Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[03-05-13] Excelsior - S.C. Cambuur

Gestart door Ruppppert, april 16, 2013, 12:38:08

Vorige topic - Volgende topic

rody rules


zit hier vandaag zoals elke dag strak in pak op kantoor in groningen, maar vandaag:: cambuurstropdas voor!  |:) en iedereen vindt het prachtig, heerlijk gevoel!  |:)

Dokkumer

Haha, zo ging het hier vanmorgen op het Gemeentehuis ook. Werken ho maar -maar dat is normaal-, onderwerp van gesprek was 2 minuten Ajax, de rest CAMBUUR!!!!

dit is mien club

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

rtscc


TimSCC

Citaat van: Ruppppert op mei 05, 2013, 21:04:31
ik zou kijken wat ik kan doen. hoop dat er dan genoeg belangstelling voor is

kom maar op!
geliek 5 van die dingen :D

oost058

Citaat van: rody rules op mei 06, 2013, 11:24:53
zit hier vandaag zoals elke dag strak in pak op kantoor in groningen, maar vandaag:: cambuurstropdas voor!  |:) en iedereen vindt het prachtig, heerlijk gevoel!  |:)

Haha schitterend. Mij net zo - ook in Groningen - in SCC shirt en sjaal om de hele dag. Bij formeel gesprek even omkleden naar overhemd en drie kwartier later weer in de Cambuur outfit. Werd door diverse collega's (meest Groningen fans) netjes gefeliciteerd!

gobo

Het enige jammere aan dit verhaal is dat er, volledig door eigen schuld, gaten in mijn herinnering vallen.  |:) :proost
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

wiekie1969

Jack Tuyp beste speler Jupiler League en Hans de Koning beste coach. Volgens mij binne die lui 2e wudden  :_schater :_schater :_schater :_schater

moodygrunn

Citaat van: wiekie1969 op mei 06, 2013, 23:26:08
Jack Tuyp beste speler Jupiler League en Hans de Koning beste coach. Volgens mij binne die lui 2e wudden  :_schater :_schater :_schater :_schater

Tjah, je kan het als KNVB toch ook niet verkopen om Henk de Jong zonder diploma (met die trainerscursus in aantocht) tot coach van het jaar te benoemen? :_schater Dan is die hele trainerscursus een aanfluiting en geldmachine van de KNVB......

_O_ _O_ _O_ Henk de Jong _O_ _O_ _O_
In Henk en Sandor we trust

Holwerd voor Cambuur

Triest.. Arts was de beste dit seizoen!! (toch, mevrouw Arts??)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Lwdscc

Elvis Manu mist de eerste vier wedstrijden van komend seizoen. De KNVB legde de aanvaller van Excelsior de schorsing op voor zijn wilde charge op Cambuur-doelman Leonard Nienhuis

marrumer

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 07, 2013, 00:10:25
Triest.. Arts was de beste dit seizoen!! (toch, mevrouw Arts??)
en de beste speler is toch verreweg johny de vries  :?

Dokkumer

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 07, 2013, 00:10:25
Triest.. Arts was de beste dit seizoen!! (toch, mevrouw Arts??)
sstt, er is mee gerommeld met dat FB account..
Net zoals mijn harde uitspraken over Arts, die zijn niet van mij

:devil

Vanuit Helmond

Ik kan je zeggen dat er niks mis is met dat FB account. Heb zaterdag een hele tijd met Peggy zitten chatten.

Dokkumer

Citaat van: Vanuit Helmond op mei 07, 2013, 21:29:05
Ik kan je zeggen dat er niks mis is met dat FB account. Heb zaterdag een hele tijd met Peggy zitten chatten.
Hmmm dan wil ze zich verschuilen voor haar uitspraken? Jammer...