Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Lucas Bijker

Gestart door SCC-J, februari 03, 2013, 21:13:37

Vorige topic - Volgende topic

brambo3004

Citaat van: Peetts op januari 14, 2015, 14:05:45
En je punt is?

Dat je ongelijk hebt, dat zegt hij toch?

Treb

Citaat van: Peetts op januari 14, 2015, 14:05:45
En je punt is?

Dat ie dat al gemaakt had en dat je belerend overkomt.

Peetts

Citaat van: moodygrunn op januari 14, 2015, 14:00:59
Buiten het feit dat je nogal belerend overkomt in je post heb je feitelijk ook nog eens geen gelijk. Bij een herenakkoord is namelijk geen sprake van een bindend contract, waar een voorcontract wel degelijk bindend is voor beide partijen.

Heb het niet over een zgn "heren akkoord" heb het letterlijk over een voorcontract welke idd bindend is voor beide partijen.
Het kan zo maar zijn Dat AZ meewerkt aan de 'verkoop' van Rosheuvel op voorwaarde dat AZ en Bijker eruit komen, en dat AZ Bijker tot einde seizoen stalt bij Cambuur.

mescc

Zou hij echt zo weinig respect/gevoel voor SCC hebben dat hij naar dat dorp gaat? Kan het me bijna niet voorstellen! Dankzij Cambuur betaald voetballer geworden.

Locoleeuw

Als hij vanavond bij die mongolen gepresenteerd zou worden, zou dit nieuws allang op internet hebben gestaan toch
Wherever we went and whatever we did.
Only one thing I know for sure.
We had a sick night, bitches!

mescc

Ik bedoel niet vandaag, maar aan het eind van het seizoen.

moodygrunn

Citaat van: Peetts op januari 14, 2015, 14:10:53
Heb het niet over een zgn "heren akkoord" .
Jij hebt het over een gentlemen's agreement toch?
In Henk en Sandor we trust

Sander Scc

#952
Wat een clubman niet onze Bijkertje..
Straks drie stappen omhoog in salaris en drie stappen achteruit in voetbalbeleving.  l8l

de Schoot

Laat gaan...
Elke (verstandige) voetballer gaat voor het geld. Clubgevoel komt op de laatste plaats.
Mocht ie naar huhu gaan, zal ik er geen traan om laten, maar stiekem hoop ik wel dat Dwight 'm centraal achterin zet ;)

VOLGENDE!!!

PePe

Ooit weer terug willen keren, is geen optie.

Collingwood

Moeten we eerst niet even afwachten wat er daadwerkelijk gaat gebeuren?
Kalmte alleen kan u redden.

Marc S

Jezus jullie doen als of hij daar al heen is.

De Gast

Bijker, clubman, jongen van de stad. En dan zulke teksten hier op het forum.. door een Sander Scc bijvoorbeeld.. wie ben jij dan wel eigenlijks?

Ik vind het echt beschamend. Een ieder mag trots zijn dat een Lucas onze kleuren verdedigt. Ik hoop dat ie dat nog even blijft doen en anders wens ik hem veel succes elders, behalve bij dkv.

sccleeuwarden

Zo is het! Hij voetbalt hier nog gewoon en heeft ook laten weten dat hij van niks weet. Als hij naar een andere club gaat, is iedereen zijn eigen keus. Als ik 25 jaar bij een baas werk en ik kan bij een andere meer verdienen, kies ik ook voor mezelf! Maar helaas hebben wij "supporters" die te veel met een ander bezig zijn en niet verder kijken dan hun neus lang is.

Citaat van: De Gast op januari 14, 2015, 20:53:13
Bijker, clubman, jongen van de stad. En dan zulke teksten hier op het forum.. door een Sander Scc bijvoorbeeld.. wie ben jij dan wel eigenlijks?

Ik vind het echt beschamend. Een ieder mag trots zijn dat een Lucas onze kleuren verdedigt. Ik hoop dat ie dat nog even blijft doen en anders wens ik hem veel succes elders, behalve bij dkv.

TimSCC

Zie hem vaak lopen en dan praat je even met hem, Cambuur zit in die jongen.. die gaat echt niet naar dkv. Zal wel hopen op AZ, Twente of iets in die richting. Het is ook wel logisch, 2 jaar geleden JL en nu in schijnwerpers van de ED. En natuurlijk wie wil niet geld verdienen wat ze bij de 'grotere' clubs betalen.