Citaat van: Eewal op februari 04, 2015, 23:14:41
Het is een fantastisch jaar en zo, en we zijn hartstikke verwend de afgelopen twee jaar, maar ben er nu wel even klaar mee. Het wordt tijd voor een beste stunt waardoor je deze klote wedstrijden in 1 keer bent vergeten..
15 februari : D-DAY

Robinho

Drama van een Barto die kan echt helemaal niets.  Cambuur onwaardig

sunderland

Citaat van: Robinho op februari 04, 2015, 23:16:38
Drama van een Barto die kan echt helemaal niets.  Cambuur onwaardig
Barto moet invallen

666

Ik weet nu ook waarom Rosheuvel weg mocht bij AZ, domme hardloper.

En met Barto beginnen... Moet ik meer zeggen. Ja toch nog, woensdag kwart voor negen  :fant
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Eewal

Citaat van: zeewolde op februari 04, 2015, 23:15:50
15 februari : D-DAY
komende zondag mag ook alvast wel. Verwachtingspatroon is laag.. Kan alleen maar meevallen..

sunderland

Citaat van: 666 op februari 04, 2015, 23:21:51
Ik weet nu ook waarom Rosheuvel weg mocht bij AZ, domme hardloper.

En met Barto beginnen... Moet ik meer zeggen. Ja toch nog, woensdag kwart voor negen  :fant
maak iedereen maar af jong .vanaf links kwam gelukkig veel gevaar

drg

Citaat van: Robinho op februari 04, 2015, 23:16:38
Drama van een Barto die kan echt helemaal niets.  Cambuur onwaardig

En vergeten dat hij bijna eigenhandig Cambuur naar de Eredivisie heeft geloodst en eind vorig seizoen ook lekker op dreef was in oa. deze wedstrijd.

Cambuur Groningen

Was niet best, maar dat lagniet alleen aan Barto. We hebben gewoonweg gern antwoord op teams die vtoeg druk zetten. Dan gaan de ballen breed, terug en tenslotte door de lucht naar B. Die staat daardoor nooit op de plek waar hij moet staan als er toch eens een bal van de zijkant komt.