Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden

Gestart door siepelsjeu, augustus 01, 2014, 19:01:48

Vorige topic - Volgende topic

Heracles - Cambuur Man of the Match

Leonard Nienhuis
4 (4.9%)
Vytautas Andriuskevicius
4 (4.9%)
Etiënne Reijnen
25 (30.9%)
Lucas Bijker
9 (11.1%)
Wout Droste
3 (3.7%)
Erik Bakker
1 (1.2%)
Mohamed El Makrini
3 (3.7%)
Albert Rusnák
0 (0%)
Sander van der Streek
1 (1.2%)
Michiel Hemmen
31 (38.3%)
Bartholomew Ogbeche
0 (0%)
Marlon Pereira
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 81

Stemmen gesloten: augustus 29, 2014, 21:55:30

Casuals-lwd

5 punten in de eerste 3 wedstrijden tegen waarvan 2 top teams zou prachtig zijn gas geven  |:)

Dokkumer


Viper

Citaat van: Dokkumer op augustus 19, 2014, 14:17:49
Nee hoor, heeft met de wedstrijd te maken.  l0l

Oh, ik dacht dat het alleen over auto's en busjes mocht gaan. 8P

Dokkumer

Citaat van: Viper op augustus 19, 2014, 14:51:24
Oh, ik dacht dat het alleen over auto's en busjes mocht gaan. 8P
Ja dat is wel het hoofdonderwerp, ook wedstrijdgerelateerd trouwens... :P

Lore

Citaat van: Dokkumer op augustus 19, 2014, 14:56:41
Ja dat is wel het hoofdonderwerp, ook wedstrijdgerelateerd trouwens... :P

Nou begin ik te twijfelen! Mag het dan ook nog gaan over wat wij mee nemen te eten en drinken onderweg?

Dokkumer

Citaat van: Lore op augustus 19, 2014, 15:01:38
Nou begin ik te twijfelen! Mag het dan ook nog gaan over wat wij mee nemen te eten en drinken onderweg?
Ja hoor, zolang het maar niet over pakjes Sultana, pepermunt en thermosflessen koffie/thee gaat :zweep

Viper


jeff

Citaat van: Dokkumer op augustus 19, 2014, 15:03:34
Ja hoor, zolang het maar niet over pakjes Sultana, pepermunt en thermosflessen koffie/thee gaat :zweep
godver, wou nou net een rolletje king een familie pak sultana en me koffiekan mee nemen :X

justremco

315 supporters zijn er vrijdag zeker bij in het uitvak van het Polman Stadion! Ook mee naar Almelo? Schrijf je dan nog in voor de buscombi!

Bron: Cambuur twitter

HilversumOnTour

Citaat van: justremco op augustus 19, 2014, 15:28:21
315 supporters zijn er vrijdag zeker bij in het uitvak van het Polman Stadion! Ook mee naar Almelo? Schrijf je dan nog in voor de buscombi!

Bron: Cambuur twitter

Goed begin van het seizoen zo! Hopelijk kunnen we deze lijn doortrekken en krijgen we veel autocombi's  |:)

Casuals-lwd

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 19, 2014, 15:29:31
Goed begin van het seizoen zo! Hopelijk kunnen we deze lijn doortrekken en krijgen we veel autocombi's  |:)
Hoeveel man passen er in het uitvak ?  |:)

Tukker

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 19, 2014, 15:29:31
Goed begin van het seizoen zo! Hopelijk kunnen we deze lijn doortrekken en krijgen we veel autocombi's  |:)
Zolang er maar geen gedonder is tussen supporters. Bij Vitesse stond je mooi achter het hek dus geen confrontatie mogelijk tussen supporters. Ik weet niet of dat vrijdag weer zo is.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Gasgeve

Citaat van: Casuals-lwd op augustus 19, 2014, 15:33:48
Hoeveel man passen er in het uitvak ?  |:)

2 uitvakken, 300 in elke geloof ik. Maar het probleem is de parkeergelegenheid volgens Cambuur zelf.

TimSCC

Weinig parkeergelegenheid, ze zijn daar vooral van buscombi's uitgegaan.. Vorig jaar was dramatisch aangegeven en zijn we bijna rond het stadion gereden  :?

Lore

Citaat van: Viper op augustus 19, 2014, 15:17:34
Lore blijft opeens verdacht stil. :insane

:_schater :_schater Ik was mijn tas weer aan het uitpakken. Alle sultana en pepermunt eruit en ingeruild voor bier en chips!