Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[03-05-13] Excelsior - S.C. Cambuur

Gestart door Ruppppert, april 16, 2013, 12:38:08

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Area 58

Ruppppert


papagaaiensoep

Rupppert kest niet een mooie compilatie DVD make van dit bijzondere seizoen? Veel voor weinig!

Als ik kiek naar de huldiging van Ajax net .... zodra der van die muziek tussendeur komt, valt de sfeer weg want die popi-jopi deuntsies bepale dan het geluud. Morgen gewoan een uur lang de stekkers uut de mengpanelen sudat de supporters de liederen bepale. Was vrijdagavond ok al het mooist.

SCCornjum

Citaat van: papagaaiensoep op mei 05, 2013, 17:37:54
Rupppert kest niet een mooie compilatie DVD make van dit bijzondere seizoen? Veel voor weinig!

Als ik kiek naar de huldiging van Ajax net .... zodra der van die muziek tussendeur komt, valt de sfeer weg want die popi-jopi deuntsies bepale dan het geluud. Morgen gewoan een uur lang de stekkers uut de mengpanelen sudat de supporters de liederen bepale. Was vrijdagavond ok al het mooist.

Heb de hele uitzending/huldiging vanmiddag gezien op AT5. (schotel)
De muziek van cd/MP3 was een aanfluiting, daar breng je geen sfeer mee, laat ons als supporters ook ff razen...
Watching Football Is Not A Crime

Ruppppert

Citaat van: papagaaiensoep op mei 05, 2013, 17:37:54
Rupppert kest niet een mooie compilatie DVD make van dit bijzondere seizoen? Veel voor weinig!

ik zou kijken wat ik kan doen. hoop dat er dan genoeg belangstelling voor is

Destroyer

Citaat van: Ruppppert op mei 05, 2013, 21:04:31
ik zou kijken wat ik kan doen. hoop dat er dan genoeg belangstelling voor is

Ik zou zeggen maak een poll aan. Ik heb ook wel belang.  Prachtig.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

Goed idee. Rupppppppperrrrrts HIGHLIGHTS. Begin maar ergens eind maart :devil

Yellow Army

Area 58

marrumer


zandokan

Zet mij ook maar op de lijst

Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk

Forza Peersman

mscc

Citaat van: Dokkumer op mei 05, 2013, 21:12:56
Goed idee. Rupppppppperrrrrts HIGHLIGHTS. Begin maar ergens eind maart :devil

Begin nu maar :P :P

El FLaco

bist al begonnen?  :thumbsup

(zet mij maar oppe lijst)

Ruppppert

Citaat van: El FLaco op mei 06, 2013, 09:12:39
bist al begonnen?  :thumbsup

(zet mij maar oppe lijst)
begin vanavond met beelden verzamelen, eerst nog ff wat filmen bij de huldiging. Heb dokkie gevraagd om een poll te maken zodat ik kan zien hoeveel ik ongeveer moet gaan maken, daarbij ga ik de kvc ff vragen om op de opendag de dvd te verkopen bij hun stand, en via Marktplaats ofz. Ik ga op de dvd zetten een geheel seizoensverslag van de wedstrijden en met daqrin verwerkt wat sfeer beelden en als bonus film een een compilatie van mooie beelden van kampioens wedstrijd +huldiging

Dokkumer

Citaat van: mscc op mei 06, 2013, 00:35:00
Begin nu maar :P :P
Nee ik doelde op beelden vanaf eind maart juh dwaas :devil